創^257: 世界盃開鑼美股滿地無汗錢·凌晨五時肚餓如凌遲 - 香港高登
[登入]
條女個胸好細
引用
18/06/2026 11:59
澳門政府好咸濕[sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/f2auwshe.smtdmetkwl4.te1ypfjsrve.jg0.jpg
防守型前鋒
引用
18/06/2026 12:20
lun廚可以食老麥加大喇#yup#
唔知創仔有咩斬獲呢?
https://upload.hkgolden.media/comment/fq5tmlgn.4emsezzsasy.jo3qzhab15p.e24.jpg
江海怡
引用
18/06/2026 12:23
lun廚可以食老麥加大喇#yup#
唔知創仔有咩斬獲呢?
https://upload.hkgolden.media/comment/fq5tmlgn.4emsezzsasy.jo3qzhab15p.e24.jpg

牙創頻臨餓死邊緣
https://upload.hkgolden.media/comment/enfh213j.ay02m20fiqs.aqazw0oup21.fz4.jpg
東芝bam明
引用
18/06/2026 12:24
https://upload.hkgolden.media/comment/gvxo50qe.ckammjpuvd4.ehdevkbos2m.yoc.jpg
成盤係血...
當佢毛事...
防守型前鋒
引用
18/06/2026 12:33
https://upload.hkgolden.media/comment/gvxo50qe.ckammjpuvd4.ehdevkbos2m.yoc.jpg
成盤係血...
當佢毛事...


騰訊420蚊可以溝溝佢
防守型前鋒
引用
18/06/2026 12:34
拿創仔
諗諗今晚捷克+瑞士主勝啦
東芝bam明
引用
18/06/2026 12:36
https://upload.hkgolden.media/comment/gvxo50qe.ckammjpuvd4.ehdevkbos2m.yoc.jpg
成盤係血...
當佢毛事...


騰訊420蚊可以溝溝佢

有cash 都買第二d 啦[sosad]
引用
18/06/2026 12:39
拿創仔
諗諗今晚捷克+瑞士主勝啦

all in la
防守型前鋒
引用
18/06/2026 12:49
https://upload.hkgolden.media/comment/gvxo50qe.ckammjpuvd4.ehdevkbos2m.yoc.jpg
成盤係血...
當佢毛事...


騰訊420蚊可以溝溝佢

有cash 都買第二d 啦[sosad]


早D返家鄉丫嘛[sosad]
騰訊攪AI應該有前景既, 但要捱過投資期[sosad]
東芝bam明
引用
18/06/2026 13:01
流蛇27號收唔到創狗錢點部署


七月27先收第一期啊,佢仲有四條街數呀嘛


還錢破來做乜:-[

有白卡我根本無敵:-[

流蛇上次創狗夠話拖住先,到期還4000
創狗話你完全傻仔[369] [369]

創狗依家冇撚用㗎喇
以前係上高登派錢
一上死狗勁啦威啦

依家上高登就係借錢厄錢
仙都唔仙柒啦閪啦
[sosad] [sosad] [sosad]


- 江東子弟多才俊,捲土重來未可知 ... [sun]cl


唔係好明,創狗上期已經無還足錢比流蛇,但下期就7月27,咁上期唔還足又無罰息無上門追數?

咁我係創蛇,就唔會還錢比血息流狗啦#yup#

流蛇愛創,12月底還到 6期就算咁話遮

如果用返之前嘅計法
12月底清數,邊會係 12000O:-)

信高登伯中六合彩都唔信創狗還錢[369] [369] [slick] [slick]

bam 明就係唔信「分十期」「有拖冇欠」
所以先搵人追數,結果都係收唔返個本
流蛇咁樣拖住先
創狗一上水,就出聲追下數
其他人跟住就屌創老母
開口埋口叫牠還錢俾流蛇
賤畜創狗咁叫牠
幾撚冇面
咁就會死死氣還啲卦

廢柴就係咁不自量力
搵一蚊借兩蚊,結果要走數[369]

白卡明是咪失左蹤[sosad]


唔係呀,
奉先一留言就會立即上水[sosad] [sosad] [sosad]

而家連過街老鼠都不如:~(

我唔係好明依事件
係奉先收咗數唔還比明哥?
定係明哥串柒奉先收唔到數?

兩個都冇認真講過個過程點
不過白卡明最近話收番錢

吓, 幾時O既事?

