消防員的士意外 -一直都無講架的士同 Van 仔井並排,同速度行駛 - 香港高登
[登入]
東方老師
引用
17/06/2026 16:24
咁已經死得,開車通常都會避開同人地並排,塞車就無計..
一係就比人行先,一係就篤大腳油放飛對手.....
kaikai_eva
引用
17/06/2026 16:31
van 仔加速 爬頭wo
麥思先生
引用
17/06/2026 16:31
咁又咁講返 其實今次的士狗又真係好難避到
東方老師
引用
17/06/2026 16:35
咁又咁講返 其實今次的士狗又真係好難避到

所以要保持距離...如果唔咁近,又點會被撞?!
林襄
引用
17/06/2026 16:47
單炒車平常都有 而且兩邊都正常駕駛
只係兩條由無戴安全帶死左
完全兩件事來
如果件事無兩個剩客 單野只係兩個司機輕傷 新聞都未必報
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]