[
登入
]
上一頁
遊戲台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
遊戲台
《三國志14》系列出貨量突破100萬隻 預定9月推出威力加強傳承版
小川彩
21/06/2026 08:01
BTW
其實有腦都知以KT一毛不拔既社風 根本就唔會請打手
打手要請?
冇聽過咩叫死忠飯?
(見得最多係 intel NV Canon etc)
死忠 我認
咁佢公司D games真係好玩丫嘛 講閪咩
但我真係無收過KT一分一毫 兼無一股KT股票丫嘛
暗榮算係咁啦
起碼三國戰國係獨市生意
除左Sega, SE 同暗榮應該係我第二三俾最多錢買game既廠,之後應該到 Capcom, Bandai Namco
古小玉
21/06/2026 12:02
BTW
其實有腦都知以KT一毛不拔既社風 根本就唔會請打手
打手要請?
冇聽過咩叫死忠飯?
(見得最多係 intel NV Canon etc)
死忠 我認
咁佢公司D games真係好玩丫嘛 講閪咩
但我真係無收過KT一分一毫 兼無一股KT股票丫嘛
暗榮算係咁啦
起碼三國戰國係獨市生意
除左Sega, SE 同暗榮應該係我第二三俾最多錢買game既廠,之後應該到 Capcom, Bandai Namco
我畀得最多錢既係KT SEGA R*
隻手劣吓劣吓
21/06/2026 19:24
玩緊 11,正撚到唔想出街
真島大哥
21/06/2026 19:24
玩緊 11,正撚到唔想出街
條撚識轉彎
21/06/2026 20:10
BTW
其實有腦都知以KT一毛不拔既社風 根本就唔會請打手
打手要請?
冇聽過咩叫死忠飯?
(見得最多係 intel NV Canon etc)
死忠 我認
咁佢公司D games真係好玩丫嘛 講閪咩
但我真係無收過KT一分一毫 兼無一股KT股票丫嘛
暗榮算係咁啦
起碼三國戰國係獨市生意
除左Sega, SE 同暗榮應該係我第二三俾最多錢買game既廠,之後應該到 Capcom, Bandai Namco
我畀得最多錢既係KT SEGA R*
R星加埋都冇幾隻game
黃白虎紋貓
21/06/2026 21:02
BTW
其實有腦都知以KT一毛不拔既社風 根本就唔會請打手
打手要請?
冇聽過咩叫死忠飯?
(見得最多係 intel NV Canon etc)
死忠 我認
咁佢公司D games真係好玩丫嘛 講閪咩
但我真係無收過KT一分一毫 兼無一股KT股票丫嘛
暗榮算係咁啦
起碼三國戰國係獨市生意
除左Sega, SE 同暗榮應該係我第二三俾最多錢買game既廠,之後應該到 Capcom, Bandai Namco
我畀得最多錢既係KT SEGA R*
R星加埋都冇幾隻game
你踢爆人做咩
小川彩
21/06/2026 21:39
BTW
其實有腦都知以KT一毛不拔既社風 根本就唔會請打手
打手要請?
冇聽過咩叫死忠飯?
(見得最多係 intel NV Canon etc)
死忠 我認
咁佢公司D games真係好玩丫嘛 講閪咩
但我真係無收過KT一分一毫 兼無一股KT股票丫嘛
暗榮算係咁啦
起碼三國戰國係獨市生意
除左Sega, SE 同暗榮應該係我第二三俾最多錢買game既廠,之後應該到 Capcom, Bandai Namco
我畀得最多錢既係KT SEGA R*
R星加埋都冇幾隻game
你踢爆人做咩
公度講,可能佢冇買其他廠,咪排第三囉
古小玉
21/06/2026 22:23
BTW
其實有腦都知以KT一毛不拔既社風 根本就唔會請打手
打手要請?
冇聽過咩叫死忠飯?
