創^257: 世界盃開鑼美股滿地無汗錢·凌晨五時肚餓如凌遲 - 香港高登
[登入]
豹哥
引用
24/06/2026 12:39
冇證冇據隨便鳩噏就信同之前幻賭被撚有咩分別
不過
大家唔介意陪癌細胞咁樣鳩噏過日晨 隨時俾創心底恥笑返轉頭嘅話 我始終都係阻唔到

冇計
佢唔上水大家都悶:-(lmfn

唔悶,日日都好撚忙
Netflix 上左高清魔戒呀屌

新架? 之前d人唔係話好低清咩[sosad]

最少1080p[sosad]dw

屌,岩岩先重刷完3部曲,又想再睇一次
江海怡
引用
24/06/2026 12:40
冇證冇據隨便鳩噏就信同之前幻賭被撚有咩分別
不過
大家唔介意陪癌細胞咁樣鳩噏過日晨 隨時俾創心底恥笑返轉頭嘅話 我始終都係阻唔到

冇計
佢唔上水大家都悶:-(lmfn

唔悶,日日都好撚忙
Netflix 上左高清魔戒呀屌

新架? 之前d人唔係話好低清咩[sosad]

最少1080p[sosad]dw

屌,岩岩先重刷完3部曲,又想再睇一次

所以真係好忙
給膠人
引用
24/06/2026 12:40
冇證冇據隨便鳩噏就信同之前幻賭被撚有咩分別
不過
大家唔介意陪癌細胞咁樣鳩噏過日晨 隨時俾創心底恥笑返轉頭嘅話 我始終都係阻唔到

冇計
佢唔上水大家都悶:-(lmfn

唔悶,日日都好撚忙
Netflix 上左高清魔戒呀屌

新架? 之前d人唔係話好低清咩[sosad]

最少1080p[sosad]dw


對好多依類幾部曲既戲都提唔起興趣xx(
睇十幾分鐘就即刻下一套xx(
豹哥
引用
24/06/2026 12:45
冇證冇據隨便鳩噏就信同之前幻賭被撚有咩分別
不過
大家唔介意陪癌細胞咁樣鳩噏過日晨 隨時俾創心底恥笑返轉頭嘅話 我始終都係阻唔到

冇計
佢唔上水大家都悶:-(lmfn

唔悶,日日都好撚忙
Netflix 上左高清魔戒呀屌

新架? 之前d人唔係話好低清咩[sosad]

最少1080p[sosad]dw


對好多依類幾部曲既戲都提唔起興趣xx(
睇十幾分鐘就即刻下一套xx(

我依家都無以前咁好耐性坐定定睇2-3個鐘,一套戲要分3-4日先睇完
給膠人
引用
24/06/2026 12:45
家姐其實算好人[sosad]

https://upload.hkgolden.media/comment/1lr4vsl4.hyz1y30r3xe.sq2pmi4b2wp.t4c.jpg

唔健康佢又買黎自己飲
孤寒就孤寒啦:o)

請得姐姐都咁小氣,
我雪櫃入面汽水果汁雪糕任佢拎,
飲哂食哂咪俾錢佢再買過囉[sosad]

冇錢唔好請工人[sosad]
4萬幾人工就覺得自己中產[sosad] [sosad]


成件事真係核撚突
果兩包檸檬茶洗到幾多錢
走去報警做乜鳩

仲有佢係咪中產我就唔知
不過就肯定係個冚家剷:o)
伯納德加里
引用
24/06/2026 12:47
屌好柒:~(
食緊三哥
頭先食雞翼筷子夾唔實
跌咗落碗米線到彈起哂啲汁
隔離有個鬼仔件衫有幾滴砂砂湯:~( :~( :~(
條女個胸好細
引用
24/06/2026 12:48
家姐其實算好人[sosad]

https://upload.hkgolden.media/comment/1lr4vsl4.hyz1y30r3xe.sq2pmi4b2wp.t4c.jpg

唔健康佢又買黎自己飲
孤寒就孤寒啦:o)

請得姐姐都咁小氣,
我雪櫃入面汽水果汁雪糕任佢拎,
飲哂食哂咪俾錢佢再買過囉[sosad]

冇錢唔好請工人[sosad]
4萬幾人工就覺得自己中產[sosad] [sosad]


成件事真係核撚突
果兩包檸檬茶洗到幾多錢
走去報警做乜鳩

仲有佢係咪中產我就唔知
不過就肯定係個冚家剷:o)

