伊朗明明贏緊,點解要簽和約 - 香港高登
[登入]
勒老闆
引用
18/06/2026 10:01
好失望
平陽虎
引用
18/06/2026 10:05
見侵知錯, 畀機會佢改過自新, 侵要感恩
煲顛茶
引用
18/06/2026 10:09
有好多人講緊美國輸咗
over001
引用
18/06/2026 10:10
有好多人講緊美國輸咗


咪即係伊朗明明贏緊囉
홍콩이광복다
引用
18/06/2026 10:26
有好多人講緊美國輸咗


唔認輸就再封海峽!!!

反正侵係唔會出地面部隊
登機口等你
引用
18/06/2026 10:31
https://upload.hkgolden.media/comment/dumossqh.bfbdue2yybe.jbm22ypefkv.4cv.jpg
over001
引用
18/06/2026 10:32
有好多人講緊美國輸咗


唔認輸就再封海峽!!!

反正侵係唔會出地面部隊

出地面部隊到時你咪又改口變成出地面部隊=認輸
加勒比海
引用
18/06/2026 10:41
石油出唔到貨 .
光明會 DS :-[tri 倒油落海 , 吞原子彈 , 完 . 直到永遠O:-)fr
司徒老賊
引用
18/06/2026 11:31
咩叫贏,咩叫輸
係睇你既目標係咩,同你達唔達成到個結果
伊朗既目標係咩
就係拖到美國不得不和談
用海峽做籌碼
要求美國解除制裁,同解凍佢地既資金
而佢地既目標幾乎達到晒

美國既目標係咩
1)侵佔伊朗既石油
2)推翻伊朗既政權,安插美國屬意既政治代理人
3)透過戰爭既具大勝利,為共和黨既選舉鋪路

照上面既目標黎睇
你同我講
邊個贏?
吾賞攪事
引用
18/06/2026 11:37
石油出唔到貨 .
光明會 DS :-[tri 倒油落海 , 吞原子彈 , 完 . 直到永遠O:-)fr

冇空軍,冇海軍,唔簽就炸水庫,冇水飲,等佢地派系互打,亡國!而家係神棍阻住晒,人民出到聲迎美國物資。仲有係貨幣日日貶值。
網樂三代目
引用
18/06/2026 11:39
伊朗明明贏緊…[sosad][sosad]
電光火石間
引用
18/06/2026 13:26
有好多人講緊美國輸咗


高登都大把傻鳩啦,凱幻,白咭卡....
今晚打救你
引用
18/06/2026 13:34
因為我唔想死呀!有權有錢最重要
홍콩이광복다
引用
18/06/2026 13:38
有好多人講緊美國輸咗


唔認輸就再封海峽!!!

反正侵係唔會出地面部隊

出地面部隊到時你咪又改口變成出地面部隊=認輸


侵粉只識轉移視線
我不嬲都話要完全撤底消滅伊朗
over001
引用
18/06/2026 13:39
有好多人講緊美國輸咗


唔認輸就再封海峽!!!

反正侵係唔會出地面部隊

出地面部隊到時你咪又改口變成出地面部隊=認輸


侵粉只識轉移視線
我不嬲都話要完全撤底消滅伊朗

你一開始不嬲就轉移視綫囉, 話要大屠殺先算係贏
kaikai_eva
引用
18/06/2026 13:44
咩叫贏,咩叫輸
係睇你既目標係咩,同你達唔達成到個結果
伊朗既目標係咩
就係拖到美國不得不和談
用海峽做籌碼
要求美國解除制裁,同解凍佢地既資金
而佢地既目標幾乎達到晒

美國既目標係咩
1)侵佔伊朗既石油
2)推翻伊朗既政權,安插美國屬意既政治代理人
3)透過戰爭既具大勝利,為共和黨既選舉鋪路

照上面既目標黎睇
你同我講
邊個贏?

2026年仲講石油, 美國國內多到賣唔晒呀
脹根碩
引用
18/06/2026 13:45
有好多人講緊美國輸咗


唔認輸就再封海峽!!!

反正侵係唔會出地面部隊

出地面部隊到時你咪又改口變成出地面部隊=認輸


侵粉只識轉移視線
我不嬲都話要完全撤底消滅伊朗


唔駛驚喎,躝坦耶胡會繼續完成任務
over001
引用
18/06/2026 13:53
過一排, 俄羅斯明明贏梗, 點解要簽和約
勒老闆
引用
18/06/2026 13:55
G7 侵狗灰頭土臉,敗軍之將
防守型前鋒
引用
18/06/2026 14:41
樓主問下高登首席軍事專家「阿魯卡」點睇O:-)
over001
引用
18/06/2026 15:45
樓主問下高登首席軍事專家「阿魯卡」點睇O:-)


樓主是真還是假膠?
over001
引用
18/06/2026 15:47
樓主問下高登首席軍事專家「阿魯卡」點睇O:-)


樓主是真還是假膠?


p.s. 應該係鄧廢會既相反版 :)
barjack
引用
18/06/2026 15:53
https://upload.hkgolden.media/comment/v3dkkufv.2yubr1vnxck.ubxdmdd2eas.0xc.png
我批你含碌蕉
引用
18/06/2026 15:54
咩叫贏,咩叫輸
係睇你既目標係咩,同你達唔達成到個結果
伊朗既目標係咩
就係拖到美國不得不和談
用海峽做籌碼
要求美國解除制裁,同解凍佢地既資金
而佢地既目標幾乎達到晒

美國既目標係咩
1)侵佔伊朗既石油
2)推翻伊朗既政權,安插美國屬意既政治代理人
3)透過戰爭既具大勝利,為共和黨既選舉鋪路

照上面既目標黎睇
你同我講
邊個贏?

2026年仲講石油, 美國國內多到賣唔晒呀


加拿大入油重係好貴[sosad]
冷靜啲
引用
18/06/2026 15:54
五毛井兩句
咖哩海鮮味
引用
18/06/2026 15:54
因為 世界盃 #yup3#wc
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]