[
登入
]
第 1 頁
有冇人一飲咖啡就柯屎大半日
破麻
17/06/2026 13:52
公司樓下啲咖啡溝湯力水好好飲
但啲咖啡都知係雀巢沖粉
每次飲完就柯屎柯尿柯大半日
唔飲又無精神
而家發覺咖啡混乜乜乜乜有時都幾好飲
馮盈盈死忠
17/06/2026 14:07
無,破麻大哥 ^_^
peterso
17/06/2026 14:13
會立即屙屎, 但唔會屙半日, 尤其是有奶嗰啲例如 latte
知道不會爆煲
17/06/2026 14:15
早D去睇醫生啦賤基狗
上黎講有撚用咩
登機口等你
17/06/2026 14:37
我都係咁同老細講,唔飲就無精神,一飲就要去厠所去半日,但係杯啡剩係頂到半日
破麻
17/06/2026 18:34
無,破麻大哥 ^_^
>_<
破麻
17/06/2026 18:34
會立即屙屎, 但唔會屙半日, 尤其是有奶嗰啲例如 latte
有奶嘅咖啡好肥 唔敢飲>_<
破麻
17/06/2026 18:35
我都係咁同老細講,唔飲就無精神,一飲就要去厠所去半日,但係杯啡剩係頂到半日
最精神就係去廁所^_^
第 1 頁
回覆
留名
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]