西班牙有冇可能小組賽出局。 - 香港高登
[登入]
豆椒排骨飯
引用
18/06/2026 07:38
現時H組、4隊全部一分。
總加速師
引用
18/06/2026 07:46
係就好
到時等睇丙朗啲酒店美容院畀人燒清光[sosad] #yup#
shape
引用
18/06/2026 07:56
唔會啦
網樂三代目
引用
18/06/2026 07:58
”梅建國”入咗三球、A朗&B朗同C朗呢?入咗幾多?
Heabig托夫
引用
18/06/2026 08:02
係就好
到時等睇丙朗啲酒店美容院畀人燒清光[sosad] #yup#

西班牙人咁撚仆街自己出局就去燒丙朗d酒店美容院#oh# #oh# #oh#
豆椒排骨飯
引用
18/06/2026 08:18
有冇人真心評論。
九十五鳥朝縫
引用
18/06/2026 08:26
有冇人真心評論。

西班牙三場和晒應該都夠出線,
其他組應該好多第三名唔夠三分
人地老婆好正
引用
18/06/2026 09:03
係就好
到時等睇丙朗啲酒店美容院畀人燒清光[sosad] #yup#

?
傷心的小雀仔
引用
18/06/2026 09:14
有冇人真心評論。

西班牙三場和晒應該都夠出線,
其他組應該好多第三名唔夠三分

第3名有8個quota, 西牙點會出唔到
渴碎者
引用
18/06/2026 10:04
看西班牙同彿德角和波之後,西班牙班出局唔出奇
#yup# #yup# #yup#
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]