鼻哥窿咁細唔怪得咁計較錢 - 香港高登
[登入]
新註冊咁撚煩
引用
19/06/2026 13:15
https://upload.hkgolden.media/comment/yfr0dvbn.1okxqf2dlas.5yv015oizf1.23f.png
其實你走可愛路線一定掂
毋須增高大波


嘩,一把年紀,唔好可愛啦啩

我留陰係因為我額頭肉酸

咁咪好囉 留個蔭 已經贏左九成港女
Iridescence
引用
19/06/2026 13:24
https://upload.hkgolden.media/comment/yfr0dvbn.1okxqf2dlas.5yv015oizf1.23f.png
其實你走可愛路線一定掂
毋須增高大波


嘩,一把年紀,唔好可愛啦啩

我留陰係因為我額頭肉酸

咁咪好囉 留個蔭 已經贏左九成港女


不過我自己都鍾意留陰[369]

臉長,同唔洗畫眉
仲要好抵死鍾意厚齊陰
先搞笑[369]
但隨住年紀愈大
頭髮愈少
已經冇咁多頭髮整厚瀏海[369]
Iridescence
引用
19/06/2026 13:26
https://upload.hkgolden.media/comment/yfr0dvbn.1okxqf2dlas.5yv015oizf1.23f.png
其實你走可愛路線一定掂
毋須增高大波


嘩,一把年紀,唔好可愛啦啩

我留陰係因為我額頭肉酸

咁咪好囉 留個蔭 已經贏左九成港女


不過我自己都鍾意留陰[369]

臉長,同唔洗畫眉
仲要好抵死鍾意厚齊陰
先搞笑[369]
但隨住年紀愈大
頭髮愈少
已經冇咁多頭髮整厚瀏海[369]


同埋阿嬸仲整厚瀏海,好騎呢
後生女都唔整

係小學生先整[369]
Iridescence
引用
19/06/2026 13:26
https://upload.hkgolden.media/comment/yfr0dvbn.1okxqf2dlas.5yv015oizf1.23f.png
其實你走可愛路線一定掂
毋須增高大波


嘩,一把年紀,唔好可愛啦啩

我留陰係因為我額頭肉酸

咁咪好囉 留個蔭 已經贏左九成港女


不過我自己都鍾意留陰[369]

臉長,同唔洗畫眉
仲要好抵死鍾意厚齊陰
先搞笑[369]
但隨住年紀愈大
頭髮愈少
已經冇咁多頭髮整厚瀏海[369]


同埋阿嬸仲整厚瀏海,好騎呢
後生女都唔整

係小學生先整[369]


如果襯到,係好cute
Δ δ Δ
引用
19/06/2026 13:28
https://upload.hkgolden.media/comment/15mf15ly.dfgyobituul.orhxj0t4ysc.hv3.png

https://www.instagram.com/p/DZeQxHoPsaB/
鼻手術
Iridescence
引用
19/06/2026 13:31
https://upload.hkgolden.media/comment/yfr0dvbn.1okxqf2dlas.5yv015oizf1.23f.png
其實你走可愛路線一定掂
毋須增高大波


嘩,一把年紀,唔好可愛啦啩

我留陰係因為我額頭肉酸

咁咪好囉 留個蔭 已經贏左九成港女


不過我自己都鍾意留陰[369]

臉長,同唔洗畫眉
仲要好抵死鍾意厚齊陰
先搞笑[369]
但隨住年紀愈大
頭髮愈少
已經冇咁多頭髮整厚瀏海[369]


同埋阿嬸仲整厚瀏海,好騎呢
後生女都唔整

係小學生先整[369]


如果襯到,係好cute

https://upload.hkgolden.media/comment/52coh0r3.smjqq5zb0n4.ialczq2nm1b.0a2.png
青山居士
引用
19/06/2026 13:48
https://upload.hkgolden.media/comment/yfr0dvbn.1okxqf2dlas.5yv015oizf1.23f.png
其實你走可愛路線一定掂
毋須增高大波


嘩,一把年紀,唔好可愛啦啩

我留陰係因為我額頭肉酸

留陰好#good#


信我
可愛即是正義#kill#
綠帽小子
引用
19/06/2026 14:45
v字鼻窿[sosad]cry
Iridescence
引用
19/06/2026 14:56
v字鼻窿[sosad]cry


:-(
我都想鼻靚:-(

真係要去整容嗎

做手術喎
Iridescence
引用
19/06/2026 14:57
v字鼻窿[sosad]cry


:-(
我都想鼻靚:-(

真係要去整容嗎

做手術喎


鼻靚真係好屈機
青山居士
引用
19/06/2026 14:57
v字鼻窿[sosad]cry


:-(
我都想鼻靚:-(

真係要去整容嗎

做手術喎

得閒New多啲鼻屎#yup#cl
Iridescence
引用
19/06/2026 15:07
v字鼻窿[sosad]cry


:-(
我都想鼻靚:-(

真係要去整容嗎

做手術喎


鼻靚真係好屈機


上帝造人就係咁唔公平架啦#ng#
Iridescence
引用
19/06/2026 15:12
v字鼻窿[sosad]cry


:-(
我都想鼻靚:-(

真係要去整容嗎

做手術喎

得閒New多啲鼻屎#yup#cl


唔敢new,愈new愈鼻醜

但鼻屎太多,都要一次過清理一吓
Iridescence
引用
19/06/2026 15:14
https://upload.hkgolden.media/comment/5vghuaw3.cnk4s4hxe1g.uhri3bmukgd.21y.jpg
Δ δ Δ
引用
19/06/2026 15:18
v字鼻窿[sosad]cry


:-(
我都想鼻靚:-(

真係要去整容嗎

做手術喎


鼻靚真係好屈機


上帝造人就係咁唔公平架啦#ng#


地球人口咁多
手工野續個搓出嚟又唔係倒模
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]