2026美加墨世界盃分組賽集中討論區 (5) - 香港高登
[登入]
指責公仔
引用
17/06/2026 14:10
-1奇蹟生還[sosad]lm [sosad]lm [sosad]lm

球半咩水位[sosad]

佢應該屌咗讓球主客和,賽前2倍左右
冇得好似亞洲盤咁半球踩半格,一係贏哂一係輸哂
冷泉麻子
引用
17/06/2026 14:10
3場中晒 早知串起佢[sosad]
昔年種柳
引用
17/06/2026 14:11
半場角大都叫最後收米,有驚無險
青澀大根
引用
17/06/2026 14:12
阿奴杜域 !!
goooooal

上盤差一球#kill# #kill# #kill#

ah shit
here we go again

玩撚完,唔夠時間入兩球:-(

手足收錢啦
指責公仔
引用
17/06/2026 14:12
英撚真係不用問買和,細波細角都得了

英撚似會小勝半格
小野人
引用
17/06/2026 14:13
-1奇蹟生還[sosad]lm [sosad]lm [sosad]lm

球半咩水位[sosad]

佢應該屌咗讓球主客和,賽前2倍左右
冇得好似亞洲盤咁半球踩半格,一係贏哂一係輸哂

讓球主客和-1咪即係球半[sosad] 球半得兩倍狗會食水深到[sosad]
指責公仔
引用
17/06/2026 14:13
阿奴杜域 !!
goooooal

上盤差一球#kill# #kill# #kill#

ah shit
here we go again

玩撚完,唔夠時間入兩球:-(

本身的確唔夠,但補夠10分鐘就補到夠為止 [bomb]
昔年種柳
引用
17/06/2026 14:13
英撚真係不用問買和,細波細角都得了

英撚似會小勝半格

開波前都係小注,買過和叫做有個原因睇西波
青澀大根
引用
17/06/2026 14:14
阿奴杜域 !!
goooooal

上盤差一球#kill# #kill# #kill#

ah shit
here we go again

玩撚完,唔夠時間入兩球:-(

本身的確唔夠,但補夠10分鐘就補到夠為止 [bomb]

好彩有12碼#hehe#lm
小野人
引用
17/06/2026 14:15
克羅地亞嚴重老化 英撚唔會食唔到掛
指責公仔
引用
17/06/2026 14:16
-1奇蹟生還[sosad]lm [sosad]lm [sosad]lm

球半咩水位[sosad]

佢應該屌咗讓球主客和,賽前2倍左右
冇得好似亞洲盤咁半球踩半格,一係贏哂一係輸哂

讓球主客和-1咪即係球半[sosad] 球半得兩倍狗會食水深到[sosad]


係好深,不嬲唔抵屌
呢隻同主客和一樣有三格選項
如果奧地利贏一球,要買和波嗰格先贏,無論買上定買下都會被佢殺乾殺淨

但有啲人賭得細,唔鍾意被亞洲盤200蚊限額束縛
又有批人覺得半球踩半格概念太難理解,聽極都唔識計,費事去學囉
青澀大根
引用
17/06/2026 14:16
克羅地亞嚴重老化 英撚唔會食唔到掛

呢隊波好撚迷:)lm
信嗰陣就小勝
唔信就大炒
小野人
引用
17/06/2026 14:18
-1奇蹟生還[sosad]lm [sosad]lm [sosad]lm

球半咩水位[sosad]

佢應該屌咗讓球主客和,賽前2倍左右
冇得好似亞洲盤咁半球踩半格,一係贏哂一係輸哂

讓球主客和-1咪即係球半[sosad] 球半得兩倍狗會食水深到[sosad]


係好深,不嬲唔抵屌
呢隻同主客和一樣有三格選項
如果奧地利贏一球,要買和波嗰格先贏,無論買上定買下都會被佢殺乾殺淨

但有啲人賭得細,唔鍾意被亞洲盤200蚊限額束縛
又有批人覺得半球踩半格概念太難理解,聽極都唔識計,費事去學囉

個人覺得讓球係唯一值得買嘅選項[sosad]
小野人
引用
17/06/2026 14:19
克羅地亞嚴重老化 英撚唔會食唔到掛

呢隊波好撚迷:)lm
信嗰陣就小勝
唔信就大炒

之前睇左陣友誼波,真係唔識攻xx(
青澀大根
引用
17/06/2026 14:19
-1奇蹟生還[sosad]lm [sosad]lm [sosad]lm

球半咩水位[sosad]

