(防潮珠的決擇)公屋富户下年開始,租金追得上出去租村屋了 - 香港高登
[登入]
破麻
引用
17/06/2026 08:46
https://upload.hkgolden.media/comment/lflytzq3.ca5ix3ra3bh.lsr2z5htvo5.okn.jpg

三人家庭三人返工,就算cut走一個户名,平均每人差唔多20k都會超出富户。
除非三人家庭一個小童/長者,下年開始無倍半,得返兩倍半起跳,而租金由八千元左右開始上,有啲公屋房型係細到好似一個課室size,會員們面前公屋富戶政策會點選擇?
戴笠
引用
17/06/2026 08:50
八千以上租公屋:O
破麻
引用
17/06/2026 08:54
八千以上租公屋:O

係呀 你係咪唔信呢
二千幾base 房屋處加到上八千 舊公屋
應該有好多仲貴過呢個價 尤其新型base都三千幾
likyhohk
引用
17/06/2026 08:55
住公屋可以用乜表買居屋又唔提?
KUMA KUMA
引用
17/06/2026 09:24
住公屋可以用乜表買居屋又唔提?

政府政策不嬲係想迫呢班人買居屋,但有班人係好抗拒,覺得要嘔返間公屋出黎係蝕底左
加勒比海
引用
17/06/2026 09:30
https://upload.hkgolden.media/comment/lflytzq3.ca5ix3ra3bh.lsr2z5htvo5.okn.jpg

三人家庭三人返工,就算cut走一個户名,平均每人差唔多20k都會超出富户。
除非三人家庭一個小童/長者,下年開始無倍半,得返兩倍半起跳,而租金由八千元左右開始上,有啲公屋房型係細到好似一個課室size,會員們面前公屋富戶政策會點選擇?

原本$2000,富戶要加到$7000 ?
宅度宅
引用
17/06/2026 09:34
8000 vs 9500

你要計下幾多戶比8000

計下有幾多9500單位供應

多1500 又差好遠


你確定cover到晒果D 交8000住戶?
二律背反
引用
17/06/2026 09:34
https://upload.hkgolden.media/comment/lflytzq3.ca5ix3ra3bh.lsr2z5htvo5.okn.jpg

三人家庭三人返工,就算cut走一個户名,平均每人差唔多20k都會超出富户。
除非三人家庭一個小童/長者,下年開始無倍半,得返兩倍半起跳,而租金由八千元左右開始上,有啲公屋房型係細到好似一個課室size,會員們面前公屋富戶政策會點選擇?

原本$2000,富戶要加到$7000 ?

2倍到 4.5倍.
3人家庭收入去到11萬收入都未超, 最多都係俾4.5倍租金, ie. $2,000 x 4.5 = $9,000/mo

收入/資產到限額5倍以上就要遷離.
小魔子
引用
17/06/2026 09:41
依然係公屋較吸引:

1. 上面有網友已講左可用綠表申請居屋

2. 公共屋邨的配套設施,一般都比村屋優勝,除非村屋就在屋苑附近。

3. 村屋如屬新界圍村,要適應當地"文化",例如初一、十五可能會被炮仗聲嘈醒,揸車的人要確保由入村到你屋門口的車路是否無任何無業權爭拗,否則可能會有原居民表示你架車會駛經佢塊地,而要你每月交過路費。有些圍村治安很複雜,警察都唔係成日入村巡,除非是大單野,如死人或爆格等。有些甚至是以清潔公司為名,話幫你倒垃圾,但費用高昂,其實是村霸黑社會經營的,你可以唔畀嗎?
破麻
引用
17/06/2026 09:43
https://upload.hkgolden.media/comment/lflytzq3.ca5ix3ra3bh.lsr2z5htvo5.okn.jpg

三人家庭三人返工,就算cut走一個户名,平均每人差唔多20k都會超出富户。
除非三人家庭一個小童/長者,下年開始無倍半,得返兩倍半起跳,而租金由八千元左右開始上,有啲公屋房型係細到好似一個課室size,會員們面前公屋富戶政策會點選擇?

原本$2000,富戶要加到$7000 ?

