其實戴住500克頸鍊話係飾物 出入境有無大問題?/// - 香港高登
[登入]
水沝淼敪
引用
18/06/2026 08:37
其實戴住500克頸鍊話係飾物 出入境有無大問題?///
食旗牙
引用
18/06/2026 09:36
你話自己係非洲人

頭頂托住個花瓶應該都 OK
咖哩卷
引用
18/06/2026 09:37
500克乜嘢?洗衣粉?
水沝淼敪
引用
18/06/2026 09:47
金頸鍊//
500克乜嘢?洗衣粉?
咖哩卷
引用
18/06/2026 10:09
金頸鍊//
500克乜嘢?洗衣粉?

如果金既話我可以好肯定要打稅
水沝淼敪
引用
18/06/2026 11:07
打幾多?///
金頸鍊//
500克乜嘢?洗衣粉?

如果金既話我可以好肯定要打稅
登機口等你
引用
18/06/2026 11:22
金頸鍊//
500克乜嘢?洗衣粉?

如果金既話我可以好肯定要打稅

500克黃金 有13兩幾,現價差唔多 60萬,都好難唔打稅⋯⋯
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]