佢應該屌咗讓球主客和,賽前2倍左右
冇得好似亞洲盤咁半球踩半格,一係贏哂一係輸哂

讓球主客和-1咪即係球半[sosad] 球半得兩倍狗會食水深到[sosad]


係好深,不嬲唔抵屌
呢隻同主客和一樣有三格選項
如果奧地利贏一球,要買和波嗰格先贏,無論買上定買下都會被佢殺乾殺淨

但有啲人賭得細,唔鍾意被亞洲盤200蚊限額束縛
又有批人覺得半球踩半格概念太難理解,聽極都唔識計,費事去學囉

半格=賠率小數位/除2
全格1.9 贏半1.45 輸半0.5 輸哂 0

當初唔識計要問馬會姐姐:~(lm
暴君熊
引用
17/06/2026 14:20
克羅地亞嚴重老化 英撚唔會食唔到掛

呢隊波好撚迷:)lm
信嗰陣就小勝
唔信就大炒

之前睇左陣友誼波,真係唔識攻xx(

我信杜曹係盃賽專家,起碼入到八強#good#lm
暴君熊
引用
17/06/2026 14:21
-1奇蹟生還[sosad]lm [sosad]lm [sosad]lm

球半咩水位[sosad]

佢應該屌咗讓球主客和,賽前2倍左右
冇得好似亞洲盤咁半球踩半格,一係贏哂一係輸哂

讓球主客和-1咪即係球半[sosad] 球半得兩倍狗會食水深到[sosad]


係好深,不嬲唔抵屌
呢隻同主客和一樣有三格選項
如果奧地利贏一球,要買和波嗰格先贏,無論買上定買下都會被佢殺乾殺淨

但有啲人賭得細,唔鍾意被亞洲盤200蚊限額束縛
又有批人覺得半球踩半格概念太難理解,聽極都唔識計,費事去學囉

我買-1係因為輸淨80蚊唔想入錢,掃晒落去[sosad]lm
指責公仔
引用
17/06/2026 14:22
-1奇蹟生還[sosad]lm [sosad]lm [sosad]lm

球半咩水位[sosad]

佢應該屌咗讓球主客和,賽前2倍左右
冇得好似亞洲盤咁半球踩半格,一係贏哂一係輸哂

讓球主客和-1咪即係球半[sosad] 球半得兩倍狗會食水深到[sosad]


係好深,不嬲唔抵屌
呢隻同主客和一樣有三格選項
如果奧地利贏一球,要買和波嗰格先贏,無論買上定買下都會被佢殺乾殺淨

但有啲人賭得細,唔鍾意被亞洲盤200蚊限額束縛
又有批人覺得半球踩半格概念太難理解,聽極都唔識計,費事去學囉

個人覺得讓球係唯一值得買嘅選項[sosad]

我都覺
今屆幾好運,玩咗6日亞洲盤
5勝1和,蘇格蘭個-1走咗盤,而日本個受讓平半就食得半格
指責公仔
引用
17/06/2026 14:22
-1奇蹟生還[sosad]lm [sosad]lm [sosad]lm

球半咩水位[sosad]

佢應該屌咗讓球主客和,賽前2倍左右
冇得好似亞洲盤咁半球踩半格,一係贏哂一係輸哂

讓球主客和-1咪即係球半[sosad] 球半得兩倍狗會食水深到[sosad]


係好深,不嬲唔抵屌
呢隻同主客和一樣有三格選項
如果奧地利贏一球,要買和波嗰格先贏,無論買上定買下都會被佢殺乾殺淨

但有啲人賭得細,唔鍾意被亞洲盤200蚊限額束縛
又有批人覺得半球踩半格概念太難理解,聽極都唔識計,費事去學囉

半格=賠率小數位/除2
全格1.9 贏半1.45 輸半0.5 輸哂 0

當初唔識計要問馬會姐姐:~(lm

實係想借啲意溝個個姐姐 [bomb]
青澀大根
引用
17/06/2026 14:23
-1奇蹟生還[sosad]lm [sosad]lm [sosad]lm

球半咩水位[sosad]

