創^257: 世界盃開鑼美股滿地無汗錢·凌晨五時肚餓如凌遲 - 香港高登
[登入]
防守型前鋒
引用
20/06/2026 21:56
創 潛左咁耐水 冇高登害你 依家過成點O:-)
有冇揾到份長工做返正常人

流蛇,創狗過得風流快活
今個月谷住谷住,有無去叫老雞發洩

幾日冇搵過佢
今朝問過一下
暫時失聯

流sir你連食飯錢都唔肯比
阿創可以永block[sosad]


好心都督去放題
食剩嗰啲鵝肝麵包就打包一袋俾佢啦
你呢排有冇去食放題啊?
有冇啲咩餸頭餸尾打包一袋留俾佢啊

咁建議佢去做餿水佬食廚餘

去豬欄同d豬一齊訓咪算#oh# #oh#


冇啦啦同女蛇頭嘈
仲大鑊到人地話佢一出現就報警
呢條友都唔做野既, 指在攪事[fuck] [fuck] [fuck]

創狗最叻恐嚇人同自斷米路,行掘頭路[369]

講到佢唔撩女蛇頭就可以做得耐咁:)


而家IG好興一D短片係搵人扮西客同店員嘈
創仔可以拍個職場版
內容可以係千奇百趣個同女上司/同事嘈交既理由:)

有邊個肯同佢拍[sosad]


家姐O:-)
莘辛學子
引用
20/06/2026 22:28
肥創可能已經靠世界杯翻左身
你地E班垃圾:-[
Hal_Jordan
引用
20/06/2026 22:36
肥創可能已經靠世界杯翻左身
你地E班垃圾:-[

賭陰司紙呀?
最愛大隻肥妹
引用
20/06/2026 22:40
肥創可能已經靠世界杯翻左身
你地E班垃圾:-[

賭陰司紙呀?

白頭片
Mr.Slow
引用
20/06/2026 22:41
肥創可能已經靠世界杯翻左身
你地E班垃圾:-[

賭陰司紙呀?

白頭片

賭命!!!#fire#
防守型前鋒
引用
20/06/2026 22:54
肥創可能已經靠世界杯翻左身
你地E班垃圾:-[

賭陰司紙呀?


咩呀創仔大把籌碼:-[
青山居士
引用
20/06/2026 23:18
肥創可能已經靠世界杯翻左身
你地E班垃圾:-[

賭陰司紙呀?


咩呀創仔大把籌碼:-[

仲有條J[jerk]cl
黃白虎紋貓
引用
21/06/2026 00:42
今日父親節,創狗送啲債務孝敬全仔#yup#
莘辛學子
引用
21/06/2026 00:44
今日父親節,創狗送啲債務孝敬全仔#yup#

創:廢老全,我係你老豆#yup#
護雅犬
引用
21/06/2026 03:28
今屆分組賽好多大波
龜頭軒個天光晒未?_?
青山居士
引用
21/06/2026 08:20
https://upload.hkgolden.media/comment/suanac20.kkrrgxmonzo.h5lih24ptby.ysp.jpg
創蛇失業有冇飽飯食:~(
奉先
引用
21/06/2026 09:38
創狗今晚去邊間酒樓食包?
MaMeMin
引用
21/06/2026 13:41
創狗今晚去邊間酒樓食包?

32歲人,父親節,老豆請食飯[369] [369] [369]
伯納德加里
引用
21/06/2026 13:52
創狗今晚去邊間酒樓食包?

32歲人,父親節,老豆請食飯[369] [369] [369]

33歲[sosad]
MaMeMin
引用
21/06/2026 13:55
創狗今晚去邊間酒樓食包?

32歲人,父親節,老豆請食飯[369] [369] [369]

33歲[sosad]

係喎[sosad]
防守型前鋒
引用
21/06/2026 13:59
創狗今晚去邊間酒樓食包?

32歲人,父親節,老豆請食飯[369] [369] [369]

33歲[sosad]

係喎[sosad]


創仔好有孝心架
會帶老豆去飲茶 (埋單就老豆俾)O:-)
護雅犬
引用
21/06/2026 14:34
日本贏4粒
龜頭軒咁鐘意買大波
今晚帶阿全叫隻靚雞都得啦[bomb]
納西族長
引用
21/06/2026 14:39
創狗今晚去邊間酒樓食包?

32歲人,父親節,老豆請食飯[369] [369] [369]

又又又家姐想踢佢走, 咪撚同枱飲茶, 老豆口硬鳩遠留佢:~( :~( :~(
納西族長
引用
21/06/2026 14:39
創狗今晚去邊間酒樓食包?

32歲人,父親節,老豆請食飯[369] [369] [369]

33歲[sosad]

係喎[sosad]


創仔好有孝心架
會帶老豆去飲茶 (埋單就老豆俾)O:-)

家姐請飲茶啦
條咸蝦創夾硬跟來食啫[bomb] [bomb] [bomb]
無心法師.
引用
21/06/2026 15:37
創狗有無錢入貨[flowerface]

https://upload.hkgolden.media/comment/mh0vmjbt.srimqyyvwyx.zw1h5o45332.0xo.jpg
tony.so
引用
21/06/2026 16:12
儀式感咁重嘅創Sir,有冇問全仔攞二舊出嚟買返個蛋糕慶祝呀。。。
維園亞伯
引用
21/06/2026 16:40
儀式感咁重嘅創Sir,有冇問全仔攞二舊出嚟買返個蛋糕慶祝呀。。。

呢d 日子就梗出去跑兩條貴利返嚟叫亞全還啦

如果唔係點算係父親節
放負者
引用
21/06/2026 16:56
父親節喎
咁都唔上水同發達契爺 流爸爸 講句父親節快樂
點做人契仔#ng#
以後仲想唔想契爺比零用錢架 一啲孝心都冇[crash]cl
黃白虎紋貓
引用
21/06/2026 17:31
父親節喎
咁都唔上水同發達契爺 流爸爸 講句父親節快樂
點做人契仔#ng#
以後仲想唔想契爺比零用錢架 一啲孝心都冇[crash]cl

發達契爺,流爸爸等左全日
創狗都唔上水,問佢地買唔買劵
防守型前鋒
引用
21/06/2026 18:30
儀式感咁重嘅創Sir,有冇問全仔攞二舊出嚟買返個蛋糕慶祝呀。。。


可能全仔已預備好一張金牛
個衰仔自己生日
都問我借錢買蛋榚自己食
父親節, 點都帶我去飲茶卦:-(
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]