係呀:o) 原本2000要加到8000
即3000加到1k
拆雲
引用
17/06/2026 09:52
https://upload.hkgolden.media/comment/lflytzq3.ca5ix3ra3bh.lsr2z5htvo5.okn.jpg

三人家庭三人返工,就算cut走一個户名,平均每人差唔多20k都會超出富户。
除非三人家庭一個小童/長者,下年開始無倍半,得返兩倍半起跳,而租金由八千元左右開始上,有啲公屋房型係細到好似一個課室size,會員們面前公屋富戶政策會點選擇?

原本$2000,富戶要加到$7000 ?

係呀:o) 原本2000要加到8000
即3000加到1k

@_@sq @_@sq @_@sq
林襄
引用
17/06/2026 09:57
迫走人黎托住個市
樓市又小陽春
破麻
引用
17/06/2026 10:00
8000 vs 9500

你要計下幾多戶比8000

計下有幾多9500單位供應

多1500 又差好遠


你確定cover到晒果D 交8000住戶?

咩cover 到哂果啲交8000
夫妻二人每人30k都double and half 喎
kilogram
引用
17/06/2026 10:01
住公屋可以用乜表買居屋又唔提?

政府政策不嬲係想迫呢班人買居屋,但有班人係好抗拒,覺得要嘔返間公屋出黎係蝕底左

有批人不介意,因以前平

所以租一直升
破麻
引用
17/06/2026 10:02
住公屋可以用乜表買居屋又唔提?

你識唔識玩架
咪有綠表below 30k月薪可以申請囉
所以咪有啲人嘈多過30k逼人買私樓啫(好似係)
有好多供供下供唔起又走返去住公屋啫:o)
破麻
引用
17/06/2026 10:02
住公屋可以用乜表買居屋又唔提?

政府政策不嬲係想迫呢班人買居屋,但有班人係好抗拒,覺得要嘔返間公屋出黎係蝕底左

有批人不介意,因以前平

所以租一直升

其實突然失業又好嘅 變返20k
破麻
引用
17/06/2026 10:03
住公屋可以用乜表買居屋又唔提?

政府政策不嬲係想迫呢班人買居屋,但有班人係好抗拒,覺得要嘔返間公屋出黎係蝕底左

有批人不介意,因以前平

所以租一直升

其實突然失業又好嘅 變返20k

其實突然失業又好嘅 變返2k租金
破麻
引用
17/06/2026 10:04
住公屋可以用乜表買居屋又唔提?

政府政策不嬲係想迫呢班人買居屋,但有班人係好抗拒,覺得要嘔返間公屋出黎係蝕底左

係蝕咗喎
公屋全包 居居/自購公屋好多自費
破麻
引用
17/06/2026 10:04
https://upload.hkgolden.media/comment/lflytzq3.ca5ix3ra3bh.lsr2z5htvo5.okn.jpg

三人家庭三人返工,就算cut走一個户名,平均每人差唔多20k都會超出富户。
除非三人家庭一個小童/長者,下年開始無倍半,得返兩倍半起跳,而租金由八千元左右開始上,有啲公屋房型係細到好似一個課室size,會員們面前公屋富戶政策會點選擇?

原本$2000,富戶要加到$7000 ?

係呀:o) 原本2000要加到8000
即3000加到1k

@_@sq @_@sq @_@sq

:o) :o) :o) 如果每人30k 話再triple
破麻
引用
17/06/2026 10:05
無人投票 我投先:o)
破麻
引用
17/06/2026 10:06
依然係公屋較吸引:

1. 上面有網友已講左可用綠表申請居屋

2. 公共屋邨的配套設施,一般都比村屋優勝,除非村屋就在屋苑附近。

3. 村屋如屬新界圍村,要適應當地"文化",例如初一、十五可能會被炮仗聲嘈醒,揸車的人要確保由入村到你屋門口的車路是否無任何無業權爭拗,否則可能會有原居民表示你架車會駛經佢塊地,而要你每月交過路費。有些圍村治安很複雜,警察都唔係成日入村巡,除非是大單野,如死人或爆格等。有些甚至是以清潔公司為名,話幫你倒垃圾,但費用高昂,其實是村霸黑社會經營的,你可以唔畀嗎?