呢啲孤寒家庭抵佢日日飲M巾煲湯[sosad]
點呀?
引用
24/06/2026 12:49
家姐其實算好人[sosad]

https://upload.hkgolden.media/comment/1lr4vsl4.hyz1y30r3xe.sq2pmi4b2wp.t4c.jpg

唔健康佢又買黎自己飲
孤寒就孤寒啦:o)

請得姐姐都咁小氣,
我雪櫃入面汽水果汁雪糕任佢拎,
飲哂食哂咪俾錢佢再買過囉[sosad]

冇錢唔好請工人[sosad]
4萬幾人工就覺得自己中產[sosad] [sosad]


成件事真係核撚突
果兩包檸檬茶洗到幾多錢
走去報警做乜鳩

仲有佢係咪中產我就唔知
不過就肯定係個冚家剷:o)

講真對個姐姐唔好最後咪又係自己受番,
飲你兩盒檸茶搞到要報警又裝cam監視,
咁個姐姐咪hea做等你賠錢炒佢,
最後損失都係自己#bye#
青山居士
引用
24/06/2026 12:52
家姐其實算好人[sosad]

https://upload.hkgolden.media/comment/1lr4vsl4.hyz1y30r3xe.sq2pmi4b2wp.t4c.jpg

唔健康佢又買黎自己飲
孤寒就孤寒啦:o)

請得姐姐都咁小氣,
我雪櫃入面汽水果汁雪糕任佢拎,
飲哂食哂咪俾錢佢再買過囉[sosad]

冇錢唔好請工人[sosad]
4萬幾人工就覺得自己中產[sosad] [sosad]


成件事真係核撚突
果兩包檸檬茶洗到幾多錢
走去報警做乜鳩

仲有佢係咪中產我就唔知
不過就肯定係個冚家剷:o)

講真對個姐姐唔好最後咪又係自己受番,
飲你兩盒檸茶搞到要報警又裝cam監視,
咁個姐姐咪hea做等你賠錢炒佢,
最後損失都係自己#bye#

檸檬茶咁唔健康又買返嚟[sosad]cl
給膠人
引用
24/06/2026 13:00
家姐其實算好人[sosad]

https://upload.hkgolden.media/comment/1lr4vsl4.hyz1y30r3xe.sq2pmi4b2wp.t4c.jpg

唔健康佢又買黎自己飲
孤寒就孤寒啦:o)

請得姐姐都咁小氣,
我雪櫃入面汽水果汁雪糕任佢拎,
飲哂食哂咪俾錢佢再買過囉[sosad]

冇錢唔好請工人[sosad]
4萬幾人工就覺得自己中產[sosad] [sosad]


成件事真係核撚突
果兩包檸檬茶洗到幾多錢
走去報警做乜鳩

仲有佢係咪中產我就唔知
不過就肯定係個冚家剷:o)

講真對個姐姐唔好最後咪又係自己受番,
飲你兩盒檸茶搞到要報警又裝cam監視,
咁個姐姐咪hea做等你賠錢炒佢,
最後損失都係自己#bye#


成件事表達咗
讀幾多書 搵幾多錢 有春用咩
連作為一個人既基本修養都無
果位叫工人姐姐 唔柒係奴隸
佢飲兩包野 咪又佢飲囉
佢做得開心落力工作 對佢對家庭都係雙贏
哈 依家? 佢唔撚煲m巾 domdom湯 真係執撚到:o) :o)
Mr.Slow
引用
24/06/2026 13:12
簡單recap
03:25 百安柳我續會 我封鎖左
06:46 (咁你諗住今日點過?) 百安續數
06:53 10000 實收7000 硬掘5939 還1301X8 半月數
06:56 流蛇請睇whatsapp
08:36 lalalend 1000 500 7 1000
08:41 吃奶奶

06:53條數照計係03:25講之前扭佢續會嘅offer 但佢block咗唔續 06:46 續數係大話

08:36 lalalend冇證據顯示係大話 但係睇佢上面已經講開大話 我就唔會冇證據下就信佢

依家再睇返
唔似續借百安或拎 lalalend

唔影啲現金出嚟威
就唔信牠有再借錢

牠鳩應奉先,話有工返
冇證冇據,我就唔信嘅

睇完波就去訓
全丹咁都由得牠,唔係屌撚爆牠
全丹都是抵撚死的:)
周瑜自宮緊
引用
24/06/2026 13:17
家姐其實算好人[sosad]

https://upload.hkgolden.media/comment/1lr4vsl4.hyz1y30r3xe.sq2pmi4b2wp.t4c.jpg

唔健康佢又買黎自己飲
孤寒就孤寒啦:o)

