[
登入
]
上一頁
下一頁
財經台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
第 14 頁
第 15 頁
第 16 頁
第 17 頁
第 18 頁
第 19 頁
第 20 頁
第 21 頁
財經台
創^257: 世界盃開鑼美股滿地無汗錢·凌晨五時肚餓如凌遲
MaMeMin
19/06/2026 13:33
換邊部手機好
只要順,an機,8000內
依家仲係ROG5
最好有指紋鎖
減一半都夠哂啦
咁最好係平啦
電話對我來講唔係太常用
Oneplus 15 或 15R
你自己比較下
系統手感同華碩差不多
青山居士
19/06/2026 13:42
換邊部手機好
只要順,an機,8000內
依家仲係ROG5
最好有指紋鎖
二叔公的S23 Ultra
江海怡
19/06/2026 13:43
換邊部手機好
只要順,an機,8000內
依家仲係ROG5
最好有指紋鎖
減一半都夠哂啦
咁最好係平啦
電話對我來講唔係太常用
Oneplus 15 或 15R
你自己比較下
系統手感同華碩差不多
留意下先
莊神弄鬼
19/06/2026 14:01
換邊部手機好
只要順,an機,8000內
依家仲係ROG5
最好有指紋鎖
減一半都夠哂啦
咁最好係平啦
電話對我來講唔係太常用
Oneplus 15 或 15R
你自己比較下
系統手感同華碩差不多
ONEPLUS 唔錯...
雖然用緊大陸版13T
但真係好順吓
年頭上去買, 扣哂全部國補同退稅
16+1TB, HK$ 3300
江海怡
19/06/2026 14:03
換邊部手機好
只要順,an機,8000內
依家仲係ROG5
最好有指紋鎖
減一半都夠哂啦
咁最好係平啦
電話對我來講唔係太常用
Oneplus 15 或 15R
你自己比較下
系統手感同華碩差不多
ONEPLUS 唔錯...
雖然用緊大陸版13T
但真係好順吓
年頭上去買, 扣哂全部國補同退稅
16+1TB, HK$ 3300
MaMeMin
19/06/2026 14:12
換邊部手機好
只要順,an機,8000內
依家仲係ROG5
最好有指紋鎖
減一半都夠哂啦
咁最好係平啦
電話對我來講唔係太常用
Oneplus 15 或 15R
你自己比較下
系統手感同華碩差不多
ONEPLUS 唔錯...
雖然用緊大陸版13T
但真係好順吓
年頭上去買, 扣哂全部國補同退稅
16+1TB, HK$ 3300
13t可以無縫刷國際版系統,除咗個mon細啲之外冇嘢可以挑剔
MaMeMin
19/06/2026 14:13
換邊部手機好
只要順,an機,8000內
依家仲係ROG5
最好有指紋鎖
減一半都夠哂啦
咁最好係平啦
電話對我來講唔係太常用
Oneplus 15 或 15R
你自己比較下
系統手感同華碩差不多
留意下先
呢兩個型號都有港行貨
或者可以平千零買大陸版刷國際版系統,冇任何問題
好多水貨舖都會刷好曬賣畀你
虛火
19/06/2026 14:15
換邊部手機好
只要順,an機,8000內
依家仲係ROG5
最好有指紋鎖
二叔公的S23 Ultra
$2,000 二手拎到未用過即放
二手全新
莊神弄鬼
19/06/2026 14:38
換邊部手機好
只要順,an機,8000內
依家仲係ROG5
最好有指紋鎖
減一半都夠哂啦
咁最好係平啦
電話對我來講唔係太常用
Oneplus 15 或 15R
你自己比較下
系統手感同華碩差不多
ONEPLUS 唔錯...
雖然用緊大陸版13T
但真係好順吓
年頭上去買, 扣哂全部國補同退稅
16+1TB, HK$ 3300
13t可以無縫刷國際版系統,除咗個mon細啲之外冇嘢可以挑剔
我就係貪佢MON細先買...
唔係就買咗1+ 15
話時話, 後繼機15T 都OK
不過就貴成K野
自己其實覺得COLOUR OS都OK
除咗富邦個銀行APPS唔支援指紋
其他APPS都無咩問題
PS: 拎嚟行SWITCH 模擬器都好順, 除咗係超大食既王淚
江海怡
19/06/2026 14:42
換邊部手機好
只要順,an機,8000內
依家仲係ROG5
最好有指紋鎖
減一半都夠哂啦
咁最好係平啦
電話對我來講唔係太常用
Oneplus 15 或 15R
你自己比較下
系統手感同華碩差不多
ONEPLUS 唔錯...
