膠膠貓(無JJ)
24/06/2026 07:56
唔貼QR code 講撚咩 創
上次貼過啦 你轉左0.1比我
契爺豪d轉上次十倍俾佢

乞兒乞錢嫌少錢呀
![[369]bg](/faces/biggrin/369.gif)
唔貼QR code 講撚咩 創
上次貼過啦 你轉左0.1比我
契爺豪d轉上次十倍俾佢

乞兒乞錢嫌少錢呀
![[369]bg](/faces/biggrin/369.gif)
唉~講明送500蚊都唔要
冇計
我繼續睇波

唔貼QR code 講撚咩 創
上次貼過啦 你轉左0.1比我
契爺豪d轉上次十倍俾佢

乞兒乞錢嫌少錢呀
![[369]bg](/faces/biggrin/369.gif)
唉~講明送500蚊都唔要
冇計
我繼續睇波

件垃圾要面
唔貼QR code 講撚咩 創
上次貼過啦 你轉左0.1比我
契爺豪d轉上次十倍俾佢

乞兒乞錢嫌少錢呀
![[369]bg](/faces/biggrin/369.gif)
唉~講明送500蚊都唔要
冇計
我繼續睇波

件垃圾要面
公仔麵都冇,仲點要面
定係想要媽咪麵既愛
唔貼QR code 講撚咩 創
上次貼過啦 你轉左0.1比我
契爺豪d轉上次十倍俾佢

乞兒乞錢嫌少錢呀
![[369]bg](/faces/biggrin/369.gif)
唉~講明送500蚊都唔要
冇計
我繼續睇波

件垃圾要面
我要特登坐地鐵去黃大仙架~
唔要慳番
我睇埋下半場訓覺

拿創仔
最後機會, 唔要就算

費事話我恰飢民
貼多次曲都懶
唔同你拗

佢唔係以為我有義務保存佢個濕鳩乞兒霉菜曲

有寶咩\

/
咁佢咪繼續使上次嗰一毫子囉
話哂上次貼過


契爺施捨個發財錢
全津一百蚊又豬哂
![[369]](/faces/369.gif)
創狗屌你老母,又有返支付寶

又話打左靶,正一冚家鏟,無句真

契爺施捨個發財錢
我得現金, 唔要把就

全津一百蚊又豬哂
![[369]](/faces/369.gif)
全津100蚊夠食2餐麥記
創狗賭輸
繼百安問百安借囉
Relativity
24/06/2026 08:32
幾時捱到殘津
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
幾時捱到殘津
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
過兩日又有精兵

幾時捱到殘津
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
出左咪又係還債
創 你都遲早要乞食 點解唔今日開始?
明明乞食就有5舊
不過算啦
佢唔要就算, 寧願五折賣券蝕錢

lalalend 1000 500 7 1000
OK 啦借到錢
咁我瞓喇
瞓醒又收錢, 真係爽
![[bouncy]](/faces/bouncy.gif)