請得姐姐都咁小氣,
我雪櫃入面汽水果汁雪糕任佢拎,
飲哂食哂咪俾錢佢再買過囉[sosad]

冇錢唔好請工人[sosad]
4萬幾人工就覺得自己中產[sosad] [sosad]

如果我有4萬幾我都係中產:~( :~( :~(
給膠人
引用
24/06/2026 13:29
家姐其實算好人[sosad]

https://upload.hkgolden.media/comment/1lr4vsl4.hyz1y30r3xe.sq2pmi4b2wp.t4c.jpg

唔健康佢又買黎自己飲
孤寒就孤寒啦:o)

請得姐姐都咁小氣,
我雪櫃入面汽水果汁雪糕任佢拎,
飲哂食哂咪俾錢佢再買過囉[sosad]

冇錢唔好請工人[sosad]
4萬幾人工就覺得自己中產[sosad] [sosad]

如果我有4萬幾我都係中產:~( :~( :~(
周瑜自宮緊
引用
24/06/2026 13:31
家姐其實算好人[sosad]

https://upload.hkgolden.media/comment/1lr4vsl4.hyz1y30r3xe.sq2pmi4b2wp.t4c.jpg

唔健康佢又買黎自己飲
孤寒就孤寒啦:o)

請得姐姐都咁小氣,
我雪櫃入面汽水果汁雪糕任佢拎,
飲哂食哂咪俾錢佢再買過囉[sosad]

冇錢唔好請工人[sosad]
4萬幾人工就覺得自己中產[sosad] [sosad]

如果我有4萬幾我都係中產:~( :~( :~(

港幣就夠:-( :-( :-(
膠膠貓(無JJ)
引用
24/06/2026 13:53
屌好柒:~(
食緊三哥
頭先食雞翼筷子夾唔實
跌咗落碗米線到彈起哂啲汁
隔離有個鬼仔件衫有幾滴砂砂湯:~( :~( :~(


買唔買劵?
給膠人
引用
24/06/2026 13:55
屌好柒:~(
食緊三哥
頭先食雞翼筷子夾唔實
跌咗落碗米線到彈起哂啲汁
隔離有個鬼仔件衫有幾滴砂砂湯:~( :~( :~(


買唔買劵?


好唔好意思食三哥
食多一餐三哥 瘡就少個叫雞機會:-[
納西族長
引用
24/06/2026 14:00
細佬要舒服#yup#
明明開套a片 自己搞掂只係$0
係都要fing錢先安落
條爛鬼type II 仲要唔插入式,都叫G黎把撚咩#ng#

我懷疑創狗唔識打飛機:~( :~( :~(


終於明點解唔要你個飛機杯#adore# #adore# #adore#
納西族長
引用
24/06/2026 14:03
家姐其實算好人[sosad]

https://upload.hkgolden.media/comment/1lr4vsl4.hyz1y30r3xe.sq2pmi4b2wp.t4c.jpg

唔健康佢又買黎自己飲
孤寒就孤寒啦:o)

請得姐姐都咁小氣,
我雪櫃入面汽水果汁雪糕任佢拎,
飲哂食哂咪俾錢佢再買過囉[sosad]

真係好撚閪[sosad] [sosad] [sosad]
下下咁撚細數都𥄫撚住, 都CLS控制狂.
清原千春
引用
24/06/2026 14:09
細佬要舒服#yup#
明明開套a片 自己搞掂只係$0
係都要fing錢先安落
條爛鬼type II 仲要唔插入式,都叫G黎把撚咩#ng#

我懷疑創狗唔識打飛機:~( :~( :~(


終於明點解唔要你個飛機杯#adore# #adore# #adore#

智力有問題到咩地步先飛機都唔識打…[sosad]
條女個胸好細
引用
24/06/2026 14:11
家姐其實算好人[sosad]

https://upload.hkgolden.media/comment/1lr4vsl4.hyz1y30r3xe.sq2pmi4b2wp.t4c.jpg

唔健康佢又買黎自己飲
孤寒就孤寒啦:o)

請得姐姐都咁小氣,
我雪櫃入面汽水果汁雪糕任佢拎,
飲哂食哂咪俾錢佢再買過囉[sosad]

真係好撚閪[sosad] [sosad] [sosad]
下下咁撚細數都𥄫撚住, 都CLS控制狂.

