[
登入
]
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
時事台
葵涌麗瑤邨16歲貴婦狗女21樓墮下慘死
毒豬拆膠
17/06/2026 17:08
葵涌麗瑤邨樂瑤樓,今(17日)中午1時38分,一隻貴婦狗疑由高處墮下,當場慘死。貴婦狗的狗主余先生無奈說,他家住21樓,與女兒同住,貴婦狗是雌性,養了16年,是他過身的妻子養落,「之後我一路帶住佢(狗女)到依家,諗住佢都時日無多,唔知佢真係咁快走!」
余先生指,事發時他出外到荃灣飲茶,家中無人,狗女還在睡覺,惟回家後通屋找牠都不見,已心知不妙。「佢開始有小小眼濛,可能樁吓樁吓樁咗出去。」他指露台有條細罅隙,無想過狗女會「捐」到出去。「可能佢夾住條罅時掙扎,點知就跌咗落街」。
妻子過身後,余先生與女兒相依為命,女兒也最愛錫貴婦狗女,「佢知道咗隻狗死咗,梗係唔開心,即刻趕返嚟。」
https://www.stheadline.com/breaking-news/3584119/%E8%91%B5%E6%B6%8C%E9%BA%97%E7%91%A4%E9%82%A816%E6%AD%B2%E8%B2%B4%E5%A9%A6%E7%8B%97%E5%A5%B321%E6%A8%93%E5%A2%AE%E4%B8%8B%E6%85%98%E6%AD%BB-%E7%8B%97%E4%B8%BB%E8%BC%95%E5%98%86%E4%BD%A2%E9%96%8B%E5%A7%8B%E7%9C%BC%E6%BF%9B%E6%A8%81%E6%A8%81%E5%90%93
再打會死
17/06/2026 17:20
公屋養16年狗應該扣幾多分?
大南街公子
17/06/2026 17:22
妹豬點解咁傻
二律背反
17/06/2026 17:23
向白粉說不
17/06/2026 17:24
狗都對香港未來投下不信任的一票
kilogram
17/06/2026 17:25
公屋養16年狗應該扣幾多分?
好似可申請一次
葡提(阿婆)
17/06/2026 17:26
連狗都jump
床上一分鐘
17/06/2026 17:28
狗都識賭波?
大和川
17/06/2026 17:33
馮盈盈死忠
17/06/2026 17:44
狗都識賭波?
西班牙狗
新殺曰鱻🩱
17/06/2026 17:49
睇錯以為係16歲貴婦。
寶生永夢(Z)
17/06/2026 17:56
連狗都jump
阿 狗 𓃡
17/06/2026 17:57
狗都識賭波?
4場上盤贏到癲喎
加勒比海
17/06/2026 17:58
去投胎嘞
無自己時間
17/06/2026 18:13
公屋養16年狗應該扣幾多分?
我果邊勁多人養,好多年前記得政府認低威,話依家養緊果啲可以享受一次過酌情權去登記。之後再養果啲就會扣分,除非租者置其屋買咗。
冷靜啲
17/06/2026 18:15
連狗都jump
再打會死
17/06/2026 18:19
公屋養16年狗應該扣幾多分?
我果邊勁多人養,好多年前記得政府認低威,話依家養緊果啲可以享受一次過酌情權去登記。之後再養果啲就會扣分,除非租者置其屋買咗。
2003 年實施禁狗令
前已獲准飼養的小型狗隻(體重少於 20 公斤),只要已登記並遵守規定,可獲准繼續飼養至自然終老。
2026-16=?
戴笠
17/06/2026 18:22
他指露台有條細罅隙
余家富
17/06/2026 18:32
汪豬
屌你做乜唔封晒屋企啲窿窿罅罅
CssFire
17/06/2026 18:35
弱智狗
加德里奥
17/06/2026 21:51
連狗都jump
馬來之光
17/06/2026 22:04
公屋養16年狗應該扣幾多分?
我果邊勁多人養,好多年前記得政府認低威,話依家養緊果啲可以享受一次過酌情權去登記。之後再養果啲就會扣分,除非租者置其屋買咗。
2003 年實施禁狗令
前已獲准飼養的小型狗隻(體重少於 20 公斤),只要已登記並遵守規定,可獲准繼續飼養至自然終老。
2026-16=?
就係怕咗你哋
隻狗自己跳樓死
宅度宅
17/06/2026 22:06
當個城市連狗都jump
就算幾有錢都無用
香港影子政府
17/06/2026 22:08
16歲妹豬
所有入平安
17/06/2026 22:13
換轉係貓,d痴線貓撚實成隻癲狗咁吠,又要人死全家,報應,他朝君體之類
白卡姐姐
17/06/2026 23:35
想棄養
唔關窗又無窗紗
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]