《三國志14》系列出貨量突破100萬隻 預定9月推出威力加強傳承版 - 香港高登
[登入]
小川彩
引用
21/06/2026 08:01
BTW
其實有腦都知以KT一毛不拔既社風 根本就唔會請打手#cn#
打手要請?
冇聽過咩叫死忠飯?
(見得最多係 intel NV Canon etc)
死忠 我認
咁佢公司D games真係好玩丫嘛 講閪咩
但我真係無收過KT一分一毫 兼無一股KT股票丫嘛


暗榮算係咁啦
起碼三國戰國係獨市生意
除左Sega, SE 同暗榮應該係我第二三俾最多錢買game既廠,之後應該到 Capcom, Bandai Namco
古小玉
引用
21/06/2026 12:02
BTW
其實有腦都知以KT一毛不拔既社風 根本就唔會請打手#cn#
打手要請?
冇聽過咩叫死忠飯?
(見得最多係 intel NV Canon etc)
死忠 我認
咁佢公司D games真係好玩丫嘛 講閪咩
但我真係無收過KT一分一毫 兼無一股KT股票丫嘛
暗榮算係咁啦
起碼三國戰國係獨市生意
除左Sega, SE 同暗榮應該係我第二三俾最多錢買game既廠,之後應該到 Capcom, Bandai Namco
我畀得最多錢既係KT SEGA R*[sosad]
隻手劣吓劣吓
引用
21/06/2026 19:24
https://upload.hkgolden.media/comment/zr0qywgj.j3geh2i1p2j.glbgaqspbwl.o1z.jpg


玩緊 11,正撚到唔想出街 [sosad]
真島大哥
引用
21/06/2026 19:24
https://upload.hkgolden.media/comment/zr0qywgj.j3geh2i1p2j.glbgaqspbwl.o1z.jpg


玩緊 11,正撚到唔想出街 [sosad]

#yup#
條撚識轉彎
引用
21/06/2026 20:10
BTW
其實有腦都知以KT一毛不拔既社風 根本就唔會請打手#cn#
打手要請?
冇聽過咩叫死忠飯?
(見得最多係 intel NV Canon etc)
死忠 我認
咁佢公司D games真係好玩丫嘛 講閪咩
但我真係無收過KT一分一毫 兼無一股KT股票丫嘛
暗榮算係咁啦
起碼三國戰國係獨市生意
除左Sega, SE 同暗榮應該係我第二三俾最多錢買game既廠,之後應該到 Capcom, Bandai Namco
我畀得最多錢既係KT SEGA R*[sosad]


R星加埋都冇幾隻game[sosad]
黃白虎紋貓
引用
21/06/2026 21:02
BTW
其實有腦都知以KT一毛不拔既社風 根本就唔會請打手#cn#
打手要請?
冇聽過咩叫死忠飯?
(見得最多係 intel NV Canon etc)
死忠 我認
咁佢公司D games真係好玩丫嘛 講閪咩
但我真係無收過KT一分一毫 兼無一股KT股票丫嘛
暗榮算係咁啦
起碼三國戰國係獨市生意
除左Sega, SE 同暗榮應該係我第二三俾最多錢買game既廠,之後應該到 Capcom, Bandai Namco
我畀得最多錢既係KT SEGA R*[sosad]


R星加埋都冇幾隻game[sosad]

你踢爆人做咩[sosad]
小川彩
引用
21/06/2026 21:39
BTW
其實有腦都知以KT一毛不拔既社風 根本就唔會請打手#cn#
打手要請?
冇聽過咩叫死忠飯?
(見得最多係 intel NV Canon etc)
死忠 我認
咁佢公司D games真係好玩丫嘛 講閪咩
但我真係無收過KT一分一毫 兼無一股KT股票丫嘛
暗榮算係咁啦
起碼三國戰國係獨市生意
除左Sega, SE 同暗榮應該係我第二三俾最多錢買game既廠,之後應該到 Capcom, Bandai Namco
我畀得最多錢既係KT SEGA R*[sosad]


R星加埋都冇幾隻game[sosad]

你踢爆人做咩[sosad]


