[
登入
]
時事台
第 1 頁
時事台
點睇香港搞計劃經濟
不嬲丟人現眼
17/06/2026 21:08
份嘢出左兩日,好似冇人理咁,大家認為係廢噏定堅搞
打工仔
17/06/2026 21:09
自大愚治水以來,仲係水浸
不解釋
膠名係人類
17/06/2026 21:38
今日有乜新口號?
大南街公子
17/06/2026 21:41
邊份嘢
Mr.Slow
17/06/2026 21:41
諗下高唔高追 spcx 好過啦
我喺財經台講左好多次
十幾億賤狗奴畜冇得做嘅嘢
你可以做
咁已經屌打哂呢十幾億嘅奴畜
啲奴隷主嘅鳩噏,理佢咁柒多把撚咩
佢地自己搞得掂,就唔洗矮仔鄧搞咁多嘢
不嬲丟人現眼
17/06/2026 21:45
邊份嘢
超哥掉左份港版第一個五年計劃出來搞兩個月公眾諮詢
二律背反
17/06/2026 21:46
包唔包恆指? 計唔計劃到2030年要幾多點?
男色經濟圈
17/06/2026 21:53
融入大灣區
R-Seven
17/06/2026 22:05
夠五十年喇咩?
北姑十二樂芳
17/06/2026 22:05
無分別 .
八目者
17/06/2026 22:06
總結來說:
香港現在的做法更接近「發展型國家/政府」(Developmental State)或「引導型市場經濟」的模式。
Mr.Slow
17/06/2026 22:13
或者咁講,已經同創富者嘅「創富大計」冇乜分別架喇
BWS
17/06/2026 22:20
同舊時啲XX港計劃根本冇分別,
一樣都係口號
不嬲丟人現眼
17/06/2026 22:21
同舊時啲XX港計劃根本冇分別,
一樣都係口號
係口號都還好,但超哥智力未必理解到
鷹牌花旗參茶
17/06/2026 22:40
是撚但
悔青的腸子
17/06/2026 23:03
5年計劃 學埋共匪d衰野
謝爾蓋紹伊古
17/06/2026 23:49
邊份嘢
超哥掉左份港版第一個五年計劃出來搞兩個月公眾諮詢
兩個月公眾諮詢
要求北水將雞棚搭過10萬點
_妓不如人_
18/06/2026 01:32
5年計劃 學埋共匪d衰野
而家就係要擦鞋學到足
熊頭icon
18/06/2026 01:42
5年計劃 學埋共匪d衰野
雖然好野應該就學唔到 不過衰嗰啲有信心一定過之而無不及嘅
低等遊民
18/06/2026 02:21
多舊魚, 特首份施政報告咪同一樣野
改個名又要扮新野跟上面口水尾指明方向乜乜柒柒
likyhohk
18/06/2026 09:04
經濟出事係因為上面要呢到變成軍法統治。
蛋蛋RAISER
18/06/2026 09:12
得啲字但無內容既野
時事台
第 1 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]