[
登入
]
上一頁
下一頁
遊戲台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
遊戲台
《三國志14》系列出貨量突破100萬隻 預定9月推出威力加強傳承版
家長指引類別
17/06/2026 16:51
佢老味冇得單買個DLC
當單買威加版啲人係水魚
可以單買
三國志 14 威力加強傳承版(不含主程式):新台幣 790 元
個問題係我有威加
買佢嗰個唔包主程式嘅
即係焗買多次威加
古小玉
17/06/2026 16:52
佢老味冇得單買個DLC
當單買威加版啲人係水魚
可以單買
三國志 14 威力加強傳承版(不含主程式):新台幣 790 元
丫
佢無一個平過790 TWD既版本
畀有威加既人 升上去
變左有無威加既人 都係要畀790 TWD
家長指引類別
17/06/2026 16:53
佢老味冇得單買個DLC
當單買威加版啲人係水魚
可以單買
三國志 14 威力加強傳承版(不含主程式):新台幣 790 元
丫
佢無一個平過790 TWD既版本
畀有威加既人 升上去
變左有無威加既人 都係要畀790 TWD
Exact7ly
當fans係水魚都要有個限度
古小玉
17/06/2026 16:57
佢老味冇得單買個DLC
當單買威加版啲人係水魚
可以單買
三國志 14 威力加強傳承版(不含主程式):新台幣 790 元
丫
佢無一個平過790 TWD既版本
畀有威加既人 升上去
變左有無威加既人 都係要畀790 TWD
Exact7ly
當fans係水魚都要有個限度
有原版 有威加既 等特價
本身已經貴 無理由再掟790 TWD落去
古小玉
17/06/2026 17:01
屌你補完dlc完又dlc再dlc……
今次定價一定更誇……
三國志 14 威力加強傳承版(不含主程式):新台幣 790 元
三國志 14 with 威力加強傳承版(含主程式):新台幣 1790 元
我只係冇傳承版 新要素,補既咪更撚貴
無漏 DLC 威加 既話(即係齊威加 兩季票)
新要素唔足以令人再掟錢落去
應該打 有漏 甚至無買過個D人既市場
當然,而家就係話佢未有一個比齊晒既添加方案……
我當初應為出盡先買,點之又係咁
DOA6又係
D新要素=雞肋
補 又790 TWD
唔補 又好似唔齊
係,仲要等到最盡都係減半價,呢次可能火滾唔補
等減價先買
咪咁啦 得100萬人肯課金
暗榮就執
比起依邊
DOA6LR 根本完全無買既必要
小川彩
17/06/2026 17:04
屌你補完dlc完又dlc再dlc……
今次定價一定更誇……
三國志 14 威力加強傳承版(不含主程式):新台幣 790 元
三國志 14 with 威力加強傳承版(含主程式):新台幣 1790 元
我只係冇傳承版 新要素,補既咪更撚貴
無漏 DLC 威加 既話(即係齊威加 兩季票)
新要素唔足以令人再掟錢落去
應該打 有漏 甚至無買過個D人既市場
當然,而家就係話佢未有一個比齊晒既添加方案……
我當初應為出盡先買,點之又係咁
DOA6又係
D新要素=雞肋
補 又790 TWD
唔補 又好似唔齊
係,仲要等到最盡都係減半價,呢次可能火滾唔補
等減價先買
咪咁啦 得100萬人肯課金
暗榮就執
比起依邊
DOA6LR 根本完全無買既必要
我都想問,last round 冇乜分別?
已有6,買左好多DLC
古小玉
17/06/2026 17:09
屌你補完dlc完又dlc再dlc……
今次定價一定更誇……
三國志 14 威力加強傳承版(不含主程式):新台幣 790 元
三國志 14 with 威力加強傳承版(含主程式):新台幣 1790 元
我只係冇傳承版 新要素,補既咪更撚貴
無漏 DLC 威加 既話(即係齊威加 兩季票)
新要素唔足以令人再掟錢落去
應該打 有漏 甚至無買過個D人既市場
當然,而家就係話佢未有一個比齊晒既添加方案……
我當初應為出盡先買,點之又係咁
DOA6又係
D新要素=雞肋
補 又790 TWD
唔補 又好似唔齊
係,仲要等到最盡都係減半價,呢次可能火滾唔補
等減價先買
咪咁啦 得100萬人肯課金
暗榮就執
比起依邊
DOA6LR 根本完全無買既必要
我都想問,last round 冇乜分別?
