創^257: 世界盃開鑼美股滿地無汗錢·凌晨五時肚餓如凌遲 - 香港高登
[登入]
流血嗎
引用
20/06/2026 19:54
創 潛左咁耐水 冇高登害你 依家過成點O:-)
有冇揾到份長工做返正常人

流蛇,創狗過得風流快活
今個月谷住谷住,有無去叫老雞發洩

幾日冇搵過佢
今朝問過一下
暫時失聯
伯納德加里
引用
20/06/2026 20:00
創 潛左咁耐水 冇高登害你 依家過成點O:-)
有冇揾到份長工做返正常人

流蛇,創狗過得風流快活
今個月谷住谷住,有無去叫老雞發洩

幾日冇搵過佢
今朝問過一下
暫時失聯

流sir你連食飯錢都唔肯比
阿創可以永block[sosad]
防守型前鋒
引用
20/06/2026 20:04
創 潛左咁耐水 冇高登害你 依家過成點O:-)
有冇揾到份長工做返正常人

流蛇,創狗過得風流快活
今個月谷住谷住,有無去叫老雞發洩

幾日冇搵過佢
今朝問過一下
暫時失聯


係唔係被人拉咗O:-)
流血嗎
引用
20/06/2026 20:14
創 潛左咁耐水 冇高登害你 依家過成點O:-)
有冇揾到份長工做返正常人

流蛇,創狗過得風流快活
今個月谷住谷住,有無去叫老雞發洩

幾日冇搵過佢
今朝問過一下
暫時失聯

流sir你連食飯錢都唔肯比
阿創可以永block[sosad]


好心都督去放題
食剩嗰啲鵝肝麵包就打包一袋俾佢啦
你呢排有冇去食放題啊?
有冇啲咩餸頭餸尾打包一袋留俾佢啊
三聯佐敦
引用
20/06/2026 20:16
創 潛左咁耐水 冇高登害你 依家過成點O:-)
有冇揾到份長工做返正常人

流蛇,創狗過得風流快活
今個月谷住谷住,有無去叫老雞發洩

幾日冇搵過佢
今朝問過一下
暫時失聯

流sir你連食飯錢都唔肯比
阿創可以永block[sosad]


好心都督去放題
食剩嗰啲鵝肝麵包就打包一袋俾佢啦
你呢排有冇去食放題啊?
有冇啲咩餸頭餸尾打包一袋留俾佢啊

咁建議佢去做餿水佬食廚餘
清原千春
引用
20/06/2026 20:39
創 潛左咁耐水 冇高登害你 依家過成點O:-)
有冇揾到份長工做返正常人

流蛇,創狗過得風流快活
今個月谷住谷住,有無去叫老雞發洩

幾日冇搵過佢
今朝問過一下
暫時失聯

流sir你連食飯錢都唔肯比
阿創可以永block[sosad]


好心都督去放題
食剩嗰啲鵝肝麵包就打包一袋俾佢啦
你呢排有冇去食放題啊?
有冇啲咩餸頭餸尾打包一袋留俾佢啊

咁建議佢去做餿水佬食廚餘

去豬欄同d豬一齊訓咪算#oh# #oh#
防守型前鋒
引用
20/06/2026 20:41
創 潛左咁耐水 冇高登害你 依家過成點O:-)
有冇揾到份長工做返正常人

流蛇,創狗過得風流快活
今個月谷住谷住,有無去叫老雞發洩

幾日冇搵過佢
今朝問過一下
暫時失聯

流sir你連食飯錢都唔肯比
阿創可以永block[sosad]


好心都督去放題
食剩嗰啲鵝肝麵包就打包一袋俾佢啦
你呢排有冇去食放題啊?
有冇啲咩餸頭餸尾打包一袋留俾佢啊

咁建議佢去做餿水佬食廚餘

去豬欄同d豬一齊訓咪算#oh# #oh#


冇啦啦同女蛇頭嘈
仲大鑊到人地話佢一出現就報警
呢條友都唔做野既, 指在攪事[fuck] [fuck] [fuck]
青山居士
引用
20/06/2026 20:42
創 潛左咁耐水 冇高登害你 依家過成點O:-)
有冇揾到份長工做返正常人

流蛇,創狗過得風流快活
今個月谷住谷住,有無去叫老雞發洩

幾日冇搵過佢
今朝問過一下
暫時失聯

流sir你連食飯錢都唔肯比
阿創可以永block[sosad]


好心都督去放題
食剩嗰啲鵝肝麵包就打包一袋俾佢啦
你呢排有冇去食放題啊?
有冇啲咩餸頭餸尾打包一袋留俾佢啊

慢生食開稻香都整個炒飯過佢啦#yup#cl
黃白虎紋貓
引用
20/06/2026 20:53
創 潛左咁耐水 冇高登害你 依家過成點O:-)
有冇揾到份長工做返正常人

