咁都係黃雨ja - 香港高登
[登入]
得閒飲茶(II)
引用
18/06/2026 14:59
咁未番工既仲要唔要返工啊(假切下午5:30放工)


找到答案

https://upload.hkgolden.media/comment/odjyi2bt.xe4ot10drhq.osc34i33l4n.bkp.jpg
Peach
引用
18/06/2026 15:29
咁未番工既仲要唔要返工啊(假切下午5:30放工)


找到答案

https://upload.hkgolden.media/comment/odjyi2bt.xe4ot10drhq.osc34i33l4n.bkp.jpg

要睇你自己公司協議
上面只係例子
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]