(防潮珠的決擇)公屋富户下年開始,租金追得上出去租村屋了 - 香港高登
[登入]
一條蟲
引用
17/06/2026 10:38
走囉, 你都預左有今日
加勒比海
引用
17/06/2026 10:44
住公屋可以用乜表買居屋又唔提?

你識唔識玩架
咪有綠表below 30k月薪可以申請囉
所以咪有啲人嘈多過30k逼人買私樓啫(好似係)
有好多供供下供唔起又走返去住公屋啫:o)

乜唔係交間公屋出嚟就可以用白表買居屋咩?仲要月入below 30k 先合資格?咁above 30k有乜方法?
登機口等你
引用
17/06/2026 11:13
住公屋可以用乜表買居屋又唔提?

你識唔識玩架
咪有綠表below 30k月薪可以申請囉
所以咪有啲人嘈多過30k逼人買私樓啫(好似係)
有好多供供下供唔起又走返去住公屋啫:o)

乜唔係交間公屋出嚟就可以用白表買居屋咩?仲要月入below 30k 先合資格?咁above 30k有乜方法?

交公屋果隻唔係綠表咩
破麻
引用
17/06/2026 11:18
住公屋可以用乜表買居屋又唔提?

你識唔識玩架
咪有綠表below 30k月薪可以申請囉
所以咪有啲人嘈多過30k逼人買私樓啫(好似係)
有好多供供下供唔起又走返去住公屋啫:o)

乜唔係交間公屋出嚟就可以用白表買居屋咩?仲要月入below 30k 先合資格?咁above 30k有乜方法?

係呀 要below 30k 如果唔係大撚把住居屋啦
Over 30k咪私樓囉 (好似係)
破麻
引用
17/06/2026 11:19
走囉, 你都預左有今日

支持政府 quadruple都交 佢哋都辛苦了 諗到咁嘅好提議:)
破麻
引用
17/06/2026 11:21
為咗唔想俾人話我9up 我決定查吓白綠門檻
加勒比海
引用
17/06/2026 11:25
一萬蚊長租都有so , 唔使差餉 , 維修 ; 私樓淨係管理費都2千幾
用戶已被正法
引用
17/06/2026 11:25
住公屋可以用乜表買居屋又唔提?

你識唔識玩架
咪有綠表below 30k月薪可以申請囉
所以咪有啲人嘈多過30k逼人買私樓啫(好似係)
有好多供供下供唔起又走返去住公屋啫:o)

乜唔係交間公屋出嚟就可以用白表買居屋咩?仲要月入below 30k 先合資格?咁above 30k有乜方法?

係呀 要below 30k 如果唔係大撚把住居屋啦
Over 30k咪私樓囉 (好似係)

綠表邊有資產審查:o)
KUMA KUMA
引用
17/06/2026 11:30
住公屋可以用乜表買居屋又唔提?

你識唔識玩架
咪有綠表below 30k月薪可以申請囉
所以咪有啲人嘈多過30k逼人買私樓啫(好似係)
有好多供供下供唔起又走返去住公屋啫:o)

乜唔係交間公屋出嚟就可以用白表買居屋咩?仲要月入below 30k 先合資格?咁above 30k有乜方法?

係呀 要below 30k 如果唔係大撚把住居屋啦
Over 30k咪私樓囉 (好似係)

no la
綠表係冇入息上限
但好多人覺得嘔返間公屋出黎係蝕左,所以堅持唔申請居屋
六十後
引用
17/06/2026 11:39
公屋咁撚平,黎緊應該再加租,迫D富户買私樓,托住個樓市
好嘢嚟架
引用
17/06/2026 11:40
好撚心邨返間屋有需要既新移民啦,人地向內地落黎好辛苦架
濕了還說不要
引用
17/06/2026 11:51
住公屋可以用乜表買居屋又唔提?

你識唔識玩架
咪有綠表below 30k月薪可以申請囉
所以咪有啲人嘈多過30k逼人買私樓啫(好似係)
有好多供供下供唔起又走返去住公屋啫:o)

乜唔係交間公屋出嚟就可以用白表買居屋咩?仲要月入below 30k 先合資格?咁above 30k有乜方法?

