出四隻碟已經可以開紅館 - 香港高登
[登入]
硬膠仔
引用
17/06/2026 08:30
咁高登音樂台咪可以搵林早洩開紅館?
宅度宅
引用
17/06/2026 08:32
高登音樂台一定夠晒做
咖哩卷
引用
17/06/2026 09:00
容祖兒當年好似只係一隻碟就開紅館?
大南街公子
引用
17/06/2026 09:01
紅館變咗公廁好耐
凱斯
引用
17/06/2026 09:03
我接受邀請上台為高登音樂台獻唱
新房客
引用
17/06/2026 13:09
我接受邀請上台為高登音樂台獻唱

唱斷背話今天?
咖哩卷
引用
17/06/2026 13:25
我接受邀請上台為高登音樂台獻唱

唱斷背話今天?

佢梗係唱“食肉棒棒”啦
Kotowari
引用
17/06/2026 13:25
當年荷蘭叻得一隻歌都喺紅館開演唱會[sosad]
搵班老友撐場攝下時間咪得囉
吃得府中婦
引用
17/06/2026 13:28
胡楓呢???係咪一首歌都冇[???] [sosad]
晨周任我痕
引用
17/06/2026 13:35
好聲音嗰2條友有出過碟咩?
新鮮熱辣添[sosad]
硬膠仔
引用
17/06/2026 17:34
胡楓呢???係咪一首歌都冇[???] [sosad]

全場唱口水歌@_@
河北採花賊
引用
17/06/2026 18:03
高登音樂台一定夠晒做

最煩係版權問題
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]