創^257: 世界盃開鑼美股滿地無汗錢·凌晨五時肚餓如凌遲 - 香港高登
[登入]
條女個胸好細
引用
23/06/2026 23:12
MU[sosad] [sosad]
防守型前鋒
引用
23/06/2026 23:14
冇咩收入


你有全津又有殘津, 打跛腳都唔駛憂啦
勒老闆
引用
23/06/2026 23:18
皮褸黃要溝啲了,均價$215xx(
黃白虎紋貓
引用
23/06/2026 23:19
MU[sosad] [sosad]

MU出埋業績,跌返900內都合理,上次600邊跌到300頭
Ram股炒到咁貴,真係奇怪O:-)
金山巴打
引用
23/06/2026 23:22
有無人記得我講隻妖股aqst?

一個月上24% 走得啦
納西族長
引用
23/06/2026 23:22
冇咩收入


你有全津又有殘津, 打跛腳都唔駛憂啦

其實蝕少陣已當贏[sosad] [sosad] [sosad]
Mr.Slow
引用
23/06/2026 23:25
有無人記得我講隻妖股aqst?

一個月上24% 走得啦

AQST :~( :~( :~(

唉,俾 MCD 綁撚住左,呢兩個月白白錯失 AQST 同 TTWO 嘅機會 :-( :-( :-(
Mr.Slow
引用
23/06/2026 23:27
創如果你諗住有日真係跳樓
話我知
我燒俾你
https://upload.hkgolden.media/comment/e3ucvra1.kz0octseucc.amdxl3sp3uw.nae.jpg

唔好咁啦

創狗做咩改名[369] [369] [369]

有咩證明係本人[369]

係囉,至少都整返張自拍照丫 #ng# #ng# #ng#
金山巴打
引用
23/06/2026 23:27
有無人記得我講隻妖股aqst?

一個月上24% 走得啦

AQST :~( :~( :~(

唉,俾 MCD 綁撚住左,呢兩個月白白錯失 AQST 同 TTWO 嘅機會 :-( :-( :-(


ttwo gta6未出應該仲有大把機會
創之足跡
引用
23/06/2026 23:30
有冇人玩鋤大dee
Mr.Slow
引用
23/06/2026 23:31
有無人記得我講隻妖股aqst?

一個月上24% 走得啦

AQST :~( :~( :~(

唉,俾 MCD 綁撚住左,呢兩個月白白錯失 AQST 同 TTWO 嘅機會 :-( :-( :-(


ttwo gta6未出應該仲有大把機會

過兩日出喇,依家換馬,我覺得太遲了
轉頭 MCD 又上返啲嘅話,換與不換,都變左無乜分別:)fn

反而 ORCL 穿 140 嘅話,NVDA 又見 175 以下
我或者會忍唔住,引刀成一快,再搏多一次 :)fn
Mr.Slow
引用
23/06/2026 23:33
有冇人玩鋤大dee

你行落樓下涼亭,自己派牌自己玩得啦 [sosad] [sosad] [sosad]
Mr.Slow
引用
23/06/2026 23:34
有無人記得我講隻妖股aqst?

一個月上24% 走得啦

AQST :~( :~( :~(

唉,俾 MCD 綁撚住左,呢兩個月白白錯失 AQST 同 TTWO 嘅機會 :-( :-( :-(


ttwo gta6未出應該仲有大把機會

過兩日出喇,依家換馬,我覺得太遲了
轉頭 MCD 又上返啲嘅話,換與不換,都變左無乜分別:)fn

反而 ORCL 穿 140 嘅話,NVDA 又見 175 以下
我或者會忍唔住,引刀成一快,再搏多一次 :)fn

:o) :o) :o)

頂計 11月先出,咁等 mcd 回返啲血先算:~( :~( :~(
創之足跡
引用
23/06/2026 23:38
有冇人玩鋤大dee

你行落樓下涼亭,自己派牌自己玩得啦 [sosad] [sosad] [sosad]

discuss hk #bye#
黃白虎紋貓
引用
23/06/2026 23:39
有冇人玩鋤大dee

你行落樓下涼亭,自己派牌自己玩得啦 [sosad] [sosad] [sosad]

discuss hk #bye#

創狗,跌吉果邊邊有人理你:o) :o) :o)
話你弱智係啱[369] [369] [369]
創之足跡
引用
23/06/2026 23:39
有冇人玩開心鬥一番
Mr.Slow
引用
23/06/2026 23:40
有冇人玩鋤大dee

你行落樓下涼亭,自己派牌自己玩得啦 [sosad] [sosad] [sosad]

discuss hk #bye#

你要吹水,自己開 po 啦,屌你老味
唔好污染我個抄 po #ng# #ng# #ng#

之前都講過,係高登叔伯先至理下你
discuss?你算吧啦 #bye#
伯納德加里
引用
23/06/2026 23:41
阿創世界盃贏幾多?
護雅犬
引用
23/06/2026 23:43
又突個龜頭出嚟
黃白虎紋貓
引用
23/06/2026 23:46
屌創狗,依期日日閪冧[fuck] [fuck] [fuck] [fuck]
創之足跡
引用
23/06/2026 23:47
阿創世界盃贏幾多?

暫輸三百左右

玩唔玩開心鬥一番鋤大dee?
創之足跡
引用
23/06/2026 23:48
dee聖
奉先
引用
23/06/2026 23:51
dee聖

打麻雀?
伯納德加里
引用
23/06/2026 23:51
你啲數點呀
交代下[sosad]
黃白虎紋貓
引用
23/06/2026 23:53
你啲數點呀
交代下[sosad]

創狗扮睇唔到#cn# #cn# #cn#
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]