26好垃圾
試吓demo就夠
頭先睇過
Steam 半價
D人屌撚到上天
係咪DEI攪成咁
有個save自制球會
我有夏撚同包皮
再加所有高分U19
比寧含果班
26好垃圾
試吓demo就夠
頭先睇過
Steam 半價
D人屌撚到上天
係咪DEI攪成咁
花咗兩年時間加女足
其他改到成pat屎咁
唯一改善係比賽畫面 但睇多幾場都悶了
26好垃圾
試吓demo就夠
頭先睇過
Steam 半價
D人屌撚到上天
係咪DEI攪成咁
花咗兩年時間加女足
其他改到成pat屎咁
唯一改善係比賽畫面 但睇多幾場都悶了
邊撚個會得閒玩女足
26好垃圾
試吓demo就夠
頭先睇過
Steam 半價
D人屌撚到上天
係咪DEI攪成咁
花咗兩年時間加女足
其他改到成pat屎咁
唯一改善係比賽畫面 但睇多幾場都悶了
Fm從來都唔需要畫面
舊時鳥瞰2d 波波圖先有feel
26好垃圾
試吓demo就夠
頭先睇過
Steam 半價
D人屌撚到上天
係咪DEI攪成咁
花咗兩年時間加女足
其他改到成pat屎咁
唯一改善係比賽畫面 但睇多幾場都悶了
Fm從來都唔需要畫面
舊時鳥瞰2d 波波圖先有feel
以前淨係出字
應該係CM年代