(見得最多係 intel NV Canon etc)
死忠 我認
咁佢公司D games真係好玩丫嘛 講閪咩
但我真係無收過KT一分一毫 兼無一股KT股票丫嘛
暗榮算係咁啦
起碼三國戰國係獨市生意
除左Sega, SE 同暗榮應該係我第二三俾最多錢買game既廠,之後應該到 Capcom, Bandai Namco
我畀得最多錢既係KT SEGA R*
R星加埋都冇幾隻game
你踢爆人做咩
公度講,可能佢冇買其他廠,咪排第三囉
有買其他廠 個D咁濕星 點同R*印象咁深
條撚識轉彎
21/06/2026 22:28
BTW
其實有腦都知以KT一毛不拔既社風 根本就唔會請打手
打手要請?
冇聽過咩叫死忠飯?
(見得最多係 intel NV Canon etc)
死忠 我認
咁佢公司D games真係好玩丫嘛 講閪咩
但我真係無收過KT一分一毫 兼無一股KT股票丫嘛
暗榮算係咁啦
起碼三國戰國係獨市生意
除左Sega, SE 同暗榮應該係我第二三俾最多錢買game既廠,之後應該到 Capcom, Bandai Namco
我畀得最多錢既係KT SEGA R*
R星加埋都冇幾隻game
你踢爆人做咩
公度講,可能佢冇買其他廠,咪排第三囉
有買其他廠 個D咁濕星 點同R*印象咁深
我冇特別意思
真係想講R星game少姐
近十年都係gtav同rdr
古小玉
21/06/2026 22:29
BTW
其實有腦都知以KT一毛不拔既社風 根本就唔會請打手
打手要請?
冇聽過咩叫死忠飯?
(見得最多係 intel NV Canon etc)
死忠 我認
咁佢公司D games真係好玩丫嘛 講閪咩
但我真係無收過KT一分一毫 兼無一股KT股票丫嘛
暗榮算係咁啦
起碼三國戰國係獨市生意
除左Sega, SE 同暗榮應該係我第二三俾最多錢買game既廠,之後應該到 Capcom, Bandai Namco
我畀得最多錢既係KT SEGA R*
R星加埋都冇幾隻game
你踢爆人做咩
公度講,可能佢冇買其他廠,咪排第三囉
有買其他廠 個D咁濕星 點同R*印象咁深
我冇特別意思
真係想講R星game少姐
近十年都係gtav同rdr
我由GTAIII(碟)買到依家
條撚識轉彎
21/06/2026 22:39
BTW
其實有腦都知以KT一毛不拔既社風 根本就唔會請打手
打手要請?
冇聽過咩叫死忠飯?
(見得最多係 intel NV Canon etc)
死忠 我認
咁佢公司D games真係好玩丫嘛 講閪咩
但我真係無收過KT一分一毫 兼無一股KT股票丫嘛
暗榮算係咁啦
起碼三國戰國係獨市生意
除左Sega, SE 同暗榮應該係我第二三俾最多錢買game既廠,之後應該到 Capcom, Bandai Namco
我畀得最多錢既係KT SEGA R*
R星加埋都冇幾隻game
你踢爆人做咩
公度講,可能佢冇買其他廠,咪排第三囉
有買其他廠 個D咁濕星 點同R*印象咁深
我冇特別意思
真係想講R星game少姐
近十年都係gtav同rdr
我由GTAIII(碟)買到依家
從來冇認真玩過gta
古小玉
21/06/2026 22:41
齋講日本六大廠
笨大 零隻
FYK 零隻
SE 瞓覺狗 FF9 Chrono Trigger
卡婊 DR1 DR2 DR2外
無可能多過R*
條撚識轉彎
21/06/2026 22:47
齋講日本六大廠
笨大 零隻
FYK 零隻
SE 瞓覺狗 FF9 Chrono Trigger
卡婊 DR1 DR2 DR2外
無可能多過R*
笨大齋ds系列我已經冇可能miss
Se ffx全家桶,咩版本都有齊
反而gapcom我儲最少
獨眼巴尼
21/06/2026 22:57
BTW
其實有腦都知以KT一毛不拔既社風 根本就唔會請打手
打手要請?
冇聽過咩叫死忠飯?
