創狗你都送過骨灰啦
唔爭在走粉
大家都係粉
仲多錢D
又幫到人
創狗你都送過骨灰啦
唔爭在走粉
大家都係粉
仲多錢D
又幫到人
仙蛇券數方便過返俾末將嗎?

今日兩隻雀都好似好乖

創富者
全家都係賤種
賤種家庭,做佢哋鄰居好慘

阿創唔好灰心,你有兩舊水喺我度

阿創唔好灰心,你有兩舊水喺我度

幾時嘅事
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
~Saviour~
20/06/2026 13:06
阿創唔好灰心,你有兩舊水喺我度

幾時嘅事
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
拿拿臨過俾創蛇開飯啦
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
~Saviour~
20/06/2026 13:07
創狗你都送過骨灰啦
唔爭在走粉
大家都係粉
仲多錢D
又幫到人
仙蛇券數方便過返俾末將嗎?
明哥

阿創不如你試下幫水魚明代收數, 收一半費用
話晒一場白卡兄弟

可以不停遁環追數
![[bomb]](/faces/bomb.gif)
賺咗玩.
創狗你都送過骨灰啦
唔爭在走粉
大家都係粉
仲多錢D
又幫到人
仙蛇券數方便過返俾末將嗎?
明哥

強力建議揾龜頭軒代追, 話晒同區

土耳其冇捐錢

創狗你都送過骨灰啦
唔爭在走粉
大家都係粉
仲多錢D
又幫到人
仙蛇券數方便過返俾末將嗎?
牙明總共蝕左幾多?
阿創不如你試下幫水魚明代收數, 收一半費用
話晒一場白卡兄弟

可以不停遁環追數
![[bomb]](/faces/bomb.gif)
賺咗玩.
仲可以放數頂住收數佬

話時話呢排唔肯上水有冇郵差叔叔關心一下

一係俾佢睇 一係做玩具俾佢玩

一係俾佢睇 一係做玩具俾佢玩

玩具唔驚俾佢篤爆個mon?
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
創狗你都送過骨灰啦
唔爭在走粉
大家都係粉
仲多錢D
又幫到人
仙蛇券數方便過返俾末將嗎?
佢憑本事問創蛇攞,又唔係你親手比佢做咩要還比你

一係俾佢睇 一係做玩具俾佢玩

玩具唔驚俾佢篤爆個mon?
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
特登買部大陸機比佢聽歌睇片,個mon 貼邊碎晒
次次睇到D病人屋企住慈雲山邨就莫名其妙會笑
最衰都係創狗隻賤種
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
膠膠貓(無JJ)
20/06/2026 14:16
阿創不如你試下幫水魚明代收數, 收一半費用
話晒一場白卡兄弟

可以不停遁環追數
![[bomb]](/faces/bomb.gif)
賺咗玩.
仲可以放數頂住收數佬

明哥有無攞傷殘津貼?
次次睇到D病人屋企住慈雲山邨就莫名其妙會笑
最衰都係創狗隻賤種
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
遲早抽到3215

創狗有無重注大波

次次睇到D病人屋企住慈雲山邨就莫名其妙會笑
最衰都係創狗隻賤種
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
遲早抽到3215

最好幫佢切腳,記住唔使麻醉