[
登入
]
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
時事台
小紅書網民評港人穿衣習慣「喜歡假裝富家女」
真.恥笑俠
17/06/2026 21:35
中港兩地的文化差異經常成為網民熱議的話題,最近有內地網民在小紅書發文,稱有不少港人平常會穿平價連鎖品牌的衣服,但手上卻總是戴著名牌奢侈品,質疑「很多香港人喜歡假裝自己是富家女」。這番言論隨即引發兩地網民熱烈討論,有港網民留言,指出樓主或對港人的收入及物價認知有偏差,也有人認為真正的富人無需借助奢侈品來證明身份,「有錢人反而穿得隨意」。
小紅書網民批港人穿衣習慣:「為甚麼喜歡假裝自己是富家女?」
Macbeth
17/06/2026 21:38
但手上卻總是戴著名牌奢侈品
例如?
Mr.Slow
17/06/2026 21:43
都戇撚柒鳩
載隻勞,咩個 LV / 姑慈果啲,其實都係窮人黎
性女徵DUCK
17/06/2026 21:44
但手上卻總是戴著名牌奢侈品
例如?
iPhone?
Mr.Slow
17/06/2026 21:45
但手上卻總是戴著名牌奢侈品
例如?
iPhone?
窮人先用 iPhone,大把人仲用緊 ip14/15
一部電話用幾年
改名好春煩
17/06/2026 21:48
其實任何大陸哩講野將d內容轉哂做佢地自己既行為就係
我有3CM
17/06/2026 23:47
你又知人哋唔係富家女?
kilogram
17/06/2026 23:53
hk 人工高者
kilogram
17/06/2026 23:54
但手上卻總是戴著名牌奢侈品
例如?
iPhone?
窮人先用 iPhone,大把人仲用緊 ip14/15
一部電話用幾年
我識人返暑期工都係為左一個袋
民主歌星獻忠
17/06/2026 23:55
hk 人工高者
香港基層揾3-5萬人,響大陸算中產了
kilogram
17/06/2026 23:57
hk 人工高者
香港基層揾3-5萬人,響大陸算中產了
亦代表 hk 人聰明。衫無袋咁耐用
不停買名牌衫破產
SPSS 169.0
18/06/2026 00:04
全世界奢侈品都係賣比窮人,真正有錢果班係著重品質同價值。即係誠哥都係精工擁躉咁解。
古小玉
18/06/2026 00:08
但手上卻總是戴著名牌奢侈品
例如?
iPhone?
窮人先用 iPhone,大把人仲用緊 ip14/15
一部電話用幾年
手袋同撈囉
襟丫嘛
曾經冇女之人
18/06/2026 00:08
佢地覺得奢侈品,香港人只係粗用
街市賣生果都載住綠水鬼,親眼見過,so?
民主歌星獻忠
18/06/2026 00:21
佢地覺得奢侈品,香港人只係粗用
街市賣生果都載住綠水鬼,親眼見過,so?
唔好睇小人,賣生果食水深,又走稅
冇人照邊有得賣
妄想症患者
18/06/2026 00:39
講喜歡扮有錢 點及玻璃心國
魔蟹
18/06/2026 00:50
佢地覺得奢侈品,香港人只係粗用
街市賣生果都載住綠水鬼,親眼見過,so?
都痴痴地,咁鍾意評港人外人,不如關心下自己同自己同胞好過啦
係D大陸哩先鍾意大大隻馬仔LOGO既POLO SHIRT,去到外國你有幾何見鬼佬咁著?
我都買過唔少POLO衫之類,基本款個D,係見個質地真係好D,又減價有折岩著
去大陸我都去過NIKE OUTLET有時執到平貨,平過波鞋街又好著
再打會死
18/06/2026 01:00
夏蟲
笑傲江門
18/06/2026 01:02
其實任何大陸哩講野將d內容轉哂做佢地自己既行為就係
佢地個腦裝屎
熊頭icon
18/06/2026 01:07
要好似佢哋落黎着到望一眼就知係北姑揾老細咁先啱
強烈活塞運動
18/06/2026 01:22
大陸人先鍾意扮有錢
去呃去借充大頭鬼喎
割柒自殺
18/06/2026 04:04
咁大陸女人係喜歡假裝土味女?
最愛李嘉欣
18/06/2026 06:02
佢地覺得奢侈品,香港人只係粗用
街市賣生果都載住綠水鬼,親眼見過,so?
大把華強北假貨
keroro-rider
18/06/2026 06:27
淨係見過D窮閪
契弟
扮~有錢~囉 !!!
天使魔鬼
18/06/2026 07:17
大陸妹咪又係鐘意扮台妹
還政於民
18/06/2026 07:27
以前大把大陸人去名牌鋪買野,你而家話香港人中意着名牌
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]