美斯行行企企都入3球,咁中國男足咁辛苦為乜? - 香港高登
[登入]
濕潤牛河
引用
17/06/2026 18:15
:~(
隻手劣吓劣吓
引用
17/06/2026 18:19
美斯是中國的 , 他應該是中國人 [sosad]
隻手劣吓劣吓
引用
17/06/2026 18:19
美斯是中國的 , 他應該是中國人 [sosad]



Sorry , 唔撚記得左, 大陸閪會叫佢做 悔西 [sosad]
阿馬遜男神
引用
17/06/2026 18:45
成條頂級中場線[sosad]
鋼之練根大師
引用
17/06/2026 20:05
美斯是中國的 , 他應該是中國人 [sosad]


中國出世就叫中斯
多數都係做美團外賣師
打丁的地獄
引用
17/06/2026 20:33
美斯是中國的 , 他應該是中國人 [sosad]



Sorry , 唔撚記得左, 大陸閪會叫佢做 悔西 [sosad]


梅建國呀#ng#
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]