五年規劃|李家超:把握科技發展機遇 建設全球汽車產業創新樞紐 - 香港高登
[登入]
我批你含碌蕉
引用
18/06/2026 12:59
油價牌費都三甲
地又少, 人又多,
全世界都頭痛汽車業衰落緊
佢仲要PLAN多5年???

最頂癮係咩呢,香港素來嘅運輸政策都係拜鐵厭車,特別針對私家車,希望養車係超級有錢人專利,然後一個唔該居然想做汽車產業

汽車文化無、配套無、技術人才都無,無端端起呢個產業出嚟所謂何事?幫手整 APC 吉普車,打仗用?


香港有汽車文化只係差佬打壓,配套技術人才唔係返大陸就去外國#cn#
古巨 J
引用
18/06/2026 13:02
油價牌費都三甲
地又少, 人又多,
全世界都頭痛汽車業衰落緊
佢仲要PLAN多5年???

最頂癮係咩呢,香港素來嘅運輸政策都係拜鐵厭車,特別針對私家車,希望養車係超級有錢人專利,然後一個唔該居然想做汽車產業

汽車文化無、配套無、技術人才都無,無端端起呢個產業出嚟所謂何事?幫手整 APC 吉普車,打仗用?


賽車又冇
改車又捉
換個車機都過唔到驗車
BMW連GOOGLE DRIVE 都用唔到[sosad] [sosad]
一個車位4-5千/月

對比坡佬已經開始玩黃金交易所, 對抗倫敦
大陸近年都識狂買金銀
香港仲ON99[banghead] [banghead]
馬踏江戶紐約
引用
18/06/2026 13:02
中國飛行器#hoho# #good# #hoho# #good# #hoho# #good#
小鵬#hoho# #good#
勒老闆
引用
18/06/2026 13:02
幾好笑
古巨 J
引用
18/06/2026 13:05
幾好笑


話做比卡超卡交易中心都冇佢咁好笑
污肛自吻
引用
18/06/2026 13:06
四轆變五轆
夠創新冇
污肛自吻
引用
18/06/2026 13:07
中國飛行器#hoho# #good# #hoho# #good# #hoho# #good#
小鵬#hoho# #good#

量子汽車
香港影子政府
引用
18/06/2026 13:07
不如香港做返船塢,幫手起航母好過 :o)


呢樣真係有得做
不過官員識條鐵
畢能治but
引用
18/06/2026 13:10
我有時都會諗, 香港有冇可能做返漁港...
明明近海, 但食海鮮都係要入口....
山椒魚
引用
18/06/2026 13:12
成功打造XXXXX之都
馬踏江戶紐約
引用
18/06/2026 13:17
中國飛行器#hoho# #good# #hoho# #good# #hoho# #good#
小鵬#hoho# #good#

量子汽車

:P :P :P :P #good# #good# #good# #good#
terry123
引用
18/06/2026 13:22
油價牌費都三甲
地又少, 人又多,
全世界都頭痛汽車業衰落緊
佢仲要PLAN多5年???

最頂癮係咩呢,香港素來嘅運輸政策都係拜鐵厭車,特別針對私家車,希望養車係超級有錢人專利,然後一個唔該居然想做汽車產業

汽車文化無、配套無、技術人才都無,無端端起呢個產業出嚟所謂何事?幫手整 APC 吉普車,打仗用?


香港有汽車文化只係差佬打壓,配套技術人才唔係返大陸就去外國#cn#

以前香港北角及屯門都叫做有巴士工程

可惜無政策 全十幾前收晒皮
Macbeth
引用
18/06/2026 13:31
反正都係吹
而家香港出左太空人
不如好似奧運拎金牌果d咁
叫馬會起個火箭發射場啦#yup#

人工島返正做太空港#yup#
不嬲丟人現眼
引用
18/06/2026 13:35
大陸依家都唔吹車轉吹機械人,byd都玩死哂同佢合作D供應商咁濟,香港先來話造車,超哥瞓左幾多年[noic]cl
PraiseTheSun
引用
18/06/2026 14:27
https://upload.hkgolden.media/comment/bdqgczvw.0y2egudr442.zjktpsrao4m.pfo.jpg
平陽虎
引用
18/06/2026 14:38
大陸依家都唔吹車轉吹機械人,byd都玩死哂同佢合作D供應商咁濟,香港先來話造車,超哥瞓左幾多年[noic]cl

所以咪要用納稅人錢「投資」下佢地囉,你以為真係要發展黎幫香港搵食?
真.不該
引用
18/06/2026 14:42
不如香港做返船塢,幫手起航母好過 :o)


呢樣真係有得做
不過官員識條鐵

造船冇鋼材配套好難攪得成。。。
躺著也中槍!
引用
18/06/2026 14:42
我有時都會諗, 香港有冇可能做返漁港...
明明近海, 但食海鮮都係要入口....


夠唔夠養得起香港人富裕生活先
青山金比
引用
18/06/2026 14:47
唐家超個智商真係無底線
躺著也中槍!
引用
18/06/2026 14:48
油價牌費都三甲
地又少, 人又多,
全世界都頭痛汽車業衰落緊
佢仲要PLAN多5年???

最頂癮係咩呢,香港素來嘅運輸政策都係拜鐵厭車,特別針對私家車,希望養車係超級有錢人專利,然後一個唔該居然想做汽車產業

汽車文化無、配套無、技術人才都無,無端端起呢個產業出嚟所謂何事?幫手整 APC 吉普車,打仗用?


諗起記者問張雪幾時有中國車手
張雪屌哂鬼話你d城市都禁摩
邊度來車手
.老鬼.
引用
18/06/2026 14:52
乜撚都要攪
攪得邊樣呀大佬
黎明
引用
18/06/2026 14:52
香港d車房可以有咩機遇?[sosad]
床上一分鐘
引用
18/06/2026 14:52
香港基本重工業配套都冇
木頭車就得
黎明
引用
18/06/2026 14:53
乜撚都要攪
攪得邊樣呀大佬
不嬲丟人現眼
引用
18/06/2026 14:53
香港基本重工業配套都冇
木頭車就得

發展人力車經濟可以諗諗
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]