[
登入
]
上一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
時事台
中国AI玩爛短劇市場 大量演員失業 霸道總裁要鄉下耕田
馬踏江戶紐約
18/06/2026 09:08
係"好"事, 根基都冇人做,中國係冇可能有日本動漫, 美國荷里活MARVEL的影響力, 真係咁過得一排影視人材全面斷層
沒事 外國人都想學人類正道 華夏文化了
流血嗎
18/06/2026 09:11
當大家笑緊既時候
好似唔知道TVB 唔行緊呢條路
而家晚晚9:30 套野就係第一炮
無自己時間
18/06/2026 09:35
短劇本身就係疫後啲拍長篇劇/電影人用嚟吊命嘅演變,仲要玩Ai取代人都預咗有咁嘅一日,香港睇吓TVB?
吊命還吊命,要搵人、道具等嘢去搞。所以微短劇果啲通常都係超級誇張,或者道具好鬼求其,淨係搵幾個人著幾套奇裝異服就算。
之後仲整治過幾次,平台又唔准上之類,想谷好似周星馳之類做開大嘢果班去取代呢班粗製濫造嘅。另外輕小說變AI讀書、舊嘅小說題材用AI變做短片喺網上面都唔少,呢啲雖然望落唔似同一條賽道,但係都係替代品。遲早「演員、幕後、場地」果啲費用會推呢個行業去AI劇...
.老鬼.
18/06/2026 09:37
有咩佢地係唔會玩爛架
渴碎者
18/06/2026 10:08
靚的就落來做專材
HKGoldenMrA2
18/06/2026 10:09
一個靠勞動力輸出既市場玩高科技只會整死自己整個市場
再加上中國人就係玩一窩蜂做同一件事(加油站故事),成堆人湧入去做同一件事,極短時間內飽和,最後全部一齊死,技術要求越低死得越快
SPSS 169.0
18/06/2026 10:12
用AI 寫劇本, AI 拍電影, AI 做演員, AI 做背負, AI 做音樂.
仲有乜係人做? 人點賺錢? 應該祇係AI 賺錢
咁咪同外賣一鳩樣, 一張單賺兩毫子, 你無得賺架, 吊命架咋, 背後間公司賺囉.
古語有云, 淘金熱黎到果陣, 想發達就唔好去掘金, 應該係礦場外面賣鐵鏟. 而家最賺錢唔係用 AI 果班人, 係背後既 data center 同皮褸黃.
咖哩卷
18/06/2026 10:14
一早有人講過AI係大陸會打誇中層就業鍊
下層徹底失去上流機會
貧富懸殊會變成永久狀態
巫思異
18/06/2026 14:18
當大家笑緊既時候
好似唔知道TVB 唔行緊呢條路
而家晚晚9:30 套野就係第一炮
所以唔睇
NETFLIX再差至少唔係大部份用AI來HEA人
巫思異
18/06/2026 14:19
用AI 寫劇本, AI 拍電影, AI 做演員, AI 做背負, AI 做音樂.
仲有乜係人做? 人點賺錢? 應該祇係AI 賺錢
咁咪同外賣一鳩樣, 一張單賺兩毫子, 你無得賺架, 吊命架咋, 背後間公司賺囉.
古語有云, 淘金熱黎到果陣, 想發達就唔好去掘金, 應該係礦場外面賣鐵鏟. 而家最賺錢唔係用 AI 果班人, 係背後既 data center 同皮褸黃.
冇野, 老共咪做唔到日思夜想的"軟實力", 連韓流都不及
你估我好得閒
18/06/2026 14:34
我老豆成日無所事事係度睇D垃圾短劇
搞到我成日想打爆部電視
未必係睇劇,
可能係睇女
東京熱
18/06/2026 14:41
奸田有咩問題
食伏店專員
19/06/2026 19:10
當大家笑緊既時候
好似唔知道TVB 唔行緊呢條路
而家晚晚9:30 套野就係第一炮
TVB真正第一炮Ai係叫唔記得乜差獨一無二嘅青春劇,配音口型唔夾畫面,表情萬年僵硬,場景用模擬大陸,而家套動物Ai動畫已經係幾套之後
技術上TVB使用得有進步,但就係求其出,睇完仲迷過睇愛回家套鳩劇
無聊齋主
20/06/2026 10:27
本身短劇就係劣質
東大:軟實力
已經懶的去威了
尊王,在高登見證反中殘黨花果飄零留吧!
馬踏江戶紐約
20/06/2026 10:37
本身短劇就係劣質
東大:軟實力
已經懶的去威了
尊王,在高登見證反中殘黨花果飄零留吧!
斷氣流大師兄
20/06/2026 12:35
https://b23.tv/CEaqLHB
Ai整呢啲好正喎
垃圾級別
上一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]