五年規劃|李家超:把握科技發展機遇 建設全球汽車產業創新樞紐 - 香港高登
[登入]
床上一分鐘
引用
18/06/2026 14:58
之前叫DC狗學亞拉伯語 而家又轉channel
小休一時
引用
18/06/2026 15:05
香港基本重工業配套都冇
木頭車就得

通常呢D西到唔西既口號都係由佢地主子up出黎
然後照up

應該係上年尾既中央經濟工作會議入面抄出黎
R-Seven
引用
18/06/2026 15:07
字源歧說
引用
18/06/2026 15:11
係咪要挑戰Elon Musk打敗T車?
字源歧說
引用
18/06/2026 15:11
即係批地皮放大陸d庫存車?#yup#

原來係搞露天停車場#adore#lm
劍聖
引用
18/06/2026 15:16
即係批地皮放大陸d庫存車?#yup#

同埋太陽能版,基械人,電池,即係仲要東南西都,打大四喜#yup# #yup# #yup#
我的妹妹很少
引用
18/06/2026 15:23
汽車產業有關過香港事咩?:o)

你話高端電子晶片,香港90年代都真係輝煌過
但車喎,香港曾經有造過車咩?
字源歧說
引用
18/06/2026 15:25
超哥其實知唔知依家造車慘過食屎

你唔接手咁d屎邊個食[sosad]lm
我的妹妹很少
引用
18/06/2026 15:25
超哥其實知唔知依家造車慘過食屎

佢上任以黎
印象中除左立到國安法趕走成堆人之外
無樣好野搞得成

「一日解決一個問題 日日跳」超哥咪做得好好#good#
人衰口臭
引用
18/06/2026 15:26
汽車產業有關過香港事咩?:o)

你話高端電子晶片,香港90年代都真係輝煌過
但車喎,香港曾經有造過車咩?


四驅車[slick]
平陽虎
引用
18/06/2026 15:27
汽車產業有關過香港事咩?:o)

你話高端電子晶片,香港90年代都真係輝煌過
但車喎,香港曾經有造過車咩?

畀錢、引入、測試、停用、水魚....不斷發生緊
我批你含碌蕉
引用
18/06/2026 15:29
汽車產業有關過香港事咩?:o)

你話高端電子晶片,香港90年代都真係輝煌過
但車喎,香港曾經有造過車咩?


四驅車[slick]


MyCar電車係理大研發,最後都係收皮[banghead]
我批你含碌蕉
引用
18/06/2026 15:34
不如香港做返船塢,幫手起航母好過 :o)


呢樣真係有得做
不過官員識條鐵

造船冇鋼材配套好難攪得成。。。


香港重有鋼鐵廠係龍古灘個頭但人地唔會有整船咁多貨,同埋造船好L污染同要人手香港兩樣都唔得啦[sosad]
防守型前鋒
引用
18/06/2026 15:34
https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20260424/1124457890011156480486217.jpeg/4AtPa-BHYwPlh0gGjEyNHmLx9qUX1sswyVsUhMlbFIQ?v=w1920r16_9
我批你含碌蕉
引用
18/06/2026 15:37
係咪要挑戰Elon Musk打敗T車?


認真T車技術落後緊,暫時係靠安全同電池效能黎賣貨但馬一龍似想靠自動駕駛的士同機械人轉型
無名高手
引用
18/06/2026 15:38
如果今日屯天元浸晒水都唔死火
咁就真係有得做...#cn#
budknight
引用
18/06/2026 15:38
又要幫手sell ?[sosad]
NPCnexttoyou
引用
18/06/2026 16:26
點解唔係深圳?
油能剋肛
引用
18/06/2026 16:35
萬億大愚一鳩就胎死福中
__即管__O:-)
膠質疏鬆
引用
18/06/2026 16:39
油價牌費都三甲
地又少, 人又多,
全世界都頭痛汽車業衰落緊
佢仲要PLAN多5年???

最頂癮係咩呢,香港素來嘅運輸政策都係拜鐵厭車,特別針對私家車,希望養車係超級有錢人專利,然後一個唔該居然想做汽車產業

汽車文化無、配套無、技術人才都無,無端端起呢個產業出嚟所謂何事?幫手整 APC 吉普車,打仗用?


香港有汽車文化只係差佬打壓,配套技術人才唔係返大陸就去外國#cn#

無咪又輸入囉,佢都係想搵機會放人落嚟啫
不嬲丟人現眼
引用
18/06/2026 16:44
如果今日屯天元浸晒水都唔死火
咁就真係有得做...#cn#

大西北開發左幾十年都水侵,你估下依家D豆腐渣工程起既北都唔點O:-)
民主歌星獻忠
引用
18/06/2026 16:48
唐家超個智商真係無底線

國際廢腦中心
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQOyiRGI_Js4XuvNttTjp19d1acqMGa2YSZup9nbr9yz-_3Ev33gTllbRFi&s=10
無名高手
引用
18/06/2026 17:12
如果今日屯天元浸晒水都唔死火
咁就真係有得做...#cn#

大西北開發左幾十年都水侵,你估下依家D豆腐渣工程起既北都唔點O:-)


個天(氣)都俾晒提示
如果仲繼續北都就...#adore#
Macbeth
引用
18/06/2026 18:42
如果今日屯天元浸晒水都唔死火
咁就真係有得做...#cn#

大西北開發左幾十年都水侵,你估下依家D豆腐渣工程起既北都唔點O:-)

幾十年前英國佬留既地雷:-[
金多寶
引用
18/06/2026 19:06
[crash]cl
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]