[
登入
]
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
時事台
友愛邨住戶私自鑿穿外牆裝冷氣 房署勒令7日還原否則收樓
黑市影相佬
17/06/2026 13:27
https://hkdecoman.com/article/57809
邊個天才做既
破麻
17/06/2026 13:33
其實房屋署好仆街
話要換窗 叫人去自己搵拆裝冷氣機
kilogram
17/06/2026 13:34
https://hkdecoman.com/article/57809
邊個天才做既
應係淘寶快裝
油能剋肛
17/06/2026 13:34
玩左一年先有人舉報,賺左啦
kilogram
17/06/2026 13:35
玩左一年先有人舉報,賺左啦
老人不會多事
子華咩
倉井皆空
17/06/2026 13:46
依啲違規改結構,好似個工程公司都要告
黑市影相佬
17/06/2026 14:08
依啲違規改結構,好似個工程公司都要告
黑工告條撚
日日call G
大破大立
17/06/2026 14:11
挖外牆放室外機
做個時無人發現
SPSS 169.0
17/06/2026 14:26
挖外牆放室外機
做個時無人發現
正路黎講香港唔會有公司會接, 因為告硬
呢 d 九成九黑工, 仲係戶主自己搵返黎.
打工仔
17/06/2026 14:53
7日還原
ed 直接收樓啦,擺明落泥犯 __ __ __
要直接驅逐出境
Guideway_Bus
17/06/2026 15:00
挖外牆放室外機
做個時無人發現
正路黎講香港唔會有公司會接, 因為告硬
呢 d 九成九黑工, 仲係戶主自己搵返黎.
即使住戶還原,仍會有被當局控告及收樓嘅風險
同佢溝通唔到
17/06/2026 15:05
依啲違規改結構,好似個工程公司都要告
黑工告條撚
日日call G
問佢邊個整,俾返公司名
告埋佢請黑工
平陽虎
17/06/2026 15:11
呢個位當初要鋸鋼筋?
電光火石間
17/06/2026 15:24
挖外牆放室外機
做個時無人發現
唔係好明,就咁裝個冷氣機架起外牆面唔得咩 ? 仲簡單。爭在要搭棚。但鑿開幅牆功序仲多左,點解要咁做 ?
打工仔
17/06/2026 15:25
挖外牆放室外機
做個時無人發現
唔係好明,就咁裝個冷氣機架起外牆面唔得咩 ? 仲簡單。爭在要搭棚。但鑿開幅牆功序仲多左,點解要咁做 ?
ed 直接收樓啦,擺明落泥犯 __ __ __
要直接驅逐出境
電光火石間
17/06/2026 15:30
挖外牆放室外機
做個時無人發現
正路黎講香港唔會有公司會接, 因為告硬
呢 d 九成九黑工, 仲係戶主自己搵返黎.
x2 , 雖然嗰未必係主力牆,但睇個樣外牆都係結構一部份,有鋼筋落石屎。要咁樣開窿,邊有冷氣佬肯做 ?
她的蝦毛太濃
17/06/2026 15:40
馬來之光
17/06/2026 15:59
挖外牆放室外機
做個時無人發現
正路黎講香港唔會有公司會接, 因為告硬
呢 d 九成九黑工, 仲係戶主自己搵返黎.
x2 , 雖然嗰未必係主力牆,但睇個樣外牆都係結構一部份,有鋼筋落石屎。要咁樣開窿,邊有冷氣佬肯做 ?
火險都要重新估值
畢氏cdrom
17/06/2026 16:04
鬼知邊個做
膠質疏鬆
17/06/2026 16:07
成年咁耐,D人唔擺上網,房署都唔做嘢,
之前係唔理定唔知...
民主歌星獻忠
17/06/2026 16:10
鬼知邊個做
點會有持牌承建商肯做呀
肯定自己創意DIY
自己三行佬之類
KUMA KUMA
17/06/2026 16:55
鬼知邊個做
點會有持牌承建商肯做呀
肯定自己創意DIY
自己三行佬之類
珍
公屋好多三行佬
班友最鍾意diy裝修
沒時間解釋了
17/06/2026 17:03
邊搵到人同你七日還原?
趕你走都係要還原 好似係!
示意圖🫣
17/06/2026 17:16
出租7日畀外勞住
略咗筆租金連夜返大屋掉低間屋
稻草熊
17/06/2026 21:20
有料
kilogram
17/06/2026 23:48
成年咁耐,D人唔擺上網,房署都唔做嘢,
之前係唔理定唔知...
舊
但揚左好難唔做野
裝冷氣不是小型工程,鋁窗才是
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]