侵打輸兼賠錢恥笑區 - 香港高登
[登入]
凱斯
引用
18/06/2026 01:35
[sosad2]lm 笑撚死
凱斯
引用
18/06/2026 01:39
侵粉出黎同我講對唔住 say sorry
連豬嬲喊斬
引用
18/06/2026 01:42
https://upload.hkgolden.media/comment/sytdnakt.ygtyouggbuv.zeudkfjbpdd.y3a.jpg
凱斯
引用
18/06/2026 08:38
Good morning 侵粉
格古洛x比達
引用
18/06/2026 08:42
侵粉會當睇唔到
凱斯
引用
18/06/2026 09:34
3條侵粉loser留低負評 夾住尾巴走了
煲顛茶
引用
18/06/2026 09:54
普通人睇到嘅係政治

猶太人睇到嘅係一場生意
にほんえいが
引用
18/06/2026 10:14
對於美國政治來説

從來都不會百份百支持共和黨或民主黨

客觀來看,伊朗政權喪失了空軍與海軍的能力

只能保留最少數量的導彈武裝

對整個中東國家而言都是絕對安全之事

所謂停戰協儀只是初步框架內容

伊朗政權能否全面履行終止核計劃並交付所有濃縮鈾

都要視乎伊朗政權派系勢力是否一致同意執行協議內容
凱斯
引用
18/06/2026 12:04
侵粉不願面對
太平洋道人
引用
18/06/2026 12:11
[sosad] 打完一輪搞咁多野,侵侵但求「當無事發生」
網樂三代目
引用
18/06/2026 12:19
佢真係唔識㗎喎.jpg
無聊齋主
引用
18/06/2026 12:23
https://upload.hkgolden.media/comment/0nuddncw.q0rvt0kg2qd.04tamuw1zof.prz.jpg

太荒謬啩,特朗普還為伊朗講好話?
佢係咪儍𨶙咗?:o)
電光火石間
引用
18/06/2026 13:11
https://upload.hkgolden.media/comment/sytdnakt.ygtyouggbuv.zeudkfjbpdd.y3a.jpg


死乞大陸仔點幾鐘至上嚟乞食 ?
真可憐。
凱斯
引用
18/06/2026 13:12
[sosad] 打完一輪搞咁多野,侵侵但求「當無事發生」


美國洗左廿億打仗 為求大家開心 攪手為求打個和
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]