[
登入
]
上一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
時事台
盧寵茂:本港捐血人口比例偏低 年輕捐血者比例不足
貓止痛
18/06/2026 01:26
你出錢同我買
叫完雞捐血 當免費驗血
二本松
18/06/2026 02:05
佢自己捐幾多血先
膠質疏鬆
18/06/2026 02:55
支持政府嘅人就好去捐啦
北姑十二樂芳
18/06/2026 03:21
公務員, 外奴, 專才, 每日150人
你同我講無人捐血?
割柒自殺
18/06/2026 04:01
不如搵紀律部隊去捐血
佢地身體fit 比起我呢D對住電腦嘅人健康
公務員去捐
司長/局長/署長 要捐最多
叫雞同無套濫交唔捐得
𓃹耀漢𓃠
18/06/2026 04:04
冇打過金十不了,費事抗病能力太低累到人
大南街公子
18/06/2026 04:07
17萬公務員同埋家屬平時睇醫生免費又有得優先 宜家話唔夠血 唔搵佢哋去捐
聚丙烯
18/06/2026 06:22
叫三萬出去捐乜都夠啦
佢哋身體咁強壯志勇過人個個都做到高官
點解唔搵佢哋捐呢?
跑腿一號
18/06/2026 09:45
「冇蝕底,只會有着數」
着數係乜
她指出捐血僅需10分鐘,一包血可製成紅血球、血漿及血小板,惠及多名病人,且能促進新陳代謝,利人利己。
盧寵茂致辭時形容捐血「冇蝕底,只會有着數」
咁我自己放血就得
以前歐洲啲貴族就係覺得放血後皮膚白啲(貧血)會健康啲靚啲,間唔中就會搵人放血。
其實捐血促進新陳代謝係迷思黎。
.老鬼.
18/06/2026 09:47
比錢囉
大佬捐血得埋餅仔
跑腿一號
18/06/2026 10:32
比錢囉
大佬捐血得埋餅仔
而家正咗好多,有粟米湯,雜果仁,寶礦力,利賓納,蝦餅。
.老鬼.
18/06/2026 10:33
比錢囉
大佬捐血得埋餅仔
而家正咗好多,有粟米湯,雜果仁,寶礦力,利賓納,蝦餅。
咁好伙食
.老鬼.
18/06/2026 10:33
叫專才幫手捐血囉
鄺志立
18/06/2026 10:35
比錢咪多囉..
比喻$500次
跑腿一號
18/06/2026 11:02
比錢囉
大佬捐血得埋餅仔
而家正咗好多,有粟米湯,雜果仁,寶礦力,利賓納,蝦餅。
咁好伙食
睇佢r唔r到贊助商啫,有段時間好霉得餅同瑞士糖。
豹哥
18/06/2026 12:37
比錢囉
大佬捐血得埋餅仔
而家正咗好多,有粟米湯,雜果仁,寶礦力,利賓納,蝦餅。
咁好伙食
睇佢r唔r到贊助商啫,有段時間好霉得餅同瑞士糖。
記得以前得一包太平芝麻餅
玖津 唯
18/06/2026 13:23
捐血扣稅囉
跑腿一號
18/06/2026 14:14
比錢囉
大佬捐血得埋餅仔
而家正咗好多,有粟米湯,雜果仁,寶礦力,利賓納,蝦餅。
咁好伙食
睇佢r唔r到贊助商啫,有段時間好霉得餅同瑞士糖。
記得以前得一包太平芝麻餅
瑪莉餅同檸檬夾心餅咋。
渴碎者
18/06/2026 22:55
比錢囉
大佬捐血得埋餅仔
冇錯
上一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]