2026美加墨世界盃分組賽集中討論區 (5) - 香港高登
[登入]
釋永信 信仔
引用
17/06/2026 09:38
無啦啦有個飲水時間?

今屆場場都係咁,上下半場硬折成四節


咁仲好 有時間休息下踢得上力啲
釋永信 信仔
引用
17/06/2026 09:39
無啦啦有個飲水時間?

今屆場場都係咁,上下半場硬折成四節


咁仲好 有時間休息下射得上力啲
浩園
引用
17/06/2026 09:41
無啦啦有個飲水時間?

今屆場場都係咁,上下半場硬折成四節


咁仲好 有時間休息下踢得上力啲

好似輕鬆左,唔使踢足半場
Carles Alena
引用
17/06/2026 09:43
無啦啦有個飲水時間?

今屆場場都係咁,上下半場硬折成四節


咁仲好 有時間休息下踢得上力啲

好似輕鬆左,唔使踢足半場

一樣係踢45分鐘[sosad]
Carles Alena
引用
17/06/2026 09:45
L馬係咪延續上屆表現?
壽司龍
引用
17/06/2026 09:47
L馬係咪延續上屆表現?

選加拿祖都有用過佢
飲雞水
引用
17/06/2026 09:47
唔怪之得殘體字廣告,係咁出啲古靈精怪嘢啦,原來美欺簽撚咗佢。[sosad]
希志妹妹
引用
17/06/2026 09:49
唔怪之得殘體字廣告,係咁出啲古靈精怪嘢啦,原來美欺簽撚咗佢。[sosad]

諗起蒙牛[sosad]
青澀大根
引用
17/06/2026 09:55
L馬係咪延續上屆表現?

選加拿祖都有用過佢

致敬西瓜恩;-)wc
一時衝動
引用
17/06/2026 09:55
唔怪之得殘體字廣告,係咁出啲古靈精怪嘢啦,原來美欺簽撚咗佢。[sosad]


Messi Kimochi
凸衰正虎
引用
17/06/2026 09:57
L馬係咪延續上屆表現?

屌佢明明球會美洲盃踢得好,一到世界盃就變限定版,頭先球反擊斬出界晒料#ng#
小野人
引用
17/06/2026 10:17
安素又係陰陰濕濕[sosad]
一時衝動
引用
17/06/2026 10:17
Montiel真心廢
好在換返Molina
小野人
引用
17/06/2026 10:18
阿根廷妹:P :P
克爾斯
引用
17/06/2026 10:20
啲分組賽睇到好悶
係得美國果場好睇 同埋有場荷蘭對日本
小野人
引用
17/06/2026 10:20
阿爾及利亞都玩彈彈波
拆雲
引用
17/06/2026 10:23
2 : 0 [shocking]sq [shocking]sq [shocking]sq
青澀大根
引用
17/06/2026 10:23
美欺 2球啦
朗大哥今晚係唔係要大4喜
壽司龍
引用
17/06/2026 10:23
:o) 咁樣刷入波
Carles Alena
引用
17/06/2026 10:24
#yup# #yup#
浩園
引用
17/06/2026 10:24
2 : 0 [shocking]sq [shocking]sq [shocking]sq

又係美斯
一日一香蕉
引用
17/06/2026 10:24
見麥卡一起腳就上定去執雞
蘭子安
引用
17/06/2026 10:24
甩手[sosad]
飲雞水
引用
17/06/2026 10:24
:D7wc :D7wc
人生迷路者
引用
17/06/2026 10:24
美斯執雞。#hoho# #hoho#
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]