2026美加墨世界盃分組賽集中討論區 (6) - 香港高登
[登入]
原來係咁嫁
引用
19/06/2026 11:27
亞洲之光 第1輪 :
南韓 :)
卡塔爾:)
澳洲:)
日本:)
伊朗:)
沙特:)
約旦:-[
伊拉克:-[
烏茲別克:-[

亞洲之光 第2輪 :
南韓 :-[
卡塔爾:-[
澳洲
日本
伊朗
沙特
約旦
伊拉克
烏茲別克

卡塔爾下場對波黑
大家都有人揹紅牌 卡揹多1張
搏到3分 4分可以最佳第3名出線O:-)

上屆黑左個世界盃返黎搞。今屆就蒜鳩掃啦。信波黑贏佢地就得
陳探
引用
19/06/2026 11:33
韓狗送大禮:o) :o) :o)
陳探
引用
19/06/2026 11:33
又食回覆
釋永信 信仔
引用
19/06/2026 11:34
又食回覆


我都覺呢排成日食回覆
覺有情
引用
19/06/2026 11:42
son老了


換走佢啦喺美職踢埋啲養生波

美斯養生波就入3球
佢養生波就廢到閪咁

越老越睇得出美斯,史高斯,傑斯呢啲人足球智慧有幾高

仲有舒寧咸 #good2#
一時衝動
引用
19/06/2026 12:20
瑞士同加拿大大屠殺[shocking]
shape
引用
19/06/2026 12:29
瑞士同加拿大大屠殺[shocking]


豬死我
買左波斯:-(
拆雲
引用
19/06/2026 12:31
瑞士同加拿大大屠殺[shocking]


豬死我
買左波斯:-(

:Ofn :Ofn :Ofn
昔年種柳
引用
19/06/2026 12:33
瑞士同加拿大大屠殺[shocking]


豬死我
買左波斯:-(

:Ofn :Ofn :Ofn

場場賭開銀行都死
防守型前鋒
引用
19/06/2026 12:45
瑞士同加拿大大屠殺[shocking]


豬死我
買左波斯:-(


呢野隊好屎架咋
你睇佢都係靠守和然後射贏12先入到決賽周
再打會死
引用
19/06/2026 13:17
油王隊攪乜[sosad] [sosad] [sosad] Z_Z
陳探
引用
19/06/2026 13:59
油王隊攪乜[sosad] [sosad] [sosad] Z_Z


打少兩個,仲要踢斷人隻腳xx(
OAK
引用
19/06/2026 14:31
透過 HKG 分享一則貼文:2026美加墨世界盃分組賽集中討論區 (7)
https://forum.hkgolden.com/thread/8061468/page/1
開咗新Post
覺得有啲飄
引用
19/06/2026 16:12
油王隊攪乜[sosad] [sosad] [sosad] Z_Z


打少兩個,仲要踢斷人隻腳xx(

嬲到成隊加拿大補時6:0仲繼續攻
龍門都上埋去
Peach
引用
19/06/2026 16:14
油王隊攪乜[sosad] [sosad] [sosad] Z_Z


打少兩個,仲要踢斷人隻腳xx(

嬲到成隊加拿大補時6:0仲繼續攻
龍門都上埋去

除左紅牌油王條友仲會唔會有咩懲罰?_?
腦霧二世
引用
19/06/2026 16:14
瑞士好似每屆都幾穩定,但又唔算好多星#cn#
腦霧二世
引用
19/06/2026 16:15
油王隊攪乜[sosad] [sosad] [sosad] Z_Z


打少兩個,仲要踢斷人隻腳xx(

嬲到成隊加拿大補時6:0仲繼續攻
龍門都上埋去

刷爆得失球
昔年種柳
引用
19/06/2026 16:25
油王隊攪乜[sosad] [sosad] [sosad] Z_Z


打少兩個,仲要踢斷人隻腳xx(

嬲到成隊加拿大補時6:0仲繼續攻
龍門都上埋去

刷爆得失球

宜家唔攞彩,入淘汰賽就冇架啦,到時仲邊有得狂攻
再打會死
引用
19/06/2026 17:09
泡狗輸波#yup# #yup# #yup# #yup#
腦霧二世
引用
19/06/2026 17:15
泡狗輸波#yup# #yup# #yup# #yup#

[sosad] [sosad] 輸個on9龍[369] [369]
飲雞水
引用
19/06/2026 17:53
:)4wc
飲雞水
引用
19/06/2026 17:53
:)4wc
飲雞水
引用
19/06/2026 17:53
:)4wc
飲雞水
引用
19/06/2026 17:54
:)4wc
飲雞水
引用
19/06/2026 17:54
:)4wc
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]