係呀 要below 30k 如果唔係大撚把住居屋啦
Over 30k咪私樓囉 (好似係)

綠表邊有資產審查:o)

居屋2人以上都60k+啦
30k講緊1人呀?
屌你老母
1個人搵多過30k
駛撚住公屋咩
租私樓都得啦
破麻
引用
17/06/2026 12:44
住公屋可以用乜表買居屋又唔提?

你識唔識玩架
咪有綠表below 30k月薪可以申請囉
所以咪有啲人嘈多過30k逼人買私樓啫(好似係)
有好多供供下供唔起又走返去住公屋啫:o)

乜唔係交間公屋出嚟就可以用白表買居屋咩?仲要月入below 30k 先合資格?咁above 30k有乜方法?

係呀 要below 30k 如果唔係大撚把住居屋啦
Over 30k咪私樓囉 (好似係)

綠表邊有資產審查:o)

居屋2人以上都60k+啦
30k講緊1人呀?
屌你老母
1個人搵多過30k
駛撚住公屋咩
租私樓都得啦

其實每人月入30k好撚炆水可以開心生活。。。。認真的
而家好多搵over 50k eg防潮珠
佢都要住公屋 咁可想言之 30k蟻民
破麻
引用
17/06/2026 12:45
住公屋可以用乜表買居屋又唔提?

你識唔識玩架
咪有綠表below 30k月薪可以申請囉
所以咪有啲人嘈多過30k逼人買私樓啫(好似係)
有好多供供下供唔起又走返去住公屋啫:o)

乜唔係交間公屋出嚟就可以用白表買居屋咩?仲要月入below 30k 先合資格?咁above 30k有乜方法?

係呀 要below 30k 如果唔係大撚把住居屋啦
Over 30k咪私樓囉 (好似係)

no la
綠表係冇入息上限
但好多人覺得嘔返間公屋出黎係蝕左,所以堅持唔申請居屋

Thanks 指教 #adore# sorry 各位
東方老師
引用
17/06/2026 12:47
戶主唔 over 65?
跑腿一號
引用
17/06/2026 12:48
多咗人出去租,出面個租金咪又係會再加。
東方老師
引用
17/06/2026 12:49
唔好住村屋,治安唔好,水浸,多南亞..又無 lift 送大件家私,電器又要多比 $
阿kate
引用
17/06/2026 12:49
八千以上租公屋:O

富戶到四倍的話其實都差唔多追左去市價
但富戶公屋都仲有優勢就係唔洗成日搵地方搬
仲有私人市場既租好通漲sensitive 但公屋就冇咁sensitive
打工仔
引用
17/06/2026 12:57
好撚心邨返間屋有需要既新移民啦,人地向內地落黎好辛苦架

明明上面月租 7000千 住900尺,根本無需 2 文
破麻
引用
17/06/2026 13:09
戶主唔 over 65?

要全屋樂悠先免富户
破麻
引用
17/06/2026 13:11
八千以上租公屋:O

富戶到四倍的話其實都差唔多追左去市價
但富戶公屋都仲有優勢就係唔洗成日搵地方搬
仲有私人市場既租好通漲sensitive 但公屋就冇咁sensitive

佢話呢個係所謂「二倍半」+差餉,差唔多接近8000
同佢篤埋計算機唔make sense 佢話佢用原價去計倍數

所以之前大家拗佢點計倍數 根本就唔清唔楚:o)
破麻
引用
17/06/2026 13:13
唔好住村屋,治安唔好,水浸,多南亞..又無 lift 送大件家私,電器又要多比 $

你住緊??_?
電光火石間
引用
17/06/2026 13:14
住公屋可以用乜表買居屋又唔提?

政府政策不嬲係想迫呢班人買居屋,但有班人係好抗拒,覺得要嘔返間公屋出黎係蝕底左


公屋撚住得耐左就變老奉咁 #ng#
加勒比海
引用
17/06/2026 13:15
住公屋可以用乜表買居屋又唔提?

你識唔識玩架
咪有綠表below 30k月薪可以申請囉
所以咪有啲人嘈多過30k逼人買私樓啫(好似係)
有好多供供下供唔起又走返去住公屋啫:o)

好似每個合資格人只可以 有一次公屋戶籍 ; 用綠表買咗居屋就唔可以再申請公屋
破麻
引用
17/06/2026 13:15
公屋咁撚平,黎緊應該再加租,迫D富户買私樓,托住個樓市

你想多啲大陸綜緩撚定本地富户
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]