已有6,買左好多DLC
我都想問
唯一理由
原版係上一代遊戲機 遊戲
移植去今代遊戲機
執過下畫面掛
平淡
17/06/2026 17:24
屌你補完dlc完又dlc再dlc……
今次定價一定更誇……
三國志 14 威力加強傳承版(不含主程式):新台幣 790 元
三國志 14 with 威力加強傳承版(含主程式):新台幣 1790 元
我只係冇傳承版 新要素,補既咪更撚貴
無漏 DLC 威加 既話(即係齊威加 兩季票)
新要素唔足以令人再掟錢落去
應該打 有漏 甚至無買過個D人既市場
當然,而家就係話佢未有一個比齊晒既添加方案……
我當初應為出盡先買,點之又係咁
DOA6又係
D新要素=雞肋
補 又790 TWD
唔補 又好似唔齊
係,仲要等到最盡都係減半價,呢次可能火滾唔補
等減價先買
咪咁啦 得100萬人肯課金
暗榮就執
比起依邊
DOA6LR 根本完全無買既必要
我都想問,last round 冇乜分別?
已有6,買左好多DLC
影相mode,唯一賣點,應該會有更多dlc,可能會再有新角色。之前都係齊晒洗濕左個頭都係會買……
硬膠仔
17/06/2026 17:39
屌你補完dlc完又dlc再dlc……
今次定價一定更誇……
三國志 14 威力加強傳承版(不含主程式):新台幣 790 元
三國志 14 with 威力加強傳承版(含主程式):新台幣 1790 元
我只係冇傳承版 新要素,補既咪更撚貴
無漏 DLC 威加 既話(即係齊威加 兩季票)
新要素唔足以令人再掟錢落去
應該打 有漏 甚至無買過個D人既市場
當然,而家就係話佢未有一個比齊晒既添加方案……
我當初應為出盡先買,點之又係咁
DOA6又係
D新要素=雞肋
補 又790 TWD
唔補 又好似唔齊
係,仲要等到最盡都係減半價,呢次可能火滾唔補
等減價先買
咪咁啦 得100萬人肯課金
暗榮就執
比起依邊
DOA6LR 根本完全無買既必要
我都想問,last round 冇乜分別?
已有6,買左好多DLC
last last round, last last last round
葡提(阿婆)
17/06/2026 17:45
痴撚線,光榮神經病
威力加強版再加強
屌係老味係倉底攞返隻14出黎再加強,係咪得閒到咁
而家d垃圾日廠真係得啖笑
有d冷飯都仲要hea到直搬,有水就cap
智雯BB
17/06/2026 18:21
痴撚線,光榮神經病
威力加強版再加強
屌係老味係倉底攞返隻14出黎再加強,係咪得閒到咁
而家d垃圾日廠真係得啖笑
有d冷飯都仲要hea到直搬,有水就cap
夠膽再加強兩次三國志8 remake囉,remake本身已經係base on舊版加強
((三國志8 加強)remake) 加強
再傳承埋佢囉
shape
17/06/2026 18:25
即係以後威力加強版都仲未買得
古小玉
17/06/2026 18:30
痴撚線,光榮神經病
威力加強版再加強
屌係老味係倉底攞返隻14出黎再加強,係咪得閒到咁
而家d垃圾日廠真係得啖笑
有d冷飯都仲要hea到直搬,有水就cap
夠膽再加強兩次三國志8 remake囉,remake本身已經係base on舊版加強
((三國志8 加強)remake) 加強
再傳承埋佢囉
https://store.steampowered.com/sub/1446759/
8
8 WPK
8 RE
8 RE WPK<-現況
粗人敵卡
17/06/2026 18:37
暗榮閪力加強版
古小玉
17/06/2026 18:42
暗榮閪力加強版
我一定要返錢 我唔玩喇
悠來悠去
17/06/2026 18:45
如果加好多野我會期待
就咁睇介紹變化唔大喎
古小玉
17/06/2026 18:49
如果加好多野我會期待
就咁睇介紹變化唔大喎
對新入場既 平一截
對原本就齊DLC同威加既 就意義不大
小川彩
17/06/2026 19:04
即係以後威力加強版都仲未買得
慘
傷心的小雀仔
17/06/2026 19:20
即係以後威力加強版都仲未買得
一隻都唔買就得了
古小玉
17/06/2026 19:51
即係以後威力加強版都仲未買得
一隻都唔買就得了
正解
小川彩
17/06/2026 23:03
即係以後威力加強版都仲未買得
一隻都唔買就得了
正解
三國同戰國game,暗榮差唔多係全球獨市,出舊屎都要含淚科水
字源歧說
17/06/2026 23:16
威力加強個威力加強版
黃白虎紋貓
17/06/2026 23:29
之前14出果陣話無威力加強版
依家威力加強再威力加強版
DOMOTO
17/06/2026 23:40
佢老味冇得單買個DLC
當單買威加版啲人係水魚
我睇唔明,第一行威加版無14,但威加版本身唔係14加新內容咩,咁仲點會玩普通14,要嚟都無用
Peach
18/06/2026 00:01
佢老味冇得單買個DLC
當單買威加版啲人係水魚
我睇唔明,第一行威加版無14,但威加版本身唔係14加新內容咩,咁仲點會玩普通14,要嚟都無用
威加版唔等於with威加版
有with先有本體
要有本體先玩到威加版
好似係
上一頁
下一頁
遊戲台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
遊戲台
回覆
留名
遊戲台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]