
其實你走可愛路線一定掂
毋須增高大波
嘩,一把年紀,唔好可愛啦啩
我留陰係因為我額頭肉酸
咁咪好囉 留個蔭 已經贏左九成港女
Iridescence
19/06/2026 13:24

其實你走可愛路線一定掂
毋須增高大波
嘩,一把年紀,唔好可愛啦啩
我留陰係因為我額頭肉酸
咁咪好囉 留個蔭 已經贏左九成港女
不過我自己都鍾意留陰
臉長,同唔洗畫眉
仲要好抵死鍾意厚齊陰
先搞笑
但隨住年紀愈大
頭髮愈少
已經冇咁多頭髮整厚瀏海
![[369]](/faces/369.gif)
Iridescence
19/06/2026 13:26

其實你走可愛路線一定掂
毋須增高大波
嘩,一把年紀,唔好可愛啦啩
我留陰係因為我額頭肉酸
咁咪好囉 留個蔭 已經贏左九成港女
不過我自己都鍾意留陰
臉長,同唔洗畫眉
仲要好抵死鍾意厚齊陰
先搞笑
但隨住年紀愈大
頭髮愈少
已經冇咁多頭髮整厚瀏海
![[369]](/faces/369.gif)
同埋阿嬸仲整厚瀏海,好騎呢
後生女都唔整
係小學生先整
![[369]](/faces/369.gif)
Iridescence
19/06/2026 13:26

其實你走可愛路線一定掂
毋須增高大波
嘩,一把年紀,唔好可愛啦啩
我留陰係因為我額頭肉酸
咁咪好囉 留個蔭 已經贏左九成港女
不過我自己都鍾意留陰
臉長,同唔洗畫眉
仲要好抵死鍾意厚齊陰
先搞笑
但隨住年紀愈大
頭髮愈少
已經冇咁多頭髮整厚瀏海
![[369]](/faces/369.gif)
同埋阿嬸仲整厚瀏海,好騎呢
後生女都唔整
係小學生先整
![[369]](/faces/369.gif)
如果襯到,係好cute
Iridescence
19/06/2026 13:31

其實你走可愛路線一定掂
毋須增高大波
嘩,一把年紀,唔好可愛啦啩
我留陰係因為我額頭肉酸
咁咪好囉 留個蔭 已經贏左九成港女
不過我自己都鍾意留陰
臉長,同唔洗畫眉
仲要好抵死鍾意厚齊陰
先搞笑
但隨住年紀愈大
頭髮愈少
已經冇咁多頭髮整厚瀏海
![[369]](/faces/369.gif)
同埋阿嬸仲整厚瀏海,好騎呢
後生女都唔整
係小學生先整
![[369]](/faces/369.gif)
如果襯到,係好cute


其實你走可愛路線一定掂
毋須增高大波
嘩,一把年紀,唔好可愛啦啩
我留陰係因為我額頭肉酸
留陰好
信我
可愛即是正義

v字鼻窿
![[sosad]cry](/faces/cry/sosad.gif)
Iridescence
19/06/2026 14:56
Iridescence
19/06/2026 14:57
得閒New多啲鼻屎

Iridescence
19/06/2026 15:07
上帝造人就係咁唔公平架啦

Iridescence
19/06/2026 15:12
得閒New多啲鼻屎

唔敢new,愈new愈鼻醜
但鼻屎太多,都要一次過清理一吓
Iridescence
19/06/2026 15:14
上帝造人就係咁唔公平架啦

地球人口咁多
手工野續個搓出嚟又唔係倒模