2026美加墨世界盃分組賽集中討論區 (6) - 香港高登
[登入]
飲雞水
引用
18/06/2026 12:00
#hohocol#wc #hohocol#wc #hohocol#wc
覺有情
引用
18/06/2026 12:00
未見過一隊波斬罰球垃圾得過呢場嘅烏仔 :o)
暴君熊
引用
18/06/2026 12:00
上盤#yup#

屌!
大和川
引用
18/06/2026 12:00
開到-2#hoho#
昔年種柳
引用
18/06/2026 12:00
買早左,2.2倍下一球:-( 補時買有5倍
打工仔
引用
18/06/2026 12:00
有無咁準牙,e 班人平時踢乜 9
同無巴配果班 19 樣
打工仔
引用
18/06/2026 12:01
差 d 3:2
富田美憂
引用
18/06/2026 12:01
中楣[sosad]
力量型bb
引用
18/06/2026 12:02
烏之國比想象中勁#adore#
打工仔
引用
18/06/2026 12:02
e 班人補時前踢乜 9 [sosad]cl
飲雞水
引用
18/06/2026 12:02
分組賽第一循環完成 #hoho#
力量型bb
引用
18/06/2026 12:03
今晚d波無興趣
v夭聽朝播泡菜#good#
悔青的腸子
引用
18/06/2026 12:05
咁都開到-1:P
獨眼巴尼
引用
18/06/2026 12:05
中楣[sosad]

差啲比呢球搞到輸錢[sosad]
原來係咁嫁
引用
18/06/2026 12:06
最尾殺晒下盤🫣
力量型bb
引用
18/06/2026 12:10
最係中楣個Karimov得18歲
身價狂升
昔年種柳
引用
18/06/2026 12:17
最尾殺晒下盤🫣

場場下盤就神仙啦,宜家踢24場波,都開左13場下盤,算有D斬獲啦
青澀大根
引用
18/06/2026 12:18
最尾殺晒下盤🫣

場場下盤就神仙啦,宜家踢24場波,都開左13場下盤,算有D斬獲啦

唔足水都係輸:) 馬會又贏#yup#
冷泉麻子
引用
18/06/2026 12:21
原來加納絕殺幫我贏左$20#adore#
凸衰正虎
引用
18/06/2026 12:37
未見過一隊波斬罰球垃圾得過呢場嘅烏仔 :o)

正路包尾波,睇下大簡有無神奇戰術逆轉乾坤[sosad]
一時衝動
引用
18/06/2026 12:38
最尾殺晒下盤🫣

場場下盤就神仙啦,宜家踢24場波,都開左13場下盤,算有D斬獲啦


輸死人
昔年種柳
引用
18/06/2026 12:38
最尾殺晒下盤🫣

場場下盤就神仙啦,宜家踢24場波,都開左13場下盤,算有D斬獲啦

唔足水都係輸:) 馬會又贏#yup#

睇咩時間買啦,未至於輸死既,起碼食到老麥加大
昔年種柳
引用
18/06/2026 12:39
最尾殺晒下盤🫣

場場下盤就神仙啦,宜家踢24場波,都開左13場下盤,算有D斬獲啦


輸死人

有賭未為輸
腦霧二世
引用
18/06/2026 12:41
最尾殺晒下盤🫣

場場下盤就神仙啦,宜家踢24場波,都開左13場下盤,算有D斬獲啦


輸死人

有賭未為輸
赤鬼真田幸村
引用
18/06/2026 13:11
夠曬精采, 呢場當四強睇 #good#


真,開賽以來最精彩一場比賽,抵捱夜#yup#
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]