2026美加墨世界盃分組賽集中討論區 (6) - 香港高登
[登入]
大豆。
引用
18/06/2026 05:54
估唔到開大波[sosad]

珍...睇尼下半場重有波入...

2:1果陣買左4:2波膽
訓醒睇吓中唔中#hoho#

C兄起身收錢 ...#hoho#
大豆。
引用
18/06/2026 05:58
估唔到開大波[sosad]

珍...睇尼下半場重有波入...

2:1果陣買左4:2波膽
訓醒睇吓中唔中#hoho#

起身收錢c兄..#hoho#
富田美憂
引用
18/06/2026 05:58
簡尼#adore#
再打會死
引用
18/06/2026 05:59
依個先係福頭黎架嗎
指責公仔
引用
18/06/2026 05:59
傾好有義氣保住我半注 :~(

福狗死都要推中間 xx(
葡提(阿婆)
引用
18/06/2026 05:59
愛記個龍好廢:o)
霜誓
引用
18/06/2026 05:59
簡尼#adore#

成班後防放軟手腳
葡提(阿婆)
引用
18/06/2026 06:00
完!!!
再打會死
引用
18/06/2026 06:01
杜曹:見到未[smoke]cl
景涵堂主人
引用
18/06/2026 06:03
估唔到開大波[sosad]

珍...睇尼下半場重有波入...

2:1果陣買左4:2波膽
訓醒睇吓中唔中#hoho#

起身收錢c兄..#hoho#

真係估唔到4:2,恭喜。
景涵堂主人
引用
18/06/2026 06:03
估唔到開大波[sosad]

珍...睇尼下半場重有波入...

2:1果陣買左4:2波膽
訓醒睇吓中唔中#hoho#

起身收錢c兄..#hoho#

估唔到真係會係4:2,恭喜。
OAK
引用
18/06/2026 06:03
夠曬精采, 呢場當四強睇 #good#
若要生活好
引用
18/06/2026 06:04
估唔到開大波[sosad]

珍...睇尼下半場重有波入...

2:1果陣買左4:2波膽
訓醒睇吓中唔中#hoho#

C兄起身收錢 ...#hoho#

好強#hoho#
高燈仔
引用
18/06/2026 06:05
之後果兩場應該冇人睇 [sosad]
若要生活好
引用
18/06/2026 06:05
夠曬精采, 呢場當四強睇 #good#

咁又誇左啲
若要生活好
引用
18/06/2026 06:06
之後果兩場應該冇人睇 [sosad]

烏豬有簡拿華路睇[bomb]
窮人含忍
引用
18/06/2026 06:07
呢場堅好睇#good#
瞓陣起身又返工:~(
防守型前鋒
引用
18/06/2026 06:10
起身見到eng 4:2 格仔
開心~
雖然呢場我買2.5細波, 輸錢都輸得開心#good#
指責公仔
引用
18/06/2026 06:19
之後果兩場應該冇人睇 [sosad]

烏豬有簡拿華路睇[bomb]

想扑烏豬個下盤
蘇雅琳
引用
18/06/2026 06:52
話說餐廳商場播世界盃洗唔洗俾now過萬蚊
若要生活好
引用
18/06/2026 07:07
話說餐廳商場播世界盃洗唔洗俾now過萬蚊

呢個閪時間+時勢+咁多方法睇
應該唔洗掛
記得好撚多年前嘅世界盃(未夠砰入酒吧[sosad] ),青山道有播世界盃嘅餐廳爆到一位難求,有啲老闆好好唔落窗簾,好多人係出面玻璃企成晚咁睇
好熱好攰好寒酸但好有氣氛好懷念:-(
冷泉麻子
引用
18/06/2026 07:20
好在冇買提子[sosad]
總加速師
引用
18/06/2026 07:43
好L心你支拿大就唔好攪世界盃啦, 咁既閪場連上蓋都冇要啲球員泵住雨踢, 垃L圾!
夜欄人靜
引用
18/06/2026 08:15
話說餐廳商場播世界盃洗唔洗俾now過萬蚊

呢個閪時間+時勢+咁多方法睇
應該唔洗掛
記得好撚多年前嘅世界盃(未夠砰入酒吧[sosad] ),青山道有播世界盃嘅餐廳爆到一位難求,有啲老闆好好唔落窗簾,好多人係出面玻璃企成晚咁睇
好熱好攰好寒酸但好有氣氛好懷念:-(

可以飲早茶睇世界盃
夜欄人靜
引用
18/06/2026 08:20
好在冇買提子[sosad]

見到C朗正選都知要班細既斬波比佢,我估個教練下場都仲係繼續奶C朗鞋底有正選但調整陣容首發
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]