[
登入
]
下一頁
創意台
第 1 頁
第 2 頁
創意台
【圖】港女第一次搞船 P 只求打個和
食旗牙
17/06/2026 12:58
人生第一次搞船 P 成就解鎖!
超開心我感覺到我學到好多嘢
組織嘅過程認識到好多行家
攞咗好多經驗 學咗好多知識
而家諗返
開 party Room 嘅經驗其實都幫咗我唔少
不過今次突如其來嘅天氣 又係一個新嘅挑戰
不過開心嘅係 天氣其實令到當日更加有體驗
都係一個特別嘅回憶 最緊要係我睇到大家都玩得好開心
令到全部人投入喺其中 我都覺得成功感滿滿好開心
因為其實搞咗個船 P 我一直都好焦慮
遇到無數咁多問題
但係我都係一個人默默捱過嚟自己默默解決
真係好辛苦好辛苦 有幾次我想放棄
太多難題
但係其實就係有一個好重要嘅人同我講咗一句說話
令到我不停堅持落去吧
至於邊個講同埋講咗啲咩
我就放在心中不多說了
最重要嘅係見到大家都支持我再搞多次
咁我就成全你哋啦!
呢個位置並不簡單 但就係今次經驗
我決定下一次 同埋之後嘅船 P
我都會更加努力製造一個更加好嘅體驗比大家!
食旗牙
17/06/2026 12:59
修正:海男第一次搞船 P
東芝bam明
17/06/2026 12:59
尷尬過教蝗
網樂三代目
17/06/2026 13:01
zoo
特浓咖啡
17/06/2026 13:09
右上黑背心成個陳冠希咁样好令仔..
倉井皆空
17/06/2026 13:17
中間條女擺曬姿勢Show off
型爸
17/06/2026 13:36
尷尬過教蝗
冇可能,最多打成平手.......
大南街公子
17/06/2026 13:40
啲女唔夠分喎
腦殘兄貴
17/06/2026 13:41
個個d樣都photoshop到移晒位咁
新房客
17/06/2026 13:41
黑底mk 咁款
林襄
17/06/2026 13:45
大眾面幾平均
馮盈盈死忠
17/06/2026 13:45
想吊 >_<
巧仁
17/06/2026 13:46
屌 有幾難呀。。。
跑腿一號
17/06/2026 14:24
C位條女係咪塞咗震蛋?
估吓邊個拎住遙控。
MILET(已切)
17/06/2026 14:28
因為其實搞咗個船 P 我一直都好焦慮
遇到無數咁多問題
但係我都係一個人默默捱過嚟自己默默解決
真係好辛苦好辛苦 有幾次我想放棄
太多難題
笑撚左
跑腿一號
17/06/2026 14:32
因為其實搞咗個船 P 我一直都好焦慮
遇到無數咁多問題
但係我都係一個人默默捱過嚟自己默默解決
真係好辛苦好辛苦 有幾次我想放棄
太多難題
笑撚左
太平洋道人
17/06/2026 14:33
老尷。。。
Macbeth
17/06/2026 14:38
佢係開船p公司定搞個party渣?
紅茶伯爵
17/06/2026 14:40
難係數錢
鄧紫棋藝會
17/06/2026 15:12
上排右3唯一OK,隔離兩件基狗款
師父救我呀
17/06/2026 15:38
有幾難呀?係咪隻船由佢一手一腳做出嚟
PlayJer-ism
17/06/2026 15:40
程認識到好多行家
廁所有次子
17/06/2026 16:00
得企中間個女仔叫著啱衫
改名狗係人渣
17/06/2026 16:03
得企中間個女仔叫著啱衫
你平時睇o個堆係雞
跑腿一號
17/06/2026 16:43
有幾難呀?係咪隻船由佢一手一腳做出嚟
巴打一定冇去過船P,真係唔係咁易架。
約人,收錢,打風落雨點算,幾點邊度集合解散,遲到早走,船P有咩玩有咩食有咩飲,唔夠點算。
做莊真係孭重飛架。
不想長大
17/06/2026 17:43
唔想參與 thanks
下一頁
創意台
第 1 頁
第 2 頁
創意台
回覆
留名
創意台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]