上面吹到係美國賠3000億
啲大話外宣,佢地第二真係無人敢認第一。
尋晚白咭卡咪出左 post 成晚起度鳩叫話係美國佬賠比佢囉

唔係美國直接全部賠, 但無可否認, 係美國吹雞, 揼班o靚心口.
根據目前見到嘅MOU 14點, 睇唔到同JCPOA之前有任何分別, 4個月前唔打伊朗, 根本就唔使畀你3000億, 咁你話係唔係賠?
乜嘢叫「賠」先
該基金非政府出資,而是來自美國、海灣阿拉伯國家、亞洲、南美洲與非洲的民間企業,投資領域將涵蓋能源、物流、製造與交通。 以呢段講法,係由各國企業入去伊朗起工廠
例如tesla投資幾百億喺上海起廠,請中國人做車,即係tesla賠錢俾中國

紅字靠吹? 唔靠政府, 民間點解要出資?
根據bloomberg報導MOU 14點, 第6點
The United States undertakes, together with its regional partners, to create a comprehensive plan agreed upon by both parties for the rehabilitation and economic development of the Islamic Republic of Iran, while
ensuring financing of at least $300 billion. The implementation mechanism of this plan, as part of the final agreement, will be formulated within 60 days.
究竟係邊個ensuring? 點ensure? 如果民間企業唔去, 邊個包底?
如果二月時唔打伊朗, 會唔會有呢3000億? 明顯係唔會
美國是否會直接出, 依家唔知, detail未出. 唔係直接出, 間接? 向盟友施壓?
但問題來啦, 各國企業點解要入去伊朗起工廠? 靠吹!? 定係呢啲只係口頭投資意向?
是否叫賠唔重要, 伊朗係唔係基本上乜都無改變, 但卻比戰前因為美國而多咗3000億先係問題關鍵.
是否叫賠只係面子問題, 有裏子先係最重要.
更要唔好提啲unfreezeing asset