[
登入
]
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
時事台
咁都係黃雨ja
Teemo
18/06/2026 11:42
比多半日假我地la, 想早d開始3日假
阿仙奴9號
18/06/2026 11:51
佢老母底褲都濕埋都係黃雨
天文台真係全體落地獄
我是躺平控
18/06/2026 11:57
我地港島呢邊冇乳喎
Teemo
18/06/2026 12:10
佢要全港廣泛地區過70mm先計
神仙丙
18/06/2026 12:12
啱啱紅喇
Death死神
18/06/2026 12:19
啱啱紅喇
返咗公司, 浸撚到去公司門口都無用啦...
牌佬
18/06/2026 12:25
可唔可以今日落曬啲雨佢 聽日我想出街睇妹豬
斷氣流大師兄
18/06/2026 12:26
可唔可以今日落曬啲雨佢 聽日我想出街睇妹豬
濕身妹豬唔係好睇啲咩
再打會死
18/06/2026 12:29
牌佬
18/06/2026 12:37
可唔可以今日落曬啲雨佢 聽日我想出街睇妹豬
濕身妹豬唔係好睇啲咩
我寧願天氣熱睇啲少布妹豬
阿仙奴9號
18/06/2026 12:45
屌佢老母啦
一早要地區性暴雨警告信號啦冚家鏟
新界水浸,香港無雨就關人鳩事
新界人唔撚係人呀?
仆街啦冚家鏟
神仙丙
18/06/2026 12:57
黑喇
打工仔
18/06/2026 12:58
燈到黑
Peach
18/06/2026 12:58
樓主有料
知道不會爆煲
18/06/2026 13:03
一入黎就黑左
一時衝動
18/06/2026 13:33
樓主燈力勁到。。。
Teemo
18/06/2026 13:50
仲要留係公司
打工仔
18/06/2026 13:51
仲要留係公司
放唔放到工?
有無六合彩提供?
真島大哥
18/06/2026 13:52
樓主有料
樓主說要雨,天就有了雨
一時衝動
18/06/2026 13:53
樓主有料
樓主說
不要
雨,天就有了雨
terry123
18/06/2026 13:56
港島唔算大
Teemo
18/06/2026 14:19
仲要留係公司
放唔放到工?
有無六合彩提供?
D manager 話要留係安全地方,所以留晒係公司
她的蝦毛太濃
18/06/2026 14:21
仲要留係公司
放唔放到工?
有無六合彩提供?
D manager 話要留係安全地方,所以留晒係公司
準備咗睡袋未?
今晚係公司訓
Teemo
18/06/2026 14:36
仲要留係公司
放唔放到工?
有無六合彩提供?
D manager 話要留係安全地方,所以留晒係公司
準備咗睡袋未?
今晚係公司訓
到6點我遊水走
神仙丙
18/06/2026 14:54
仲要留係公司
放唔放到工?
有無六合彩提供?
D manager 話要留係安全地方,所以留晒係公司
準備咗睡袋未?
今晚係公司訓
到6點我遊水走
天文台會在下午3時05分發出紅色暴雨警告信號取代黑色暴雨警告信號,但本港仍有大驟雨及狂風雷暴,市民仍需繼續保持警覺。 (18-06-2026 14:50)
準備轉紅 矛事了
得閒飲茶(II)
18/06/2026 14:56
咁未番工既仲要唔要返工啊(假切下午5:30放工)
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]