雖然用緊大陸版13T
但真係好順吓
年頭上去買, 扣哂全部國補同退稅
16+1TB, HK$ 3300
13t可以無縫刷國際版系統,除咗個mon細啲之外冇嘢可以挑剔
我就係貪佢MON細先買...
唔係就買咗1+ 15
話時話, 後繼機15T 都OK
不過就貴成K野
自己其實覺得COLOUR OS都OK
除咗富邦個銀行APPS唔支援指紋
其他APPS都無咩問題
PS: 拎嚟行SWITCH 模擬器都好順, 除咗係超大食既王淚
其實有諗過買雙摺果部,睇漫畫用
MaMeMin
19/06/2026 14:47
換邊部手機好
只要順,an機,8000內
依家仲係ROG5
最好有指紋鎖
減一半都夠哂啦
咁最好係平啦
電話對我來講唔係太常用
Oneplus 15 或 15R
你自己比較下
系統手感同華碩差不多
ONEPLUS 唔錯...
雖然用緊大陸版13T
但真係好順吓
年頭上去買, 扣哂全部國補同退稅
16+1TB, HK$ 3300
13t可以無縫刷國際版系統,除咗個mon細啲之外冇嘢可以挑剔
我就係貪佢MON細先買...
唔係就買咗1+ 15
話時話, 後繼機15T 都OK
不過就貴成K野
自己其實覺得COLOUR OS都OK
除咗富邦個銀行APPS唔支援指紋
其他APPS都無咩問題
PS: 拎嚟行SWITCH 模擬器都好順, 除咗係超大食既王淚
Color OS陸版,就算開番個Google service,whatsapp間中都係會有delay,所以我堅持用oxygen os
不過color os多好多功能係真
MaMeMin
19/06/2026 14:49
換邊部手機好
只要順,an機,8000內
依家仲係ROG5
最好有指紋鎖
減一半都夠哂啦
咁最好係平啦
電話對我來講唔係太常用
Oneplus 15 或 15R
你自己比較下
系統手感同華碩差不多
ONEPLUS 唔錯...
雖然用緊大陸版13T
但真係好順吓
年頭上去買, 扣哂全部國補同退稅
16+1TB, HK$ 3300
13t可以無縫刷國際版系統,除咗個mon細啲之外冇嘢可以挑剔
我就係貪佢MON細先買...
唔係就買咗1+ 15
話時話, 後繼機15T 都OK
不過就貴成K野
自己其實覺得COLOUR OS都OK
除咗富邦個銀行APPS唔支援指紋
其他APPS都無咩問題
PS: 拎嚟行SWITCH 模擬器都好順, 除咗係超大食既王淚
其實有諗過買雙摺果部,睇漫畫用
你指華為嗰部?
個mon好多災情,唔好買
江海怡
19/06/2026 14:52
換邊部手機好
只要順,an機,8000內
依家仲係ROG5
最好有指紋鎖
減一半都夠哂啦
咁最好係平啦
電話對我來講唔係太常用
Oneplus 15 或 15R
你自己比較下
系統手感同華碩差不多
ONEPLUS 唔錯...
雖然用緊大陸版13T
但真係好順吓
年頭上去買, 扣哂全部國補同退稅
16+1TB, HK$ 3300
13t可以無縫刷國際版系統,除咗個mon細啲之外冇嘢可以挑剔
我就係貪佢MON細先買...
唔係就買咗1+ 15
話時話, 後繼機15T 都OK
不過就貴成K野
自己其實覺得COLOUR OS都OK
除咗富邦個銀行APPS唔支援指紋
其他APPS都無咩問題
PS: 拎嚟行SWITCH 模擬器都好順, 除咗係超大食既王淚
其實有諗過買雙摺果部,睇漫畫用
你指華為嗰部?
