[
登入
]
吹水台
第 1 頁
吹水台
有無巴絲食過 大家樂 八九十年代既焗豬扒飯?
肛戶穿屙藍
17/06/2026 20:45
味道完全唔同, 本身我唔太鐘意食酸味, 焗飯d 燈色汁好好味, 加埋個香口既蛋炒飯 正
(雖然個豬排有d “林” ), 但印象中90年代後期轉左名做 一哥焗豬扒飯 就唔好食鳥
又系我
18/06/2026 11:39
八十年代吾同地區有分別.中環既好食過觀塘.九十中後開始D番茄削水D,豬扒油D,飯一時多油.一時乾得制,
金多寶
18/06/2026 11:43
舊版大份好多夠兩個人食
味道又正啲
肛戶穿屙藍
18/06/2026 12:22
八十年代吾同地區有分別.中環既好食過觀塘.九十中後開始D番茄削水D,豬扒油D,飯一時多油.一時乾得制,
想問果d 燈色汁 係咪所謂 豉油西餐螢光汁?
無乜酸味, 好正, 依家就算d kol 推介果d 餐廳焗豬扒飯話似以前大家樂唔酸, 但都唔同味。 唔知係d 配方唔同 定係 d 調味料(豉油)唔同左味
吹水台
第 1 頁
吹水台
回覆
留名
吹水台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]