村屋幾好 如果一棟租
宅度宅
引用
17/06/2026 10:08
8000 vs 9500

你要計下幾多戶比8000

計下有幾多9500單位供應

多1500 又差好遠


你確定cover到晒果D 交8000住戶?

咩cover 到哂果啲交8000
夫妻二人每人30k都double and half 喎

咁多千五
人地個部署就係差1500
仲有地點問題
佢地唔會捨得走
你有咁多單位供應都係咁嘅價,咁既地點先
係得嘅話一早就走晒啦
如果一時間咁多需求
價就會升
到時唔止9500啦
Δ δ Δ
引用
17/06/2026 10:15
住公屋可以用乜表買居屋又唔提?

政府政策不嬲係想迫呢班人買居屋,但有班人係好抗拒,覺得要嘔返間公屋出黎係蝕底左

三條友加埋6-7萬都唔向上流動
一定係畀局長賢賢講中:風水好設施好街方好
基拉祈
引用
17/06/2026 10:15
8000 vs 9500

你要計下幾多戶比8000

計下有幾多9500單位供應

多1500 又差好遠


你確定cover到晒果D 交8000住戶?

咩cover 到哂果啲交8000
夫妻二人每人30k都double and half 喎

咁多千五
人地個部署就係差1500
仲有地點問題
佢地唔會捨得走
你有咁多單位供應都係咁嘅價,咁既地點先
係得嘅話一早就走晒啦
如果一時間咁多需求
價就會升
到時唔止9500啦

香港業主解決問題方法
有人租就加租增加收入
無人租都係加租 等有人租個陣可以增加收入#yup#
小魔子
引用
17/06/2026 10:19
依然係公屋較吸引:

1. 上面有網友已講左可用綠表申請居屋

2. 公共屋邨的配套設施,一般都比村屋優勝,除非村屋就在屋苑附近。

3. 村屋如屬新界圍村,要適應當地"文化",例如初一、十五可能會被炮仗聲嘈醒,揸車的人要確保由入村到你屋門口的車路是否無任何無業權爭拗,否則可能會有原居民表示你架車會駛經佢塊地,而要你每月交過路費。有些圍村治安很複雜,警察都唔係成日入村巡,除非是大單野,如死人或爆格等。有些甚至是以清潔公司為名,話幫你倒垃圾,但費用高昂,其實是村霸黑社會經營的,你可以唔畀嗎?

村屋幾好 如果一棟租


如是標準的三層丁屋,每層700呎,成楝租都唔平的,當然要睇地點和新舊,我有親友租住近上水的村屋二樓,租金是12000,如租成楝連天台,我諗三皮走唔甩。

不過村屋的好處是天台幾好用,例如曬衫、種花,亦可以招呼朋友來BBQ。
小魔子
引用
17/06/2026 10:20
依然係公屋較吸引:

1. 上面有網友已講左可用綠表申請居屋

2. 公共屋邨的配套設施,一般都比村屋優勝,除非村屋就在屋苑附近。

3. 村屋如屬新界圍村,要適應當地"文化",例如初一、十五可能會被炮仗聲嘈醒,揸車的人要確保由入村到你屋門口的車路是否無任何無業權爭拗,否則可能會有原居民表示你架車會駛經佢塊地,而要你每月交過路費。有些圍村治安很複雜,警察都唔係成日入村巡,除非是大單野,如死人或爆格等。有些甚至是以清潔公司為名,話幫你倒垃圾,但費用高昂,其實是村霸黑社會經營的,你可以唔畀嗎?

村屋幾好 如果一棟租


如是標準的三層丁屋,每層700呎,成楝租都唔平的,當然要睇地點和新舊,我有親友租住近上水的村屋二樓,租金是12000,如租成楝連天台,我諗三皮走唔甩。

不過村屋的好處是天台幾好用,例如曬衫、種花,亦可以招呼朋友來BBQ。


補充"村屋實用面積高,一層700呎已很見用。
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]