個mon好多災情,唔好買
唔急買,再觀察下先
青山居士
19/06/2026 14:56
高登叔咁鍾意用大陸機嘅
莊神弄鬼
19/06/2026 15:00
換邊部手機好
只要順,an機,8000內
依家仲係ROG5
最好有指紋鎖
減一半都夠哂啦
咁最好係平啦
電話對我來講唔係太常用
Oneplus 15 或 15R
你自己比較下
系統手感同華碩差不多
ONEPLUS 唔錯...
雖然用緊大陸版13T
但真係好順吓
年頭上去買, 扣哂全部國補同退稅
16+1TB, HK$ 3300
13t可以無縫刷國際版系統,除咗個mon細啲之外冇嘢可以挑剔
我就係貪佢MON細先買...
唔係就買咗1+ 15
話時話, 後繼機15T 都OK
不過就貴成K野
自己其實覺得COLOUR OS都OK
除咗富邦個銀行APPS唔支援指紋
其他APPS都無咩問題
PS: 拎嚟行SWITCH 模擬器都好順, 除咗係超大食既王淚
Color OS陸版,就算開番個Google service,whatsapp間中都係會有delay,所以我堅持用oxygen os
不過color os多好多功能係真
原來係咁..
Whatsapp 我LOCK咗唔俾KILL
有時會FEEL到有DELAY
最有趣係佢個紅外線功能
你可以影咗個REMOTE
佢會喺個DATABASE都搵再關既資料
MATCH, 你就可以即刻用到
唔駛野野自己撳嚟撳去
奉先
19/06/2026 15:45
Polymarket 呢個好笑
青山居士
19/06/2026 15:49
Polymarket 呢個好笑
搞到都想裝返個
護雅犬
19/06/2026 15:49
龜頭軒我屌你老母
今日冇雨即刻熱返好多
奉先
19/06/2026 15:51
Polymarket 呢個好笑
搞到都想裝返個
美國易啦
香港好似直接碌信用卡都得
廣島之戀
19/06/2026 16:01
Polymarket 呢個好笑
搞到都想裝返個
美國易啦
香港好似直接碌信用卡都得
香港做呢樣算唔錯賭外圍
奉先
19/06/2026 16:06
Polymarket 呢個好笑
搞到都想裝返個
美國易啦
香港好似直接碌信用卡都得
香港做呢樣算唔錯賭外圍
你用crypto 無人理你啦
btw佢應該哭撚硬
贏又哭
贏唔到都哭
MaMeMin
19/06/2026 16:16
換邊部手機好
只要順,an機,8000內
依家仲係ROG5
最好有指紋鎖
減一半都夠哂啦
咁最好係平啦
電話對我來講唔係太常用
Oneplus 15 或 15R
你自己比較下
系統手感同華碩差不多
ONEPLUS 唔錯...
雖然用緊大陸版13T
但真係好順吓
年頭上去買, 扣哂全部國補同退稅
16+1TB, HK$ 3300
13t可以無縫刷國際版系統,除咗個mon細啲之外冇嘢可以挑剔
我就係貪佢MON細先買...
唔係就買咗1+ 15
話時話, 後繼機15T 都OK
不過就貴成K野
自己其實覺得COLOUR OS都OK
除咗富邦個銀行APPS唔支援指紋
其他APPS都無咩問題
PS: 拎嚟行SWITCH 模擬器都好順, 除咗係超大食既王淚
Color OS陸版,就算開番個Google service,whatsapp間中都係會有delay,所以我堅持用oxygen os
不過color os多好多功能係真
原來係咁..
Whatsapp 我LOCK咗唔俾KILL
有時會FEEL到有DELAY
最有趣係佢個紅外線功能
你可以影咗個REMOTE
佢會喺個DATABASE都搵再關既資料
MATCH, 你就可以即刻用到
唔駛野野自己撳嚟撳去
NFC入門禁卡都係得大陸系統畀用
護雅犬
19/06/2026 16:40
https://www.instagram.com/p/DZO0PXJIB6D/
龜頭軒中晒
青山居士
19/06/2026 16:44
https://www.instagram.com/p/DZO0PXJIB6D/
龜頭軒中晒
邊有獨立工作同生活能力
青山居士
19/06/2026 16:46
話時話今日端午節阿丹有冇包儍?
上一頁
下一頁
財經台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
第 14 頁
第 15 頁
第 16 頁
第 17 頁
第 18 頁
第 19 頁
第 20 頁
第 21 頁
財經台
回覆
留名
財經台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]