2026美加墨世界盃分組賽集中討論區 (5) - 香港高登
[登入]
釋永信 信仔
引用
17/06/2026 21:30
英撚格仔大戰唔播
播朝早啲垃圾波

VIU真係希望佢快啲執xx(


綠豆仔無上雨燕聽碧咸咩?
釋永信 信仔
引用
17/06/2026 21:52
英撚格仔大戰唔播
播朝早啲垃圾波

VIU真係希望佢快啲執xx(


綠豆仔無去雨燕聽碧咸咩?
昔年種柳
引用
17/06/2026 22:11
英撚格仔大戰唔播
播朝早啲垃圾波

VIU真係希望佢快啲執xx(


綠豆仔無上雨燕聽碧咸咩?

靠VIU就仆街啦,聽雨燕女主播丁下聲好過啦
光頭仔卡路士
引用
17/06/2026 22:32
英撚格仔大戰唔播
播朝早啲垃圾波

VIU真係希望佢快啲執xx(


綠豆仔無上雨燕聽碧咸咩?

靠VIU就仆街啦,聽雨燕女主播丁下聲好過啦

有冇LINK[sosad] [sosad]
平時睇開韓國仔LINK
釋永信 信仔
引用
17/06/2026 22:37
英撚格仔大戰唔播
播朝早啲垃圾波

VIU真係希望佢快啲執xx(


綠豆仔無上雨燕聽碧咸咩?

靠VIU就仆街啦,聽雨燕女主播丁下聲好過啦

有冇LINK[sosad] [sosad]
平時睇開韓國仔LINK


Google雨燕:o)
防守型前鋒
引用
17/06/2026 23:02
英撚格仔大戰唔播
播朝早啲垃圾波

VIU真係希望佢快啲執xx(


綠豆仔無上雨燕聽碧咸咩?

靠VIU就仆街啦,聽雨燕女主播丁下聲好過啦


雨燕女主播D頭像真定假架
昔年種柳
引用
17/06/2026 23:18
英撚格仔大戰唔播
播朝早啲垃圾波

VIU真係希望佢快啲執xx(


綠豆仔無上雨燕聽碧咸咩?

靠VIU就仆街啦,聽雨燕女主播丁下聲好過啦


雨燕女主播D頭像真定假架

三點鐘起身,都唔理咁多啦,唔係男人老牛聲就得,你老味隔離碧咸日撚日「好波不如好戲」「入波一秒就夠」三百首充包賠,港澳朋友搵小溫開六六號,催眠曲咁:o)
釋永信 信仔
引用
17/06/2026 23:24
英撚格仔大戰唔播
播朝早啲垃圾波

VIU真係希望佢快啲執xx(


綠豆仔無上雨燕聽碧咸咩?

靠VIU就仆街啦,聽雨燕女主播丁下聲好過啦


雨燕女主播D頭像真定假架

三點鐘起身,都唔理咁多啦,唔係男人老牛聲就得,你老味隔離碧咸日撚日「好波不如好戲」「入波一秒就夠」三百首充包賠,港澳朋友搵小溫開六六號,催眠曲咁:o)


大佬B 吹BB #good#
高燈仔
引用
17/06/2026 23:28
英撚格仔大戰唔播
播朝早啲垃圾波

VIU真係希望佢快啲執xx(


綠豆仔無上雨燕聽碧咸咩?

靠VIU就仆街啦,聽雨燕女主播丁下聲好過啦


雨燕女主播D頭像真定假架

三點鐘起身,都唔理咁多啦,唔係男人老牛聲就得,你老味隔離碧咸日撚日「好波不如好戲」「入波一秒就夠」三百首充包賠,港澳朋友搵小溫開六六號,催眠曲咁:o)


大佬B 吹BB #good#


果堆主播有8成係垃圾,睇畫面算
要聽9up不如開keyman算,香港有幾個網台都講得唔錯
再打會死
引用
17/06/2026 23:33
英撚格仔大戰唔播
播朝早啲垃圾波

VIU真係希望佢快啲執xx(


綠豆仔無上雨燕聽碧咸咩?

靠VIU就仆街啦,聽雨燕女主播丁下聲好過啦


雨燕女主播D頭像真定假架

三點鐘起身,都唔理咁多啦,唔係男人老牛聲就得,你老味隔離碧咸日撚日「好波不如好戲」「入波一秒就夠」三百首充包賠,港澳朋友搵小溫開六六號,催眠曲咁:o)


大佬B 吹BB #good#


果堆主播有8成係垃圾,睇畫面算
要聽9up不如開keyman算,香港有幾個網台都講得唔錯

睇支那台我一定熄聲[sosad]cl [sosad]cl [sosad]cl [sosad]cl
RacingDriver
引用
17/06/2026 23:40
有大哥娛樂性一定很豐富 [sosad] [sosad] [sosad]
蘭子安
引用
17/06/2026 23:47
英撚格仔大戰唔播
播朝早啲垃圾波

VIU真係希望佢快啲執xx(


綠豆仔無上雨燕聽碧咸咩?