苦主tg谷[sosad]

tg谷咪仙蛇收咗錢之後無update 過囉,C苦
接著仙蛇咪日日風騷繼續上創po[sosad] [sosad]
莊神弄鬼
引用
18/06/2026 13:26
今日黑雨喎~
外賣應該好好生意
唔知瘡傻係咪上線做做外賣
條女個胸好細
引用
18/06/2026 13:29
今日黑雨喎~
外賣應該好好生意
唔知瘡傻係咪上線做做外賣

係咪有加錢
莘辛學子
引用
18/06/2026 13:32
今日黑雨喎~
外賣應該好好生意
唔知瘡傻係咪上線做做外賣

係咪有加錢

安坐龍床訓緊啦#bye#
膠膠貓(無JJ)
引用
18/06/2026 13:46
流蛇27號收唔到創狗錢點部署


七月27先收第一期啊,佢仲有四條街數呀嘛


還錢破來做乜:-[

有白卡我根本無敵:-[

流蛇上次創狗夠話拖住先,到期還4000
創狗話你完全傻仔[369] [369]

創狗依家冇撚用㗎喇
以前係上高登派錢
一上死狗勁啦威啦

依家上高登就係借錢厄錢
仙都唔仙柒啦閪啦
[sosad] [sosad] [sosad]


- 江東子弟多才俊,捲土重來未可知 ... [sun]cl


唔係好明,創狗上期已經無還足錢比流蛇,但下期就7月27,咁上期唔還足又無罰息無上門追數?

咁我係創蛇,就唔會還錢比血息流狗啦#yup#

流蛇愛創,12月底還到 6期就算咁話遮

如果用返之前嘅計法
12月底清數,邊會係 12000O:-)

信高登伯中六合彩都唔信創狗還錢[369] [369] [slick] [slick]

bam 明就係唔信「分十期」「有拖冇欠」
所以先搵人追數,結果都係收唔返個本
流蛇咁樣拖住先
創狗一上水,就出聲追下數
其他人跟住就屌創老母
開口埋口叫牠還錢俾流蛇
賤畜創狗咁叫牠
幾撚冇面
咁就會死死氣還啲卦

廢柴就係咁不自量力
搵一蚊借兩蚊,結果要走數[369]

白卡明是咪失左蹤[sosad]


唔係呀,
奉先一留言就會立即上水[sosad] [sosad] [sosad]

而家連過街老鼠都不如:~(

我唔係好明依事件
係奉先收咗數唔還比明哥?
定係明哥串柒奉先收唔到數?

兩個都冇認真講過個過程點
不過白卡明最近話收番錢

吓, 幾時O既事?

苦主tg谷[sosad]

tg谷咪仙蛇收咗錢之後無update 過囉,C苦
接著仙蛇咪日日風騷繼續上創po[sosad] [sosad]


點解唔報驚?上黎叫春有用?
心亂飛
引用
18/06/2026 13:49
流蛇27號收唔到創狗錢點部署


七月27先收第一期啊,佢仲有四條街數呀嘛


還錢破來做乜:-[

有白卡我根本無敵:-[

流蛇上次創狗夠話拖住先,到期還4000
創狗話你完全傻仔[369] [369]

創狗依家冇撚用㗎喇
以前係上高登派錢
一上死狗勁啦威啦

依家上高登就係借錢厄錢
仙都唔仙柒啦閪啦
[sosad] [sosad] [sosad]


- 江東子弟多才俊,捲土重來未可知 ... [sun]cl


唔係好明,創狗上期已經無還足錢比流蛇,但下期就7月27,咁上期唔還足又無罰息無上門追數?

咁我係創蛇,就唔會還錢比血息流狗啦#yup#

流蛇愛創,12月底還到 6期就算咁話遮

如果用返之前嘅計法
12月底清數,邊會係 12000O:-)

信高登伯中六合彩都唔信創狗還錢[369] [369] [slick] [slick]

bam 明就係唔信「分十期」「有拖冇欠」
所以先搵人追數,結果都係收唔返個本
流蛇咁樣拖住先
創狗一上水,就出聲追下數
其他人跟住就屌創老母
開口埋口叫牠還錢俾流蛇
賤畜創狗咁叫牠
幾撚冇面
咁就會死死氣還啲卦

廢柴就係咁不自量力
搵一蚊借兩蚊,結果要走數[369]

白卡明是咪失左蹤[sosad]


唔係呀,
奉先一留言就會立即上水[sosad] [sosad] [sosad]

而家連過街老鼠都不如:~(

我唔係好明依事件
係奉先收咗數唔還比明哥?
定係明哥串柒奉先收唔到數?

兩個都冇認真講過個過程點
不過白卡明最近話收番錢

吓, 幾時O既事?

苦主tg谷[sosad]

tg谷咪仙蛇收咗錢之後無update 過囉,C苦
接著仙蛇咪日日風騷繼續上創po[sosad] [sosad]

你搵埋C記詐騙苦主一齊報警la
嚴格黎講你冇收到創狗錢
Mr.Slow
引用
18/06/2026 15:11
https://upload.hkgolden.media/comment/gvxo50qe.ckammjpuvd4.ehdevkbos2m.yoc.jpg
成盤係血...
當佢毛事...