流蛇,創狗過得風流快活
今個月谷住谷住,有無去叫老雞發洩

幾日冇搵過佢
今朝問過一下
暫時失聯

流sir你連食飯錢都唔肯比
阿創可以永block[sosad]


好心都督去放題
食剩嗰啲鵝肝麵包就打包一袋俾佢啦
你呢排有冇去食放題啊?
有冇啲咩餸頭餸尾打包一袋留俾佢啊

咁建議佢去做餿水佬食廚餘

去豬欄同d豬一齊訓咪算#oh# #oh#


冇啦啦同女蛇頭嘈
仲大鑊到人地話佢一出現就報警
呢條友都唔做野既, 指在攪事[fuck] [fuck] [fuck]

創狗最叻恐嚇人同自斷米路,行掘頭路[369]
黃白虎紋貓
引用
20/06/2026 20:54
創狗,知你芒post
流蛇話你失聯
係咪唔驚拍門[369]
分享用賬號
引用
20/06/2026 20:56
創 潛左咁耐水 冇高登害你 依家過成點O:-)
有冇揾到份長工做返正常人

流蛇,創狗過得風流快活
今個月谷住谷住,有無去叫老雞發洩

幾日冇搵過佢
今朝問過一下
暫時失聯

流sir你連食飯錢都唔肯比
阿創可以永block[sosad]


好心都督去放題
食剩嗰啲鵝肝麵包就打包一袋俾佢啦
你呢排有冇去食放題啊?
有冇啲咩餸頭餸尾打包一袋留俾佢啊

咁建議佢去做餿水佬食廚餘

去豬欄同d豬一齊訓咪算#oh# #oh#


冇啦啦同女蛇頭嘈
仲大鑊到人地話佢一出現就報警
呢條友都唔做野既, 指在攪事[fuck] [fuck] [fuck]

創狗最叻恐嚇人同自斷米路,行掘頭路[369]

講到佢唔撩女蛇頭就可以做得耐咁:)
防守型前鋒
引用
20/06/2026 21:03
創 潛左咁耐水 冇高登害你 依家過成點O:-)
有冇揾到份長工做返正常人

流蛇,創狗過得風流快活
今個月谷住谷住,有無去叫老雞發洩

幾日冇搵過佢
今朝問過一下
暫時失聯

流sir你連食飯錢都唔肯比
阿創可以永block[sosad]


好心都督去放題
食剩嗰啲鵝肝麵包就打包一袋俾佢啦
你呢排有冇去食放題啊?
有冇啲咩餸頭餸尾打包一袋留俾佢啊

咁建議佢去做餿水佬食廚餘

去豬欄同d豬一齊訓咪算#oh# #oh#


冇啦啦同女蛇頭嘈
仲大鑊到人地話佢一出現就報警
呢條友都唔做野既, 指在攪事[fuck] [fuck] [fuck]

創狗最叻恐嚇人同自斷米路,行掘頭路[369]

講到佢唔撩女蛇頭就可以做得耐咁:)


而家IG好興一D短片係搵人扮西客同店員嘈
創仔可以拍個職場版
內容可以係千奇百趣個同女上司/同事嘈交既理由:)
最愛大隻肥妹
引用
20/06/2026 21:20
創狗你都送過骨灰啦
唔爭在走粉[sosad]
大家都係粉
仲多錢D#yup#
又幫到人

仙蛇券數方便過返俾末將嗎?

仙:我憑實力收番嚟,點解要還?屌你老母

咁仙蛇又扑街咗啲喎,蝦鳩哥:-(lm

估唔到創狗同牙明白卡兄弟都衰係鳳仙手上


明哥無師承939咩,9叔收得返錢喎

https://upload.hkgolden.media/comment/2rfaqozh.s3uvsxu4jat.mb2ggkpvnpy.kws.png
明哥不如CX939去散心好過啦[bomb] [bomb] [bomb] [bomb]
根本真名其實係「阿偉」
又咁啱又係$3000,係天意來:-(2rip
節袞O:-)

過街水魚,白卡明[god]cl

白卡明=創科局局長=創富者科水局局長
Mr.Slow
引用
20/06/2026 21:20
創 潛左咁耐水 冇高登害你 依家過成點O:-)
有冇揾到份長工做返正常人

流蛇,創狗過得風流快活
今個月谷住谷住,有無去叫老雞發洩

幾日冇搵過佢
今朝問過一下
暫時失聯

流sir你連食飯錢都唔肯比
阿創可以永block[sosad]