2包檸檬茶咪5-6蚊咁大把
差佬聽完心諗佢都on99
納西族長
引用
24/06/2026 14:15
家姐其實算好人[sosad]

https://upload.hkgolden.media/comment/1lr4vsl4.hyz1y30r3xe.sq2pmi4b2wp.t4c.jpg

唔健康佢又買黎自己飲
孤寒就孤寒啦:o)

請得姐姐都咁小氣,
我雪櫃入面汽水果汁雪糕任佢拎,
飲哂食哂咪俾錢佢再買過囉[sosad]

真係好撚閪[sosad] [sosad] [sosad]
下下咁撚細數都𥄫撚住, 都CLS控制狂.

2包檸檬茶咪5-6蚊咁大把
差佬聽完心諗佢都on99

最撚閪就人閪又唔認, 講埋D[為人健康]哩D閪野. 難聽過粗口.
虛火
引用
24/06/2026 14:16
細佬要舒服#yup#
明明開套a片 自己搞掂只係$0
係都要fing錢先安落
條爛鬼type II 仲要唔插入式,都叫G黎把撚咩#ng#

我懷疑創狗唔識打飛機:~( :~( :~(


終於明點解唔要你個飛機杯#adore# #adore# #adore#

智力有問題到咩地步先飛機都唔識打…[sosad]

你幾時見過天子要自己打飛機:-[
分享用賬號
引用
24/06/2026 14:16
家姐其實算好人[sosad]

https://upload.hkgolden.media/comment/1lr4vsl4.hyz1y30r3xe.sq2pmi4b2wp.t4c.jpg

唔健康佢又買黎自己飲
孤寒就孤寒啦:o)

請得姐姐都咁小氣,
我雪櫃入面汽水果汁雪糕任佢拎,
飲哂食哂咪俾錢佢再買過囉[sosad]

真係好撚閪[sosad] [sosad] [sosad]
下下咁撚細數都𥄫撚住, 都CLS控制狂.

2包檸檬茶咪5-6蚊咁大把
差佬聽完心諗佢都on99

咁個主人想點?
拉左個工人/踢佢返菲律賓?咪又係花錢花時間搵多個,換工人嘅日子又係搞自己:o)
給膠人
引用
24/06/2026 14:27
家姐其實算好人[sosad]

https://upload.hkgolden.media/comment/1lr4vsl4.hyz1y30r3xe.sq2pmi4b2wp.t4c.jpg

唔健康佢又買黎自己飲
孤寒就孤寒啦:o)

請得姐姐都咁小氣,
我雪櫃入面汽水果汁雪糕任佢拎,
飲哂食哂咪俾錢佢再買過囉[sosad]

真係好撚閪[sosad] [sosad] [sosad]
下下咁撚細數都𥄫撚住, 都CLS控制狂.

2包檸檬茶咪5-6蚊咁大把
差佬聽完心諗佢都on99

咁個主人想點?
拉左個工人/踢佢返菲律賓?咪又係花錢花時間搵多個,換工人嘅日子又係搞自己:o)


唔睇少人類智商下限
果一刻個奴隸不受控制就已經要死

香港大把依類冚家剷
高高在上咁講一堆冠冕堂皇既廢話
然後再自我感覺良好

之後再放上網圍爐
跟手俾人屌番轉頂就del post / del ac
之後重新開另一個ac 無事

依一類人
我係幾支持先起底 再搞到佢永無翻身之日
好好體驗吓 無做人既基本修養就等人去教 直到永遠
莘辛學子
引用
24/06/2026 14:28
細佬要舒服#yup#
明明開套a片 自己搞掂只係$0
係都要fing錢先安落
條爛鬼type II 仲要唔插入式,都叫G黎把撚咩#ng#

我懷疑創狗唔識打飛機:~( :~( :~(


終於明點解唔要你個飛機杯#adore# #adore# #adore#

智力有問題到咩地步先飛機都唔識打…[sosad]

你幾時見過天子要自己打飛機:-[

我成日同條女講,我係唔會叫雞
因為可以免費嘅就一定唔俾錢
所以一定係自己打J
跟住我同佢講肥創打J都要俾錢打
佢聽到o曬嘴
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]