[
登入
]
上一頁
下一頁
財經台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
財經台
100萬現金,如何産生每月$5000-$7000被動收入?
社會基層垃圾
17/06/2026 11:32
家陣停哂都唔知有咩買好
詭異的簡雍
17/06/2026 11:33
COVERED CALL ETF
河北採花賊
17/06/2026 12:46
COVERED CALL ETF
隨時賺息蝕價
水沝淼敪
17/06/2026 12:58
得一百個甘少。。難d 咼//
咖哩卷
17/06/2026 13:26
家陣停哂都唔知有咩買好
抽吓IPO算啦
Iridescence
17/06/2026 13:27
同問
王家晴老豆
17/06/2026 14:26
天降橫財,好快洗曬
https://m.hkgolden.com/thread/8060785/page/1
社會基層垃圾
17/06/2026 17:34
家陣停哂都唔知有咩買好
抽吓IPO算啦
家陣甩左身唔敢再買任何野
勁淆低
好嘢嚟架
17/06/2026 17:36
定期就夠,但你錢要係咁轉銀行
社會基層垃圾
17/06/2026 17:46
定期就夠,但你錢要係咁轉銀行
三個月1.6% 都唔知姐係幾多
HSBC
黃白虎紋貓
17/06/2026 18:37
100萬港紙唱美金約12萬8
12萬8買美股,一個月賺640美金
二本松
17/06/2026 18:44
晚晚ALL IN SPACEX
天使魔鬼
17/06/2026 18:46
100萬港紙唱美金約12萬8
12萬8買美股,一個月賺640美金
我反而轉美金做定期, 有3.x 厘. 港元定得2,x
網樂三代目
17/06/2026 18:48
100萬港紙唱美金約12萬8
12萬8買美股,一個月賺640美金
我反而轉美金做定期, 有3.x 厘. 港元定得2,x
美元轉返做講完呢 ? 一來一回.
網樂三代目
17/06/2026 18:49
100萬港紙唱美金約12萬8
12萬8買美股,一個月賺640美金
我反而轉美金做定期, 有3.x 厘. 港元定得2,x
美元轉返做港元呢 ? 一來一回.
硬膠仔
17/06/2026 18:52
利記
型爸
17/06/2026 18:59
3466囉,現價30左右,100萬買盡月收股息都有4000幾.......
還政於民
17/06/2026 19:03
剩係定期,你每個月都要親身去銀行乞個經理
轉第二間囉
型爸
17/06/2026 19:05
3466囉,現價30左右,100萬買盡月收股息都有4000幾.......
計錯,3466原來20蚊,1球買盡每月收息差唔多有7000,諗得過啦
Mr.Slow
17/06/2026 21:52
買 2638,今日收市價 6.33
1,000,000 / 6.33 = 157,977 股
當買到 155,000 股計
每年每股派 0.3203,155,000 股即係收 49,646.5,齊頭計 49,000
平均每月實收 49,000 / 12 = 4,083
你吼到佢返落 5.7一股訓身,咁就去到 4,600 左右一個月
水沝淼敪
17/06/2026 21:59
定期手機做仲多,獅子有2.56 亖個月/;;//;//
剩係定期,你每個月都要親身去銀行乞個經理
轉第二間囉
好嘢嚟架
17/06/2026 22:11
100萬港紙唱美金約12萬8
12萬8買美股,一個月賺640美金
我反而轉美金做定期, 有3.x 厘. 港元定得2,x
美元轉返做港元呢 ? 一來一回.
搬去citi賣返港元/入富途出錢
好嘢嚟架
17/06/2026 22:12
定期手機做仲多,獅子有2.56 亖個月/;;//;//
剩係定期,你每個月都要親身去銀行乞個經理
轉第二間囉
要新資金
好嘢嚟架
17/06/2026 22:12
定期就夠,但你錢要係咁轉銀行
三個月1.6% 都唔知姐係幾多
HSBC
要新資金,你就咁向匯豐app做係乞兒價黎
錢婆婆
17/06/2026 22:14
LM
上一頁
下一頁
財經台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
財經台
回覆
留名
財經台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]