好心都督去放題
食剩嗰啲鵝肝麵包就打包一袋俾佢啦
你呢排有冇去食放題啊?
有冇啲咩餸頭餸尾打包一袋留俾佢啊

慢生食開稻香都整個炒飯過佢啦#yup#cl

酒樓單叫嘢,好很貴架
火鍋呢啲百零蚊,牠其實食得起啦
創 po 最無負擔就係牠
搵幾多,自己袋哂幾多不特止
仲要全丹六十幾歲嘔凸返俾牠 #good# #good# #good#
Mr.Slow
引用
20/06/2026 21:23
創狗你都送過骨灰啦
唔爭在走粉[sosad]
大家都係粉
仲多錢D#yup#
又幫到人

仙蛇券數方便過返俾末將嗎?

仙:我憑實力收番嚟,點解要還?屌你老母

咁仙蛇又扑街咗啲喎,蝦鳩哥:-(lm

估唔到創狗同牙明白卡兄弟都衰係鳳仙手上


明哥無師承939咩,9叔收得返錢喎

https://upload.hkgolden.media/comment/2rfaqozh.s3uvsxu4jat.mb2ggkpvnpy.kws.png
明哥不如CX939去散心好過啦[bomb] [bomb] [bomb] [bomb]
根本真名其實係「阿偉」
又咁啱又係$3000,係天意來:-(2rip
節袞O:-)

過街水魚,白卡明[god]cl

白卡明=創科局局長=創富者科水局局長

真係 bam明自己攞黎架
我印象啦,bam明有嗌創狗慢慢還,唔急之類,根本就係送錢嘅態度
最後變左「分十期」,之後再黎「有拖無欠」
再黎係咁賣券,還券不還明 O:-)
Mr.Slow
引用
20/06/2026 21:24
創狗,知你芒post
流蛇話你失聯
係咪唔驚拍門[369]

牠冇拎新數嘅話
全丹係要幫牠頂埋啲尾數架喇
所以牠真係冇有怕嘅
納西族長
引用
20/06/2026 21:26
https://www.youtube.com/watch?v=PZQbrDsQa_o

好彩瘡傻當年無VISA去美國
唔係牠一陣白咭發作
要去坐花廳

阿創見到佢老美差佬只會:[yes yes yes][bomb] [bomb] [bomb]
納西族長
引用
20/06/2026 21:36
創狗你都送過骨灰啦
唔爭在走粉[sosad]
大家都係粉
仲多錢D#yup#
又幫到人

仙蛇券數方便過返俾末將嗎?

仙:我憑實力收番嚟,點解要還?屌你老母

咁仙蛇又扑街咗啲喎,蝦鳩哥:-(lm

估唔到創狗同牙明白卡兄弟都衰係鳳仙手上


明哥無師承939咩,9叔收得返錢喎

https://upload.hkgolden.media/comment/2rfaqozh.s3uvsxu4jat.mb2ggkpvnpy.kws.png
明哥不如CX939去散心好過啦[bomb] [bomb] [bomb] [bomb]
根本真名其實係「阿偉」
又咁啱又係$3000,係天意來:-(2rip
節袞O:-)

過街水魚,白卡明[god]cl

白卡明=創科局局長=創富者科水局局長

真係 bam明自己攞黎架
我印象啦,bam明有嗌創狗慢慢還,唔急之類,根本就係送錢嘅態度
最後變左「分十期」,之後再黎「有拖無欠」
再黎係咁賣券,還券不還明 O:-)

龜頭軒其實係狗形人格[bomb] [bomb] [bomb]
創狗哩D賤狗就睇人有3個GRADE.
最低等就[獵物], 家蓄, 水魚明, 福哥哩D, 擺到明當對方傻西#hehe#
流蛇哩D就係[主人], 最初係想咬主人春袋, 但主人兜巴星柒佢, 跟住就乖一排....主人偶爾俾D甜頭, 跟住又會勞疫下, 雙方愛痕纏綿, 好温馨
呂布, 媽咪麵就係隔離屋馴獸師; 一言不發就一巴車柒條賤狗先再講#adore# #adore# #adore#
給膠人
引用
20/06/2026 21:36
創 潛左咁耐水 冇高登害你 依家過成點O:-)
有冇揾到份長工做返正常人

流蛇,創狗過得風流快活
今個月谷住谷住,有無去叫老雞發洩

幾日冇搵過佢
今朝問過一下
暫時失聯

流sir你連食飯錢都唔肯比
阿創可以永block[sosad]


