新一屆立法會首次舉辦捐血日,多名議員響應參與。今早10時半有多位議員即場捐血,包括陳凱欣、李廣宇、吳錦華、黃錦輝等。立法會主席李慧琼及醫務衞生局局長盧寵茂亦呼籲市民踴躍捐血,應對人口老化及極端天氣下漸趨緊張的血庫存量。
李慧琼說,血液無可替代且保存期有限,本港每日需收集約650包血液才滿足臨床需求,血庫存量一般僅夠4至6日。她指出捐血僅需10分鐘,一包血可製成紅血球、血漿及血小板,惠及多名病人,且能促進新陳代謝,利人利己。
盧寵茂致辭時形容捐血「冇蝕底,只會有着數」,但透露本港捐血人口比例偏低,過去10年捐血人數由2014年約16.8萬人跌至2024年約12.8萬人,僅佔人口1.7%。他特別指出50歲以上捐血者供應量佔每日三分之一,年輕捐血者比例不足,呼籲市民尤其年輕人捐血。
紅十字會輸血服務中心行政及醫務總監李卓廣指出,年輕捐血群組數字未如理想,期望市民鼓勵身邊親友加入捐血行列。
「冇蝕底,只會有着數」
着數係乜

每一毫升買10蚊咪比你抽,吓吓都要人免費捐預咗㗎啦

「冇蝕底,只會有着數」
着數係乜

可以問下卡蛇
「冇蝕底,只會有着數」
着數係乜

可以問下卡蛇
人哋着數
500 cc 送全新三房居屋包永久管理費,一定大把人捐
年輕人少左丫嗎
睇返人口圖表啦
你班新腥港人會捐咩
食屎啦

呢代唔係比你迫走就拉咗去坐監,仲好意思屌佢哋唔捐血

年輕人少左丫嗎
睇返人口圖表啦
你班新腥港人會捐咩
食屎啦
加個條款來港要捐夠7年。
年輕人少左丫嗎
睇返人口圖表啦
你班新腥港人會捐咩
食屎啦
咪係
捐過10次
respect


呢代唔係比你迫走就拉咗去坐監,仲好意思屌佢哋唔捐血

坐監嗰啲強制一年三次

十分鐘抽完?
唔計前面同等入房見姑娘
淨係由你坐落去準備
去到抽完血都未必得喎
Sir Gawain
17/06/2026 15:28
叫蛋餅強出嚟吠兩句,唔捐腳香法伺候咪得囉,橫掂無處不腳香吖嘛
![[slick]](/faces/slick.gif)