盧寵茂:本港捐血人口比例偏低 年輕捐血者比例不足 - 香港高登
[登入]
小范
引用
17/06/2026 15:29
捐俾侵略者?
不了
亂世街人
引用
17/06/2026 15:31
公務員 議員 警隊... 佢哋有冇按時捐血呀?
跑腿一號
引用
17/06/2026 15:32
500 cc 送全新三房居屋包永久管理費,一定大把人捐

上公屋有分加已經大把人捐。
男技師
引用
17/06/2026 15:38
xx( 其實政府明唔明某啲官員個形象問題,由佢地對市民作出任何呼籲都會帶來極端的反效果…
PlayJer-ism
引用
17/06/2026 15:41
政府要帶頭捐多D先得架
N展仔(崩潰)
引用
17/06/2026 15:49
不如搵紀律部隊去捐血:Ddw
佢地身體fit 比起我呢D對住電腦嘅人健康#good#dw

公務員去捐
司長/局長/署長 要捐最多
泡菜與蝗蟲
引用
17/06/2026 15:52
https://upload.hkgolden.media/comment/orccjkdu.fjxnyhkfy2v.hbwvnyvp2d4.d3b.jpg

果然係跨國問題
大陸捐血率仲撚低#cn#
阻你邊度
引用
17/06/2026 15:57
又有咩屎橋呀咁
割柒自殺
引用
17/06/2026 15:58
同你點對年輕人有正變關係
LD50
引用
17/06/2026 16:04
叫蛋餅強出嚟吠兩句,唔捐腳香法伺候咪得囉,橫掂無處不腳香吖嘛[slick]


健康人士唔捐血=危害國家安全#yup#bug
巧仁
引用
17/06/2026 16:19
唔夠血 sor
民主歌星獻忠
引用
17/06/2026 16:22
公務員 議員 警隊... 佢哋有冇按時捐血呀?

強制公務員捐血啦
血庫不足影響國家安全
正氣師
引用
17/06/2026 16:23
搵公務員捐咪得
PlayJer-ism
引用
17/06/2026 16:26
搵公務員捐咪得

咪係囉, 乜撚都係要納稅人做, 要個政府嚟把撚咩
Mr.Slow
引用
17/06/2026 16:58
港英花左幾十年嘅奴化教育
先有練到一班偽善傻西奉獻
仲會一代轉一代咁教佢啲子孫
呢班人,俾佢趕走左幾廿萬喇

想人捐血,其實唔難
1. 冇捐血就唔輸血
2. 都係唔夠,就配額制
捐過 100 先會輸 200
3. 俾錢啦,捐血有錢收
道友一定仆到黎捐
:) :) :)
阻住‧老細
引用
17/06/2026 17:06
港英花左幾十年嘅奴化教育
先有練到一班偽善傻西奉獻
仲會一代轉一代咁教佢啲子孫
呢班人,俾佢趕走左幾廿萬喇

想人捐血,其實唔難
1. 冇捐血就唔輸血
2. 都係唔夠,就配額制
捐過 100 先會輸 200
3. 俾錢啦,捐血有錢收
道友一定仆到黎捐
:) :) :)

道友啲血用得先得㗎[sosad]
Mr.Slow
引用
17/06/2026 17:08
港英花左幾十年嘅奴化教育
先有練到一班偽善傻西奉獻
仲會一代轉一代咁教佢啲子孫
呢班人,俾佢趕走左幾廿萬喇

想人捐血,其實唔難
1. 冇捐血就唔輸血
2. 都係唔夠,就配額制
捐過 100 先會輸 200
3. 俾錢啦,捐血有錢收
道友一定仆到黎捐
:) :) :)

道友啲血用得先得㗎[sosad]

好過冇喇,濾一濾佢就得啦O:-)

外國都大把例子輸血中愛滋
中国 xiang gang 又怕乜跟:)
跑腿一號
引用
17/06/2026 17:09
港英花左幾十年嘅奴化教育
先有練到一班偽善傻西奉獻
仲會一代轉一代咁教佢啲子孫
呢班人,俾佢趕走左幾廿萬喇

想人捐血,其實唔難
1. 冇捐血就唔輸血
2. 都係唔夠,就配額制
捐過 100 先會輸 200
3. 俾錢啦,捐血有錢收
道友一定仆到黎捐
:) :) :)

道友啲血用得先得㗎[sosad]

賣血的話會變成大陸愛滋村。[sosad]
Mr.Slow
引用
17/06/2026 17:13
港英花左幾十年嘅奴化教育
先有練到一班偽善傻西奉獻
仲會一代轉一代咁教佢啲子孫
呢班人,俾佢趕走左幾廿萬喇

想人捐血,其實唔難
1. 冇捐血就唔輸血
2. 都係唔夠,就配額制
捐過 100 先會輸 200
3. 俾錢啦,捐血有錢收
道友一定仆到黎捐
:) :) :)

道友啲血用得先得㗎[sosad]

賣血的話會變成大陸愛滋村。[sosad]

融合大灣区,有乜問題?:)
床上一分鐘
引用
17/06/2026 17:13
糖尿 肝炎同高風險性行為 你要不要
艾法姬里昂
引用
17/06/2026 17:36
放棄年輕人 但唔放棄d血?
八目者
引用
17/06/2026 17:38
「冇蝕底,只會有着數」

着數係乜???

她指出捐血僅需10分鐘,一包血可製成紅血球、血漿及血小板,惠及多名病人,且能促進新陳代謝,利人利己。

盧寵茂致辭時形容捐血「冇蝕底,只會有着數」
床上一分鐘
引用
17/06/2026 17:41
「冇蝕底,只會有着數」

着數係乜???

她指出捐血僅需10分鐘,一包血可製成紅血球、血漿及血小板,惠及多名病人,且能促進新陳代謝,利人利己。

盧寵茂致辭時形容捐血「冇蝕底,只會有着數」

咁我自己放血就得
八目者
引用
17/06/2026 17:42
本港捐血人口比例偏低 年輕捐血者比例不足

年輕人醒目咗
AkemiHomura
引用
17/06/2026 17:43
「冇蝕底,只會有着數」

着數係乜???

她指出捐血僅需10分鐘,一包血可製成紅血球、血漿及血小板,惠及多名病人,且能促進新陳代謝,利人利己。

盧寵茂致辭時形容捐血「冇蝕底,只會有着數」

個著數係乜
唔好同我講係免費梳打餅一包[sosad]
on9捐完個人謝左仲要返工xx(
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]