2:2都叫精彩,抵睇
前屆亞軍+上屆季軍對連續兩屆亞軍
![[bomb]](/faces/bomb.gif)
你地睇乜台快咁多我慢成3,4分鐘
慢唔緊要
唔好追poat追livescore
難得英格蘭踢到咁刺激
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
你sure唔係克羅地亞?
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
英撚啲中後場浪費晒 比寧咸同簡尼
中路完全冇地波比到上去
明明已經兩件防中 都成日冇人後場拎波
係咁高Q大棍

你地睇乜台快咁多我慢成3,4分鐘
NOW囉
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
banjerman
18/06/2026 04:55
估唔到開大波
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
2:2都叫精彩,抵睇
前屆亞軍+上屆季軍對連續兩屆亞軍
![[bomb]](/faces/bomb.gif)
英撚唔係南閘條撚屌 歐國唔應該輸
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
抵啦
![[369]](/faces/369.gif)
都諗住訓得點知比我執返個半和
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
80m鳩頓同隱形無分別
Gordon完全唔覺有出
疤乞係咪傻撚左
西甲是旦執件波底都好過佢
估唔到開大波
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
珍...睇尼下半場重有波入...
估唔到開大波
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
珍...睇尼下半場重有波入...
2:1果陣買左4:2波膽
訓醒睇吓中唔中

80m鳩頓同隱形無分別
Gordon完全唔覺有出
疤乞係咪傻撚左
西甲是旦執件波底都好過佢
佢要波牛迫搶麻
唔係要佢入波
banjerman
18/06/2026 05:09
kane反智轉身
![[sosad]](/faces/sosad.gif)