買美股就算座貨
都仲有股息收:)fn :)fn :)fn
呢排好返少少,尋晚全線下跌,又回左幾蚊
佢如果唔成日咁回,一早返左家鄉:)2fn

唔等開飯,唔會轉返港紙,心中富有
本來諗住今日去買下嘢
可惜又黑雨,新西新北浸到仆街[bouncy]sg
雨帶好似去緊市區
過兩日或者下星期先O:-)2fn

https://upload.hkgolden.media/comment/vczsv12y.4lc1w113arn.ltafg3f5knd.gcd.jpg
Mr.Slow
引用
18/06/2026 15:16
拿創仔
諗諗今晚捷克+瑞士主勝啦

做任務又中[sosad]
我呢啲燈西都有得中
龜頭軒既然係我嘅「異世界路線」
可想而知,牠依家係幾咁嘅難捱[369]

https://upload.hkgolden.media/comment/3cjtitge.uyzyndv0jzj.shdrccz153r.mzw.jpg
條女個胸好細
引用
18/06/2026 15:20
屌賤種創老母[fuck]
港股日日跌
防守型前鋒
引用
18/06/2026 15:58
今日黑雨喎~
外賣應該好好生意
唔知瘡傻係咪上線做做外賣

係咪有加錢

安坐龍床訓緊啦#bye#


有全仔做就得啦#yup#
分享用賬號
引用
18/06/2026 16:08
今日黑雨喎~
外賣應該好好生意
唔知瘡傻係咪上線做做外賣

係咪有加錢

安坐龍床訓緊啦#bye#


有全仔做就得啦#yup#

落雨多垃圾,可以活到老做到老
莘辛學子
引用
18/06/2026 17:25
今日黑雨喎~
外賣應該好好生意
唔知瘡傻係咪上線做做外賣

係咪有加錢

安坐龍床訓緊啦#bye#


有全仔做就得啦#yup#

落雨多垃圾,可以活到老做到老

有時候收好多全仔E類病人
7、80歲人行路唔穩又唔拎拐杖#ng# #ng#
跌到爛身爛勢
黃白虎紋貓
引用
18/06/2026 17:27
今日黑雨喎~
外賣應該好好生意
唔知瘡傻係咪上線做做外賣

係咪有加錢

安坐龍床訓緊啦#bye#


有全仔做就得啦#yup#

落雨多垃圾,可以活到老做到老

有時候收好多全仔E類病人
7、80歲人行路唔穩又唔拎拐杖#ng# #ng#
跌到爛身爛勢

依啲好多都臭脾氣[sosad]
納西族長
引用
18/06/2026 17:43
今日黑雨喎~
外賣應該好好生意
唔知瘡傻係咪上線做做外賣

係咪有加錢

安坐龍床訓緊啦#bye#


有全仔做就得啦#yup#

落雨多垃圾,可以活到老做到老

有時候收好多全仔E類病人
7、80歲人行路唔穩又唔拎拐杖#ng# #ng#
跌到爛身爛勢


男人特別多...
納西族長
引用
18/06/2026 17:49
流蛇27號收唔到創狗錢點部署


七月27先收第一期啊,佢仲有四條街數呀嘛


還錢破來做乜:-[

有白卡我根本無敵:-[

流蛇上次創狗夠話拖住先,到期還4000
創狗話你完全傻仔[369] [369]

創狗依家冇撚用㗎喇
以前係上高登派錢
一上死狗勁啦威啦

依家上高登就係借錢厄錢
仙都唔仙柒啦閪啦
[sosad] [sosad] [sosad]


- 江東子弟多才俊,捲土重來未可知 ... [sun]cl


唔係好明,創狗上期已經無還足錢比流蛇,但下期就7月27,咁上期唔還足又無罰息無上門追數?

咁我係創蛇,就唔會還錢比血息流狗啦#yup#

流蛇愛創,12月底還到 6期就算咁話遮

如果用返之前嘅計法
12月底清數,邊會係 12000O:-)

信高登伯中六合彩都唔信創狗還錢[369] [369] [slick] [slick]

bam 明就係唔信「分十期」「有拖冇欠」
所以先搵人追數,結果都係收唔返個本
流蛇咁樣拖住先
創狗一上水,就出聲追下數
其他人跟住就屌創老母
開口埋口叫牠還錢俾流蛇
賤畜創狗咁叫牠
幾撚冇面
咁就會死死氣還啲卦

廢柴就係咁不自量力
搵一蚊借兩蚊,結果要走數[369]

白卡明是咪失左蹤[sosad]


唔係呀,
奉先一留言就會立即上水[sosad] [sosad] [sosad]

而家連過街老鼠都不如:~(

我唔係好明依事件
係奉先收咗數唔還比明哥?
定係明哥串柒奉先收唔到數?

兩個都冇認真講過個過程點
不過白卡明最近話收番錢

吓, 幾時O既事?

苦主tg谷[sosad]

tg谷咪仙蛇收咗錢之後無update 過囉,C苦
接著仙蛇咪日日風騷繼續上創po[sosad] [sosad]

:-(2rip :-(2rip :-(2rip

https://upload.hkgolden.media/comment/mizyl4ca.g2rolj3ryl1.i0bcdx0nkzq.jjx.jpg
黃白虎紋貓
引用
18/06/2026 18:41
又黑雨[369] [369] [369] [369]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]