[
登入
]
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
時事台
中国AI玩爛短劇市場 大量演員失業 霸道總裁要鄉下耕田
道理
17/06/2026 20:58
https://b23.tv/CEaqLHB
Ai整呢啲好正喎
快丫架華
17/06/2026 20:58
如果逼到班小姐姐要下海
支持
留名跟機
17/06/2026 21:02
私人個人其實整唔整到?
得閒飲茶(II)
17/06/2026 21:05
近來看了幾套劇集,用AI做的,真的不錯,有追劇
拆雲
17/06/2026 21:45
樣樣市場都唔肯開放,又呢樣嗰樣唔得。唔內卷仲有乜計。
乜野天才,人才,奴才…都變廢人。大棋盤師
點會
中國不斷突破
中華量子點會不斷突破
防守型前鋒
17/06/2026 22:01
近來看了幾套劇集,用AI做的,真的不錯,有追劇
水果AI?
防守型前鋒
17/06/2026 22:01
私人個人其實整唔整到?
大陸好似有肖像權
電光火石間
17/06/2026 22:22
本身短劇就係劣質
完全係垃圾!係廢老至會睇
字源歧說
17/06/2026 22:30
原來AI最先搞到無工開係呢班友
悔青的腸子
17/06/2026 23:05
最近fb成日見到條女打隻貓果條AI片
司徒老賊
17/06/2026 23:19
我老豆成日無所事事係度睇D垃圾短劇
搞到我成日想打爆部電視
防守型前鋒
18/06/2026 00:14
原來AI最先搞到無工開係呢班友
最好笑係初初吹虛咩AI霍去病搵到好多錢
而家求仁得仁啦
林襄
18/06/2026 00:22
外國發明一樣野
中國一跟就極速玩爛
SPSS 169.0
18/06/2026 00:23
原來AI最先搞到無工開係呢班友
最好笑係初初吹虛咩AI霍去病搵到好多錢
而家求仁得仁啦
好多人幻想 AI 可以幫自己無本生利財務自由,一個制拍到一套千萬票房既戲,我仲唔發達?
結果大劣內卷到 d 戲無人睇
林襄
18/06/2026 00:29
原來AI最先搞到無工開係呢班友
最好笑係初初吹虛咩AI霍去病搵到好多錢
而家求仁得仁啦
好多人幻想 AI 可以幫自己無本生利財務自由,一個制拍到一套千萬票房既戲,我仲唔發達?
結果大劣內卷到 d 戲無人睇
當一個人可以用AI做一套電影
咁一萬個人就做到一萬套 唔存在希有性
又點會有價值
外賣傻佬
18/06/2026 00:49
用AI 寫劇本, AI 拍電影, AI 做演員, AI 做背負, AI 做音樂.
仲有乜係人做? 人點賺錢? 應該祇係AI 賺錢
人賤天不欺
18/06/2026 00:53
有霸屌AI劇未
伙頭仔呂布
18/06/2026 00:58
而家大劣社會既生態根本離奇過奇幻異世界,
社會失業率爆高, 全部人活係手機抖音, 睇微短劇, 平台所有野都係 AI gen 出黎
有任何流行既野, 新既野, 就幾千萬人湧入去做, 餓狗搶食, 個個食餅碎維生, 然後去搶下一個餅
black mirror 都寫唔到咁既題材
真正Cyberpunk國度
型爸
18/06/2026 01:03
支那嗰堆ai短片可以全程穿崩
亂鳩咁嚟夠低能都幾好笑嘅
曾經冇女之人
18/06/2026 01:06
拍Av囉
做到東瀛嘅質素咩?
唔好提,東瀛果堆AI AV一鳩樣爛到J唔落去
PraiseTheSun
18/06/2026 01:07
近來看了幾套劇集,用AI做的,真的不錯,有追劇
?邊套,介紹下?
食伏店專員
18/06/2026 01:12
短劇本身就係疫後啲拍長篇劇/電影人用嚟吊命嘅演變,仲要玩Ai取代人都預咗有咁嘅一日,香港睇吓TVB?
防守型前鋒
18/06/2026 02:09
原來AI最先搞到無工開係呢班友
最好笑係初初吹虛咩AI霍去病搵到好多錢
而家求仁得仁啦
好多人幻想 AI 可以幫自己無本生利財務自由,一個制拍到一套千萬票房既戲,我仲唔發達?
結果大劣內卷到 d 戲無人睇
當一個人可以用AI做一套電影
咁一萬個人就做到一萬套 唔存在希有性
又點會有價值
個個諗住一年搵十萬
結果市場有十萬套AI短劇
每人搵得一蚊
魔蟹
18/06/2026 02:19
真正肯拍下大陸農民煮食片,又肯大口大口食晒佢煮既
又識放上youtube既,依家其實仲大有市場,我有時都會睇下
巫思異
18/06/2026 08:59
係"好"事, 根基都冇人做,中國係冇可能有日本動漫, 美國荷里活MARVEL的影響力, 真係咁過得一排影視人材全面斷層
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]