好心都督去放題
食剩嗰啲鵝肝麵包就打包一袋俾佢啦
你呢排有冇去食放題啊?
有冇啲咩餸頭餸尾打包一袋留俾佢啊


流蛇有冇乜野要代言#yup# #yup#
條女個胸好細
引用
20/06/2026 21:37
阿創著草返大陸搵食未
https://upload.hkgolden.media/comment/c0efkesm.otfqv0naso3.a1pefkrgzjz.gjz.jpg
放負者
引用
20/06/2026 21:39
創狗,知你芒post
流蛇話你失聯
係咪唔驚拍門[369]

牠冇拎新數嘅話
全丹係要幫牠頂埋啲尾數架喇
所以牠真係冇有怕嘅

連流都唔理 即係又揾到新金主#yup#
創蛇份人冇野叻 呃男人方面冇得頂#good#
防守型前鋒
引用
20/06/2026 21:42
創 潛左咁耐水 冇高登害你 依家過成點O:-)
有冇揾到份長工做返正常人

流蛇,創狗過得風流快活
今個月谷住谷住,有無去叫老雞發洩

幾日冇搵過佢
今朝問過一下
暫時失聯

流sir你連食飯錢都唔肯比
阿創可以永block[sosad]


好心都督去放題
食剩嗰啲鵝肝麵包就打包一袋俾佢啦
你呢排有冇去食放題啊?
有冇啲咩餸頭餸尾打包一袋留俾佢啊

慢生食開稻香都整個炒飯過佢啦#yup#cl

酒樓單叫嘢,好很貴架
火鍋呢啲百零蚊,牠其實食得起啦
創 po 最無負擔就係牠
搵幾多,自己袋哂幾多不特止
仲要全丹六十幾歲嘔凸返俾牠 #good# #good# #good#


我見大快活68蚊有原隻燒雞+兩盒焗芝士意粉/凍飲
就算一個人食都抵啦
咁全津+殘津差唔多每日一舊水, 夠有突O:-)
納西族長
引用
20/06/2026 21:48
創狗,知你芒post
流蛇話你失聯
係咪唔驚拍門[369]

牠冇拎新數嘅話
全丹係要幫牠頂埋啲尾數架喇
所以牠真係冇有怕嘅

連流都唔理 即係又揾到新金主#yup#
創蛇份人冇野叻 呃男人方面冇得頂#good#

無水過佢, 又唔想還錢, block 咗流蛇算.
龜頭軒不嬲賤, 不難理解:)
青山居士
引用
20/06/2026 21:50
創 潛左咁耐水 冇高登害你 依家過成點O:-)
有冇揾到份長工做返正常人

流蛇,創狗過得風流快活
今個月谷住谷住,有無去叫老雞發洩

幾日冇搵過佢
今朝問過一下
暫時失聯

流sir你連食飯錢都唔肯比
阿創可以永block[sosad]


好心都督去放題
食剩嗰啲鵝肝麵包就打包一袋俾佢啦
你呢排有冇去食放題啊?
有冇啲咩餸頭餸尾打包一袋留俾佢啊

咁建議佢去做餿水佬食廚餘

去豬欄同d豬一齊訓咪算#oh# #oh#


冇啦啦同女蛇頭嘈
仲大鑊到人地話佢一出現就報警
呢條友都唔做野既, 指在攪事[fuck] [fuck] [fuck]

創狗最叻恐嚇人同自斷米路,行掘頭路[369]

講到佢唔撩女蛇頭就可以做得耐咁:)


而家IG好興一D短片係搵人扮西客同店員嘈
創仔可以拍個職場版
內容可以係千奇百趣個同女上司/同事嘈交既理由:)

有邊個肯同佢拍[sosad]
青山居士
引用
20/06/2026 21:51
創 潛左咁耐水 冇高登害你 依家過成點O:-)
有冇揾到份長工做返正常人

流蛇,創狗過得風流快活
今個月谷住谷住,有無去叫老雞發洩

幾日冇搵過佢
今朝問過一下
暫時失聯

流sir你連食飯錢都唔肯比
阿創可以永block[sosad]


好心都督去放題
食剩嗰啲鵝肝麵包就打包一袋俾佢啦
你呢排有冇去食放題啊?
有冇啲咩餸頭餸尾打包一袋留俾佢啊

慢生食開稻香都整個炒飯過佢啦#yup#cl

酒樓單叫嘢,好很貴架
火鍋呢啲百零蚊,牠其實食得起啦
創 po 最無負擔就係牠
搵幾多,自己袋哂幾多不特止
仲要全丹六十幾歲嘔凸返俾牠 #good# #good# #good#

早個禮拜見到深水埗傷心酸辣粉仲有$58 放題#yup#cl
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]