公度講,可能佢冇買其他廠,咪排第三囉
古小玉
引用
21/06/2026 22:23
BTW
其實有腦都知以KT一毛不拔既社風 根本就唔會請打手#cn#
打手要請?
冇聽過咩叫死忠飯?
(見得最多係 intel NV Canon etc)
死忠 我認
咁佢公司D games真係好玩丫嘛 講閪咩
但我真係無收過KT一分一毫 兼無一股KT股票丫嘛
暗榮算係咁啦
起碼三國戰國係獨市生意
除左Sega, SE 同暗榮應該係我第二三俾最多錢買game既廠,之後應該到 Capcom, Bandai Namco
我畀得最多錢既係KT SEGA R*[sosad]
R星加埋都冇幾隻game[sosad]
你踢爆人做咩[sosad]
公度講,可能佢冇買其他廠,咪排第三囉
有買其他廠 個D咁濕星 點同R*印象咁深
條撚識轉彎
引用
21/06/2026 22:28
BTW
其實有腦都知以KT一毛不拔既社風 根本就唔會請打手#cn#
打手要請?
冇聽過咩叫死忠飯?
(見得最多係 intel NV Canon etc)
死忠 我認
咁佢公司D games真係好玩丫嘛 講閪咩
但我真係無收過KT一分一毫 兼無一股KT股票丫嘛
暗榮算係咁啦
起碼三國戰國係獨市生意
除左Sega, SE 同暗榮應該係我第二三俾最多錢買game既廠,之後應該到 Capcom, Bandai Namco
我畀得最多錢既係KT SEGA R*[sosad]
R星加埋都冇幾隻game[sosad]
你踢爆人做咩[sosad]
公度講,可能佢冇買其他廠,咪排第三囉
有買其他廠 個D咁濕星 點同R*印象咁深

我冇特別意思[sosad]
真係想講R星game少姐
近十年都係gtav同rdr[sosad]
古小玉
引用
21/06/2026 22:29
BTW
其實有腦都知以KT一毛不拔既社風 根本就唔會請打手#cn#
打手要請?
冇聽過咩叫死忠飯?
(見得最多係 intel NV Canon etc)
死忠 我認
咁佢公司D games真係好玩丫嘛 講閪咩
但我真係無收過KT一分一毫 兼無一股KT股票丫嘛
暗榮算係咁啦
起碼三國戰國係獨市生意
除左Sega, SE 同暗榮應該係我第二三俾最多錢買game既廠,之後應該到 Capcom, Bandai Namco
我畀得最多錢既係KT SEGA R*[sosad]
R星加埋都冇幾隻game[sosad]
你踢爆人做咩[sosad]
公度講,可能佢冇買其他廠,咪排第三囉
有買其他廠 個D咁濕星 點同R*印象咁深
我冇特別意思[sosad]
真係想講R星game少姐
近十年都係gtav同rdr[sosad]
我由GTAIII(碟)買到依家[sosad]
條撚識轉彎
引用
21/06/2026 22:39
BTW
其實有腦都知以KT一毛不拔既社風 根本就唔會請打手#cn#
打手要請?
冇聽過咩叫死忠飯?
(見得最多係 intel NV Canon etc)
死忠 我認
咁佢公司D games真係好玩丫嘛 講閪咩
但我真係無收過KT一分一毫 兼無一股KT股票丫嘛
暗榮算係咁啦
起碼三國戰國係獨市生意
除左Sega, SE 同暗榮應該係我第二三俾最多錢買game既廠,之後應該到 Capcom, Bandai Namco
我畀得最多錢既係KT SEGA R*[sosad]
R星加埋都冇幾隻game[sosad]
你踢爆人做咩[sosad]
公度講,可能佢冇買其他廠,咪排第三囉
有買其他廠 個D咁濕星 點同R*印象咁深
我冇特別意思[sosad]
真係想講R星game少姐
近十年都係gtav同rdr[sosad]
我由GTAIII(碟)買到依家[sosad]


從來冇認真玩過gta [sosad]
古小玉
引用
21/06/2026 22:41
齋講日本六大廠
笨大 零隻
FYK 零隻
SE 瞓覺狗 FF9 Chrono Trigger
卡婊 DR1 DR2 DR2外
無可能多過R*[sosad]
條撚識轉彎
引用
21/06/2026 22:47
齋講日本六大廠
笨大 零隻
FYK 零隻
SE 瞓覺狗 FF9 Chrono Trigger
卡婊 DR1 DR2 DR2外
無可能多過R*[sosad]


笨大齋ds系列我已經冇可能miss[sosad]
Se ffx全家桶,咩版本都有齊
反而gapcom我儲最少
獨眼巴尼
引用
21/06/2026 22:57
BTW
其實有腦都知以KT一毛不拔既社風 根本就唔會請打手#cn#
打手要請?
冇聽過咩叫死忠飯?
(見得最多係 intel NV Canon etc)
死忠 我認
咁佢公司D games真係好玩丫嘛 講閪咩
但我真係無收過KT一分一毫 兼無一股KT股票丫嘛
暗榮算係咁啦
起碼三國戰國係獨市生意
除左Sega, SE 同暗榮應該係我第二三俾最多錢買game既廠,之後應該到 Capcom, Bandai Namco
我畀得最多錢既係KT SEGA R*[sosad]
R星加埋都冇幾隻game[sosad]
你踢爆人做咩[sosad]
公度講,可能佢冇買其他廠,咪排第三囉
有買其他廠 個D咁濕星 點同R*印象咁深

