到依家都仲打19疫苗係咩嘢心態? - 香港高登
[登入]
山崎大叔
引用
17/06/2026 10:54
當補品??_?
https://upload.hkgolden.media/comment/adxg4xtc.kayyfo10blx.xajioxtpxfn.30l.jpg
向白粉說不
引用
17/06/2026 10:59
強身健體#yup#
傷心的小雀仔
引用
17/06/2026 11:24
免費嘢,點解要執輸#yup#
黑仙仙
引用
17/06/2026 11:27
疫苗要打咁多次係枝針廢都隻病毒瘋狂變種:o)
戴笠
引用
17/06/2026 11:29
threads d人係唔同空間的
強姦實業
引用
17/06/2026 11:42
大劉都打左好多針
沒時間解釋了
引用
17/06/2026 11:46
痛兩嘢就走 好過去跳X@_@
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]