點睇香港搞計劃經濟 - 香港高登
[登入]
不嬲丟人現眼
引用
17/06/2026 21:08
份嘢出左兩日,好似冇人理咁,大家認為係廢噏定堅搞
打工仔
引用
17/06/2026 21:09
自大愚治水以來,仲係水浸

不解釋
膠名係人類
引用
17/06/2026 21:38
今日有乜新口號?
大南街公子
引用
17/06/2026 21:41
邊份嘢 [sosad]
Mr.Slow
引用
17/06/2026 21:41
諗下高唔高追 spcx 好過啦

我喺財經台講左好多次
十幾億賤狗奴畜冇得做嘅嘢
你可以做
咁已經屌打哂呢十幾億嘅奴畜
啲奴隷主嘅鳩噏,理佢咁柒多把撚咩
佢地自己搞得掂,就唔洗矮仔鄧搞咁多嘢 :)
不嬲丟人現眼
引用
17/06/2026 21:45
邊份嘢 [sosad]

超哥掉左份港版第一個五年計劃出來搞兩個月公眾諮詢
二律背反
引用
17/06/2026 21:46
包唔包恆指? 計唔計劃到2030年要幾多點? :~(
男色經濟圈
引用
17/06/2026 21:53
融入大灣區#good#
R-Seven
引用
17/06/2026 22:05
夠五十年喇咩?
北姑十二樂芳
引用
17/06/2026 22:05
無分別 .
八目者
引用
17/06/2026 22:06
總結來說:
香港現在的做法更接近「發展型國家/政府」(Developmental State)或「引導型市場經濟」的模式。
Mr.Slow
引用
17/06/2026 22:13
或者咁講,已經同創富者嘅「創富大計」冇乜分別架喇 [sosad] [sosad] [sosad]
BWS
引用
17/06/2026 22:20
同舊時啲XX港計劃根本冇分別,
一樣都係口號[sosad] [sosad] [sosad]
不嬲丟人現眼
引用
17/06/2026 22:21
同舊時啲XX港計劃根本冇分別,
一樣都係口號[sosad] [sosad] [sosad]

係口號都還好,但超哥智力未必理解到
鷹牌花旗參茶
引用
17/06/2026 22:40
是撚但
悔青的腸子
引用
17/06/2026 23:03
5年計劃 學埋共匪d衰野xx(
謝爾蓋紹伊古
引用
17/06/2026 23:49
邊份嘢 [sosad]

超哥掉左份港版第一個五年計劃出來搞兩個月公眾諮詢


兩個月公眾諮詢

要求北水將雞棚搭過10萬點

#yup# #yup# #yup#
_妓不如人_
引用
18/06/2026 01:32
5年計劃 學埋共匪d衰野xx(

而家就係要擦鞋學到足
熊頭icon
引用
18/06/2026 01:42
5年計劃 學埋共匪d衰野xx(

雖然好野應該就學唔到 不過衰嗰啲有信心一定過之而無不及嘅:)
低等遊民
引用
18/06/2026 02:21
多舊魚, 特首份施政報告咪同一樣野[sosad]
改個名又要扮新野跟上面口水尾指明方向乜乜柒柒
likyhohk
引用
18/06/2026 09:04
經濟出事係因為上面要呢到變成軍法統治。
蛋蛋RAISER
引用
18/06/2026 09:12
得啲字但無內容既野
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]