我冇特別意思[sosad]
真係想講R星game少姐
近十年都係gtav同rdr[sosad]

以前多啲貨 gta rdr max payne LANoire[sosad]
小休一時
引用
21/06/2026 22:59
而家AI咁勁
可唔可以搞搞個AI電腦強度[think]cl
智雯BB
引用
21/06/2026 23:04
https://upload.hkgolden.media/comment/zr0qywgj.j3geh2i1p2j.glbgaqspbwl.o1z.jpg


玩緊 11,正撚到唔想出街 [sosad]

11最大問題係,高resolution下啲字勁細粒,老人家睇唔到 :-(
隻手劣吓劣吓
引用
21/06/2026 23:08
https://upload.hkgolden.media/comment/zr0qywgj.j3geh2i1p2j.glbgaqspbwl.o1z.jpg


玩緊 11,正撚到唔想出街 [sosad]

11最大問題係,高resolution下啲字勁細粒,老人家睇唔到 :-(


有環境設定 , 我玩mac版 , 5k mon , 好撚正。#love#
好嘢嚟架
引用
21/06/2026 23:08
無玩過三國志,新手玩邊隻好?
隻手劣吓劣吓
引用
21/06/2026 23:10
無玩過三國志,新手玩邊隻好?


我驚你上癮, 一上癮就幾十年仲會玩呢隻game , 所以唔推薦俾你 [sosad]
條撚識轉彎
引用
21/06/2026 23:12
BTW
其實有腦都知以KT一毛不拔既社風 根本就唔會請打手#cn#
打手要請?
冇聽過咩叫死忠飯?
(見得最多係 intel NV Canon etc)
死忠 我認
咁佢公司D games真係好玩丫嘛 講閪咩
但我真係無收過KT一分一毫 兼無一股KT股票丫嘛
暗榮算係咁啦
起碼三國戰國係獨市生意
除左Sega, SE 同暗榮應該係我第二三俾最多錢買game既廠,之後應該到 Capcom, Bandai Namco
我畀得最多錢既係KT SEGA R*[sosad]
R星加埋都冇幾隻game[sosad]
你踢爆人做咩[sosad]
公度講,可能佢冇買其他廠,咪排第三囉
有買其他廠 個D咁濕星 點同R*印象咁深

我冇特別意思[sosad]
真係想講R星game少姐
近十年都係gtav同rdr[sosad]

以前多啲貨 gta rdr max payne LANoire[sosad]


加埋都係5隻[sosad]
可以靠兩隻ip食過世嘅公司
小川彩
引用
21/06/2026 23:45
無玩過三國志,新手玩邊隻好?


我驚你上癮, 一上癮就幾十年仲會玩呢隻game , 所以唔推薦俾你 [sosad]


11, 13
12都ok
隻手劣吓劣吓
引用
21/06/2026 23:49
無玩過三國志,新手玩邊隻好?


我驚你上癮, 一上癮就幾十年仲會玩呢隻game , 所以唔推薦俾你 [sosad]


11, 13
12都ok


小弟鍾意 5,8 ,9, 10, 11 #yup#
達理
引用
22/06/2026 23:00
無玩過三國志,新手玩邊隻好?


我驚你上癮, 一上癮就幾十年仲會玩呢隻game , 所以唔推薦俾你 [sosad]


11, 13
12都ok


小弟鍾意 5,8 ,9, 10, 11 #yup#

我由第3集開始玩,之後玩番去第二集,去到第7集單獨操作一個武將係好impact
活零活現
引用
22/06/2026 23:07
我由5玩到9之後無玩過
去到9都覺得戰線拖太多浪費時間
最鍾意6
真島大哥
引用
23/06/2026 06:35
我由5玩到9之後無玩過
去到9都覺得戰線拖太多浪費時間
最鍾意6

11可以抽水,大地圖一見到兩個打緊可以後面偷襲左城,一6,7座城之後,應該歷代最易[sosad] 對面派人打,幾部隊圍打,一係捉一係殺,好快無人用,多冰都無用,小冰d小勢力,無腦轟過去[sosad] ps:只玩上級
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]