靠VIU就仆街啦,聽雨燕女主播丁下聲好過啦

有冇LINK[sosad] [sosad]
平時睇開韓國仔LINK


Google yyzb 128啦
蘭子安
引用
17/06/2026 23:50
英撚格仔大戰唔播
播朝早啲垃圾波

VIU真係希望佢快啲執xx(


綠豆仔無上雨燕聽碧咸咩?

靠VIU就仆街啦,聽雨燕女主播丁下聲好過啦


雨燕女主播D頭像真定假架

三點鐘起身,都唔理咁多啦,唔係男人老牛聲就得,你老味隔離碧咸日撚日「好波不如好戲」「入波一秒就夠」三百首充包賠,港澳朋友搵小溫開六六號,催眠曲咁:o)


大佬B 吹BB #good#


果堆主播有8成係垃圾,睇畫面算
要聽9up不如開keyman算,香港有幾個網台都講得唔錯



識強國話可以聽阿虎講波,條友識踢波,而且又係同老人院D足球口味差不多。
力食神
引用
17/06/2026 23:54
英撚格仔大戰唔播
播朝早啲垃圾波

VIU真係希望佢快啲執xx(


綠豆仔無上雨燕聽碧咸咩?

靠VIU就仆街啦,聽雨燕女主播丁下聲好過啦


雨燕女主播D頭像真定假架

三點鐘起身,都唔理咁多啦,唔係男人老牛聲就得,你老味隔離碧咸日撚日「好波不如好戲」「入波一秒就夠」三百首充包賠,港澳朋友搵小溫開六六號,催眠曲咁:o)


大佬B 吹BB #good#


果堆主播有8成係垃圾,睇畫面算
要聽9up不如開keyman算,香港有幾個網台都講得唔錯



識強國話可以聽阿虎講波,條友識踢波,而且又係同老人院D足球口味差不多。

Keyman 何輝 上選
丁偉健 江忠德 季神 李低能 尚可
鍾志光 填詞佬同有線果班賭波佬就算撚數啦
白粉電子報
引用
18/06/2026 00:04
https://upload.hkgolden.media/comment/al2azd30.45e50uqg1ls.ux0oamjvztc.cu1.jpg
白粉電子報
引用
18/06/2026 00:05
https://upload.hkgolden.media/comment/lmombyuq.15e12imfqs5.jkyenrsfi5b.z43.jpg
假如
引用
18/06/2026 00:11
梅西入左兩球遠射
阿朗今場應該會狂射遠射
防守型前鋒
引用
18/06/2026 00:19
英撚格仔大戰唔播
播朝早啲垃圾波

VIU真係希望佢快啲執xx(


綠豆仔無上雨燕聽碧咸咩?

靠VIU就仆街啦,聽雨燕女主播丁下聲好過啦


雨燕女主播D頭像真定假架

三點鐘起身,都唔理咁多啦,唔係男人老牛聲就得,你老味隔離碧咸日撚日「好波不如好戲」「入波一秒就夠」三百首充包賠,港澳朋友搵小溫開六六號,催眠曲咁:o)


大佬B 吹BB #good#


一齊唱水傾波經, 天南地北, 乜都吹得#yup#
仲有撻火機吸煙聲
腦霧二世
引用
18/06/2026 00:39
梅西入左兩球遠射
阿朗今場應該會狂射遠射

https://upload.hkgolden.media/comment/2hrmpedl.mv0g5almgop.p2nrgfog35c.ou1.jpg
霸氣朗哥
示意圖🫣
引用
18/06/2026 00:51
https://upload.hkgolden.media/comment/v54nibdo.fll0wllfvuy.xv2yj1eg5yo.ksg.png
葡提(阿婆)
引用
18/06/2026 00:52
#kill# #kill# #kill#
拆雲
引用
18/06/2026 00:54
C朗:)yup :)yup :)yup
示意圖🫣
引用
18/06/2026 00:55
排正選有誠意過西班牙
膠幾錢
引用
18/06/2026 00:55
我朗今天唔夠激情:-]
膠幾錢
引用
18/06/2026 00:56
排正選有誠意過西班牙


葡萄牙不嬲正氣過 閪波牙
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]