佢應該屌咗讓球主客和,賽前2倍左右
冇得好似亞洲盤咁半球踩半格,一係贏哂一係輸哂

讓球主客和-1咪即係球半[sosad] 球半得兩倍狗會食水深到[sosad]


係好深,不嬲唔抵屌
呢隻同主客和一樣有三格選項
如果奧地利贏一球,要買和波嗰格先贏,無論買上定買下都會被佢殺乾殺淨

但有啲人賭得細,唔鍾意被亞洲盤200蚊限額束縛
又有批人覺得半球踩半格概念太難理解,聽極都唔識計,費事去學囉

個人覺得讓球係唯一值得買嘅選項[sosad]

我都覺
今屆幾好運,玩咗6日亞洲盤
5勝1和,蘇格蘭個-1走咗盤,而日本個受讓平半就食得半格

亞洲讓球係抽水小過主客和
蘭子安
引用
17/06/2026 14:23
克羅地亞嚴重老化 英撚唔會食唔到掛

呢隊波好撚迷:)lm
信嗰陣就小勝
唔信就大炒

之前睇左陣友誼波,真係唔識攻xx(



一向唔識攻,只係成隊都食摩迪光環。仲抱摩迪隊腳,根本虐老,黎緊呢隊格仔軍無實力更加無道德光環。
暴君熊
引用
17/06/2026 14:28
-1奇蹟生還[sosad]lm [sosad]lm [sosad]lm

球半咩水位[sosad]

佢應該屌咗讓球主客和,賽前2倍左右
冇得好似亞洲盤咁半球踩半格,一係贏哂一係輸哂

讓球主客和-1咪即係球半[sosad] 球半得兩倍狗會食水深到[sosad]


係好深,不嬲唔抵屌
呢隻同主客和一樣有三格選項
如果奧地利贏一球,要買和波嗰格先贏,無論買上定買下都會被佢殺乾殺淨

但有啲人賭得細,唔鍾意被亞洲盤200蚊限額束縛
又有批人覺得半球踩半格概念太難理解,聽極都唔識計,費事去學囉

個人覺得讓球係唯一值得買嘅選項[sosad]

我都覺
今屆幾好運,玩咗6日亞洲盤
5勝1和,蘇格蘭個-1走咗盤,而日本個受讓平半就食得半格

指責巴今晚有咩心水
一時衝動
引用
17/06/2026 14:31
約旦我屌你!!!!!!
指責公仔
引用
17/06/2026 14:31
-1奇蹟生還[sosad]lm [sosad]lm [sosad]lm

球半咩水位[sosad]

佢應該屌咗讓球主客和,賽前2倍左右
冇得好似亞洲盤咁半球踩半格,一係贏哂一係輸哂

讓球主客和-1咪即係球半[sosad] 球半得兩倍狗會食水深到[sosad]


係好深,不嬲唔抵屌
呢隻同主客和一樣有三格選項
如果奧地利贏一球,要買和波嗰格先贏,無論買上定買下都會被佢殺乾殺淨

但有啲人賭得細,唔鍾意被亞洲盤200蚊限額束縛
又有批人覺得半球踩半格概念太難理解,聽極都唔識計,費事去學囉

個人覺得讓球係唯一值得買嘅選項[sosad]

我都覺
今屆幾好運,玩咗6日亞洲盤
5勝1和,蘇格蘭個-1走咗盤,而日本個受讓平半就食得半格

指責巴今晚有咩心水

平注買咗英撚上盤

另外覺得烏茲可能開到下盤

但基於「每個matchday單注原則」,扑咗英就唔再扑烏
贏輸都限住自己一注,費時上頭
アムロ
引用
17/06/2026 14:40
阿奴杜域 !!
goooooal

上盤差一球#kill# #kill# #kill#

ah shit
here we go again

玩撚完,唔夠時間入兩球:-(

手足收錢啦

#hoho# #hoho# #hoho#
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]