[
登入
]
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
時事台
蜜雪冰城個雞棚都要收皮,月賣1.67萬杯才夠頂租金
~何淦途~
17/06/2026 16:17
唔係收皮
係已完成走資任務
似係落黎水人做franchise 跟手割韮菜
巧仁
17/06/2026 16:23
食屎。。。
kilogram
17/06/2026 16:24
每月要賣至少1.67萬杯果茶
一日賣 539 杯,一個鐘賣 23 杯
24h
值得一提的是,英偉達行政總裁黃仁勳早前到訪北京時,曾購買蜜雪冰城的蜜桃四季春,僅花費7元人民幣,而蜜雪冰城香港分店產品整體定價比內地貴約一倍。
瑞幸
泡菜與蝗蟲
17/06/2026 16:24
開心
一開頭mk銀行中心勁多人塞住
依家收晒皮
起碼證明啲人傻唔晒
兆萬開咗分店,同埋加咗(兩次)價
要睇是但一間執鳩咗之後咩款
kilogram
17/06/2026 16:25
咁係佢賣得平咋
若以蜜雪冰城招牌果茶蜜桃四季春一杯定價15元計算
大陸嚟講15蚊算唔平啦
貴無人飲
大把珍珠
喜茶 ..
因為佢 Cheap
如果轉飲蜜雪冰城會唔會比人笑
叫萬歲又好似唔合識
天仁都靜左,可能誠品死死地
Seojuhyunbb
17/06/2026 16:28
以為可以COPY大陸個玩法頂死D小舖之後為所欲為
點知俾D租金人工燈油火蠟頂死左自己
蛋蛋RAISER
17/06/2026 16:30
大劣野就係咁
開頭係威係勢, 時間一耐就見真章
納西族長
17/06/2026 16:35
[面積約613平方呎]係咪鳩UP?
哩D鋪不嬲都豆腐䦞咁細, 點會咁撚大?
ActionScript
17/06/2026 17:07
以為可以COPY大陸個玩法頂死D小舖之後為所欲為
點知俾D租金人工燈油火蠟頂死左自己
飲食可能最盡得5-10%利潤
果d旺區大鋪都係用嚟做宣傳賣franchise 先袋幾十萬經營費
EUKW20
17/06/2026 17:08
平有撚用咩
難飲到仆街
PlayJer-ism
17/06/2026 17:14
飲呢間野不如直接食屎
扭波王(已切)
17/06/2026 17:23
返大陸拜山坐車
個司機外省/本地都好
我都會話去香港玩
見到食肆係大陸都有既可以唔洗去
因為一定貴
星降月貓
17/06/2026 17:26
財技演完?
闇魔
17/06/2026 18:58
賺加盟商錢之麻
高燈仔
17/06/2026 19:16
洗白白
kilogram
17/06/2026 19:17
[面積約613平方呎]係咪鳩UP?
哩D鋪不嬲都豆腐䦞咁細, 點會咁撚大?
上次沙田石門又係
水沝淼敪
17/06/2026 19:23
垃圾化。學水//
LGA 2066
17/06/2026 19:24
1日賣500幾杯,應該唔難
不嬲丟人現眼
17/06/2026 19:28
有左對外投資新規後,大陸公司來香港走資應該會收斂D
食伏店專員
17/06/2026 19:28
其實間嘢嘅水準係點?
ActionScript
17/06/2026 19:29
1日賣500幾杯,應該唔難
要有外賣割喉式減價先做到
kilogram
17/06/2026 19:38
1日賣500幾杯,應該唔難
要有外賣
割喉
式減價先做到
keroro-rider
17/06/2026 19:44
我咪日日都係要打咁多
雪糕漿
~~~
獨眼巴尼
17/06/2026 19:46
以為可以COPY大陸個玩法頂死D小舖之後為所欲為
點知俾D租金人工燈油火蠟頂死左自己
飲食可能最盡得5-10%利潤
果d旺區大鋪都係用嚟做宣傳賣franchise 先袋幾十萬經營費
同夾公仔一樣都係靠啲人發夢做老闆既錢
G_lag
17/06/2026 19:59
1日賣500幾杯,應該唔難
要有外賣
割喉
式減價先做到
500幾杯夠交租咋,都未計燈油蠟人工同食材成本
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]