蜜雪冰城個雞棚都要收皮,月賣1.67萬杯才夠頂租金 - 香港高登
[登入]
每事一問
引用
17/06/2026 20:03
1日賣500幾杯,應該唔難

要有外賣割喉式減價先做到

尖沙咀個間日日有堆大陸游客圍住
肯定做到500杯[sosad]
每事一問
引用
17/06/2026 20:03
1日賣500幾杯,應該唔難

要有外賣割喉式減價先做到

尖沙咀個間日日有堆大陸游客圍住
肯定做到500杯[sosad]

肯定是業主加租太勁咪執立#yup#
kilogram
引用
17/06/2026 20:51
1日賣500幾杯,應該唔難

要有外賣割喉式減價先做到

尖沙咀個間日日有堆大陸游客圍住
肯定做到500杯[sosad]


愈多愈蝕

人工
kilogram
引用
17/06/2026 20:51
好多店都係蝕住做
我的妹妹很少
引用
17/06/2026 21:09
孽主:你唔租大把人租。無人租我丟兇都唔會減租益你#bye#
姓膠轉運
引用
17/06/2026 22:22
中国企業一向係咁玩,燒錢做起個朵然後搵傻仔落搭,同層壓式吹簫一樣
姓膠轉運
引用
17/06/2026 22:24
孽主:你唔租大把人租。無人租我丟兇都唔會減租益你#bye#

減租有機Call loan 即破
成日9up
引用
18/06/2026 07:20
依家夏天喎,唔做埋呢幾個月先?[sosad]
網樂三代目
引用
18/06/2026 07:22
依家夏天喎,唔做埋呢幾個月先?[sosad]

人哋嚟香港不是 做生意為飲食業[sosad] [sosad] [sosad]
還是 講唔明?_?
^^蝙蝠騎士^^
引用
18/06/2026 07:35
咁係佢賣得平咋

若以蜜雪冰城招牌果茶蜜桃四季春一杯定價15元計算
大陸嚟講15蚊算唔平啦
貴無人飲

大把珍珠

喜茶 ..


因為佢 Cheap
如果轉飲蜜雪冰城會唔會比人笑 :D

叫萬歲又好似唔合識 :D


天仁都靜左,可能誠品死死地

我發覺自己的生活習慣應該與大部分香港人唔同,我一次都未買過手搖飲品,但佢哋都開咗十幾年,實有一大部分人買佢哋飲品才能支撐到佢哋營業。
kilogram
引用
18/06/2026 08:34
咁係佢賣得平咋

若以蜜雪冰城招牌果茶蜜桃四季春一杯定價15元計算
大陸嚟講15蚊算唔平啦
貴無人飲

大把珍珠

喜茶 ..


因為佢 Cheap
如果轉飲蜜雪冰城會唔會比人笑 :D

叫萬歲又好似唔合識 :D


天仁都靜左,可能誠品死死地

我發覺自己的生活習慣應該與大部分香港人唔同,我一次都未買過手搖飲品,但佢哋都開咗十幾年,實有一大部分人買佢哋飲品才能支撐到佢哋營業。


我同好多人都不飲,雖然我識人開 ~

唔知有無人記得七仔定乜地方 n 年前有 d 加野加色加冰飲品
kilogram
引用
18/06/2026 08:36
我都算飲得多野,有時過百

不過通常係奶或果汁
水沝淼敪
引用
18/06/2026 08:38
一啖同舖都係經過過///
煲顛茶
引用
18/06/2026 08:41
上完市就閃?
咖哩卷
引用
18/06/2026 08:49
上完市就閃?

一早講到明係嚟割散戶
PraiseTheSun
引用
18/06/2026 13:47
孽主:你唔租大把人租。無人租我丟兇都唔會減租益你#bye#

咁供緊個啲業主點算?
打工仔
引用
18/06/2026 13:49
上完市就閃?

一早講到明係嚟割散戶

隆胸 IPO
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]