住公屋可以用乜表買居屋又唔提?
你識唔識玩架
咪有綠表below 30k月薪可以申請囉
所以咪有啲人嘈多過30k逼人買私樓啫(好似係)
有好多供供下供唔起又走返去住公屋啫

乜唔係交間公屋出嚟就可以用白表買居屋咩?仲要月入below 30k 先合資格?咁above 30k有乜方法?
住公屋可以用乜表買居屋又唔提?
你識唔識玩架
咪有綠表below 30k月薪可以申請囉
所以咪有啲人嘈多過30k逼人買私樓啫(好似係)
有好多供供下供唔起又走返去住公屋啫

乜唔係交間公屋出嚟就可以用白表買居屋咩?仲要月入below 30k 先合資格?咁above 30k有乜方法?
交公屋果隻唔係綠表咩
住公屋可以用乜表買居屋又唔提?
你識唔識玩架
咪有綠表below 30k月薪可以申請囉
所以咪有啲人嘈多過30k逼人買私樓啫(好似係)
有好多供供下供唔起又走返去住公屋啫

乜唔係交間公屋出嚟就可以用白表買居屋咩?仲要月入below 30k 先合資格?咁above 30k有乜方法?
係呀 要below 30k 如果唔係大撚把住居屋啦
Over 30k咪私樓囉 (好似係)
走囉, 你都預左有今日
支持政府 quadruple都交 佢哋都辛苦了 諗到咁嘅好提議

一萬蚊長租都有so , 唔使差餉 , 維修 ; 私樓淨係管理費都2千幾
住公屋可以用乜表買居屋又唔提?
你識唔識玩架
咪有綠表below 30k月薪可以申請囉
所以咪有啲人嘈多過30k逼人買私樓啫(好似係)
有好多供供下供唔起又走返去住公屋啫

乜唔係交間公屋出嚟就可以用白表買居屋咩?仲要月入below 30k 先合資格?咁above 30k有乜方法?
係呀 要below 30k 如果唔係大撚把住居屋啦
Over 30k咪私樓囉 (好似係)
綠表邊有資產審查

KUMA KUMA
17/06/2026 11:30
住公屋可以用乜表買居屋又唔提?
你識唔識玩架
咪有綠表below 30k月薪可以申請囉
所以咪有啲人嘈多過30k逼人買私樓啫(好似係)
有好多供供下供唔起又走返去住公屋啫

乜唔係交間公屋出嚟就可以用白表買居屋咩?仲要月入below 30k 先合資格?咁above 30k有乜方法?
係呀 要below 30k 如果唔係大撚把住居屋啦
Over 30k咪私樓囉 (好似係)
no la
綠表係冇入息上限
但好多人覺得嘔返間公屋出黎係蝕左,所以堅持唔申請居屋
公屋咁撚平,黎緊應該再加租,迫D富户買私樓,托住個樓市
好撚心邨返間屋有需要既新移民啦,人地向內地落黎好辛苦架
住公屋可以用乜表買居屋又唔提?
你識唔識玩架
咪有綠表below 30k月薪可以申請囉
所以咪有啲人嘈多過30k逼人買私樓啫(好似係)
有好多供供下供唔起又走返去住公屋啫

乜唔係交間公屋出嚟就可以用白表買居屋咩?仲要月入below 30k 先合資格?咁above 30k有乜方法?
係呀 要below 30k 如果唔係大撚把住居屋啦
Over 30k咪私樓囉 (好似係)
綠表邊有資產審查

居屋2人以上都60k+啦
30k講緊1人呀?
屌你老母
1個人搵多過30k
駛撚住公屋咩
租私樓都得啦
住公屋可以用乜表買居屋又唔提?
你識唔識玩架
咪有綠表below 30k月薪可以申請囉
所以咪有啲人嘈多過30k逼人買私樓啫(好似係)
有好多供供下供唔起又走返去住公屋啫

乜唔係交間公屋出嚟就可以用白表買居屋咩?仲要月入below 30k 先合資格?咁above 30k有乜方法?
係呀 要below 30k 如果唔係大撚把住居屋啦
Over 30k咪私樓囉 (好似係)
綠表邊有資產審查

居屋2人以上都60k+啦
30k講緊1人呀?
屌你老母
1個人搵多過30k
駛撚住公屋咩
租私樓都得啦
其實每人月入30k好撚炆水可以開心生活。。。。認真的
而家好多搵over 50k eg防潮珠
佢都要住公屋 咁可想言之 30k蟻民
住公屋可以用乜表買居屋又唔提?
你識唔識玩架
咪有綠表below 30k月薪可以申請囉
所以咪有啲人嘈多過30k逼人買私樓啫(好似係)
有好多供供下供唔起又走返去住公屋啫

乜唔係交間公屋出嚟就可以用白表買居屋咩?仲要月入below 30k 先合資格?咁above 30k有乜方法?
係呀 要below 30k 如果唔係大撚把住居屋啦
Over 30k咪私樓囉 (好似係)
no la
綠表係冇入息上限
但好多人覺得嘔返間公屋出黎係蝕左,所以堅持唔申請居屋
Thanks 指教

sorry 各位
唔好住村屋,治安唔好,水浸,多南亞..又無 lift 送大件家私,電器又要多比 $
八千以上租公屋

富戶到四倍的話其實都差唔多追左去市價
但富戶公屋都仲有優勢就係唔洗成日搵地方搬
仲有私人市場既租好通漲sensitive 但公屋就冇咁sensitive
好撚心邨返間屋有需要既新移民啦,人地向內地落黎好辛苦架
明明上面月租 7000千 住900尺,根本無需 2 文
八千以上租公屋

富戶到四倍的話其實都差唔多追左去市價
但富戶公屋都仲有優勢就係唔洗成日搵地方搬
仲有私人市場既租好通漲sensitive 但公屋就冇咁sensitive
佢話呢個係所謂「二倍半」+差餉,差唔多接近8000
同佢篤埋計算機唔make sense 佢話佢用原價去計倍數
所以之前大家拗佢點計倍數 根本就唔清唔楚

唔好住村屋,治安唔好,水浸,多南亞..又無 lift 送大件家私,電器又要多比 $
你住緊?

住公屋可以用乜表買居屋又唔提?
政府政策不嬲係想迫呢班人買居屋,但有班人係好抗拒,覺得要嘔返間公屋出黎係蝕底左
公屋撚住得耐左就變老奉咁

住公屋可以用乜表買居屋又唔提?
你識唔識玩架
咪有綠表below 30k月薪可以申請囉
所以咪有啲人嘈多過30k逼人買私樓啫(好似係)
有好多供供下供唔起又走返去住公屋啫

好似每個合資格人只可以 有一次公屋戶籍 ; 用綠表買咗居屋就唔可以再申請公屋
公屋咁撚平,黎緊應該再加租,迫D富户買私樓,托住個樓市
你想多啲大陸綜緩撚定本地富户