[
登入
]
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
時事台
盧寵茂:本港捐血人口比例偏低 年輕捐血者比例不足
今晚打救你
17/06/2026 17:51
都未照顧得掂自己仲走去照顧其他人?你應該去豪宅區搵人上人去捐
八目者
17/06/2026 18:12
「冇蝕底,只會有着數」
着數係乜
她指出捐血僅需10分鐘,一包血可製成紅血球、血漿及血小板,惠及多名病人,且能促進新陳代謝,利人利己。
盧寵茂致辭時形容捐血「冇蝕底,只會有着數」
個著數係乜
唔好同我講係免費梳打餅一包
on9捐完個人謝左仲要返工
且能促進新陳代謝
青澀大根
17/06/2026 18:12
捐血有得請medical leave 咪大把人捐
閒日大家返工
捐血站又office hour 開放
禮拜六日捐又要俾啲19總監屌唔好一窩蜂捐
青澀大根
17/06/2026 18:15
十分鐘抽完?
唔計前面同等入房見姑娘
淨係由你坐落去準備
去到抽完血都未必得喎
等籌
篤手指
見姑娘
等抽血
抽血
等抆針
等止血
強制食餅
捐血站唔多人都起碼搞成個鐘
笑看天下膠
17/06/2026 18:55
終緩戈班識黎拎著數,貢獻呢?
阻住‧老細
17/06/2026 18:56
十分鐘抽完?
唔計前面同等入房見姑娘
淨係由你坐落去準備
去到抽完血都未必得喎
等籌
填問卷
篤手指
見姑娘
等抽血
抽血
等抆針
等止血
強制食餅
捐血站唔多人都起碼搞成個鐘
呢part都好花時間
聽過話想電子化叫人事先填埋
CssFire
17/06/2026 18:57
溜打,惡形惡相咁搶
阿 狗 𓃡
17/06/2026 18:57
捐一次血 有1q
大把人捐
鄧紫棋藝會
17/06/2026 18:57
呢D又唔搵外勞捐
給膠人
17/06/2026 19:05
捐血有得請medical leave 咪大把人捐
閒日大家返工
捐血站又office hour 開放
禮拜六日捐又要俾啲19總監屌唔好一窩蜂捐
以前做過間外資公司 搵佢地上門搞捐血作做公益
成班人用公司半日時間去做依件事
捐完可以揀番屋企 定 留低吹水 或者 做野
泡菜與蝗蟲
17/06/2026 19:09
「冇蝕底,只會有着數」
着數係乜
她指出捐血僅需10分鐘,一包血可製成紅血球、血漿及血小板,惠及多名病人,且能促進新陳代謝,利人利己。
盧寵茂致辭時形容捐血「冇蝕底,只會有着數」
個著數係乜
唔好同我講係免費梳打餅一包
on9捐完個人謝左仲要返工
且能促進新陳代謝
接觸靚女姑娘
budknight
17/06/2026 19:10
幾時有得賣血?
北姑十二樂芳
17/06/2026 19:11
支持捐血有價
$500 一次 .
LGA 2066
17/06/2026 19:16
立法啦
豹哥
17/06/2026 19:45
call雞佬唔捐得
索克天王
17/06/2026 20:19
650包就夠,一年要237250包,一年可以捐2次嘅話,12萬左右嘅人就夠
咦,同公務員個人數差唔多喎
銀古
17/06/2026 21:00
咪又係偷偷拎嚟賣俾支那人
快丫架華
17/06/2026 21:03
捐一次血 有1q
大把人捐
1q同邊個先?
班局長?
我的妹妹很少
17/06/2026 21:07
放棄年輕人啦
靠銀髮捐血咪得
真.不該
17/06/2026 21:21
放棄年輕人啦
靠銀髮捐血咪得
仲有新來巷人仕呢~~
男色經濟圈
17/06/2026 21:36
點解唔請外勞捐?
達理
17/06/2026 21:44
「冇蝕底,只會有着數」
着數係乜
可以問下卡蛇
人哋着數
有餅乾你食
太平洋道人
17/06/2026 22:12
不了...
太平洋道人
17/06/2026 22:12
公墓園強制一個月捐一次囉
姓膠轉運
17/06/2026 22:19
精啦,一滴精十滴血啊
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]