(見得最多係 intel NV Canon etc)
死忠 我認
咁佢公司D games真係好玩丫嘛 講閪咩
但我真係無收過KT一分一毫 兼無一股KT股票丫嘛
暗榮算係咁啦
起碼三國戰國係獨市生意
除左Sega, SE 同暗榮應該係我第二三俾最多錢買game既廠,之後應該到 Capcom, Bandai Namco
我畀得最多錢既係KT SEGA R*
R星加埋都冇幾隻game
你踢爆人做咩
公度講,可能佢冇買其他廠,咪排第三囉
有買其他廠 個D咁濕星 點同R*印象咁深
我冇特別意思
真係想講R星game少姐
近十年都係gtav同rdr
以前多啲貨 gta rdr max payne LANoire
小休一時
21/06/2026 22:59
而家AI咁勁
可唔可以搞搞個AI電腦強度
智雯BB
21/06/2026 23:04
玩緊 11,正撚到唔想出街
11最大問題係,高resolution下啲字勁細粒,老人家睇唔到
隻手劣吓劣吓
21/06/2026 23:08
玩緊 11,正撚到唔想出街
11最大問題係,高resolution下啲字勁細粒,老人家睇唔到
有環境設定 , 我玩mac版 , 5k mon , 好撚正。
好嘢嚟架
21/06/2026 23:08
無玩過三國志,新手玩邊隻好?
隻手劣吓劣吓
21/06/2026 23:10
無玩過三國志,新手玩邊隻好?
我驚你上癮, 一上癮就幾十年仲會玩呢隻game , 所以唔推薦俾你
條撚識轉彎
21/06/2026 23:12
BTW
其實有腦都知以KT一毛不拔既社風 根本就唔會請打手
打手要請?
冇聽過咩叫死忠飯?
(見得最多係 intel NV Canon etc)
死忠 我認
咁佢公司D games真係好玩丫嘛 講閪咩
但我真係無收過KT一分一毫 兼無一股KT股票丫嘛
暗榮算係咁啦
起碼三國戰國係獨市生意
除左Sega, SE 同暗榮應該係我第二三俾最多錢買game既廠,之後應該到 Capcom, Bandai Namco
我畀得最多錢既係KT SEGA R*
R星加埋都冇幾隻game
你踢爆人做咩
公度講,可能佢冇買其他廠,咪排第三囉
有買其他廠 個D咁濕星 點同R*印象咁深
我冇特別意思
真係想講R星game少姐
近十年都係gtav同rdr
以前多啲貨 gta rdr max payne LANoire
加埋都係5隻
可以靠兩隻ip食過世嘅公司
小川彩
21/06/2026 23:45
無玩過三國志,新手玩邊隻好?
我驚你上癮, 一上癮就幾十年仲會玩呢隻game , 所以唔推薦俾你
11, 13
12都ok
隻手劣吓劣吓
21/06/2026 23:49
無玩過三國志,新手玩邊隻好?
我驚你上癮, 一上癮就幾十年仲會玩呢隻game , 所以唔推薦俾你
11, 13
12都ok
小弟鍾意 5,8 ,9, 10, 11
達理
22/06/2026 23:00
無玩過三國志,新手玩邊隻好?
我驚你上癮, 一上癮就幾十年仲會玩呢隻game , 所以唔推薦俾你
11, 13
12都ok
小弟鍾意 5,8 ,9, 10, 11
我由第3集開始玩,之後玩番去第二集,去到第7集單獨操作一個武將係好impact
活零活現
22/06/2026 23:07
我由5玩到9之後無玩過
去到9都覺得戰線拖太多浪費時間
最鍾意6
真島大哥
23/06/2026 06:35
我由5玩到9之後無玩過
去到9都覺得戰線拖太多浪費時間
最鍾意6
11可以抽水,大地圖一見到兩個打緊可以後面偷襲左城,一6,7座城之後,應該歷代最易
對面派人打,幾部隊圍打,一係捉一係殺,好快無人用,多冰都無用,小冰d小勢力,無腦轟過去
ps:只玩上級
上一頁
遊戲台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
遊戲台
回覆
留名
遊戲台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]